Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:53
Online: 155
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Sport «    ( 1 / 1 )    »
STVV-voorzitter Duchâtelet koopt Standard

Nakkeskud

Roland Duchâtelet, sterke man van eersteklasser Sint-Truiden en stichter van de politieke partij Vivant, heeft afgelopen nacht alle aandelen van Standard Luik gekocht. Dat schrijft de Franstalige krantengroep Sudpresse. In een eerste reactie wilde Duchâtelet niet reageren, maar tevens ontkende hij het nieuws ook niet. De Rouches komen straks met meer nieuws op de proppen, meldt directeur Pierre François.

De 64-jarige Duchâtelet kocht alle aandelen die in handen waren van de Russische hoofdaandeelhoudster Margarita Louis-Dreyfus. Ook de kleine korf aandelen van gedelegeerd bestuurder Luciano D'Onofrio zou in handen zijn van Duchâtelet, waardoor de rol van D'Onofrio op Sclessin uitgespeeld is en hij de club dan ook zou verlaten.

Kanaries gekortwiekt
Minder goed nieuws is dat voor Sint-Truiden want het bondsreglement stipuleert dat een persoon geen leidinggevende functie mag uitoefenen bij twee clubs die in dezelfde klasse uitkomen. In dit geval spelen Sint-Truiden en Standard in de Jupiler Pro League. De Kanaries moeten dus op zoek naar een nieuwe voorzitter en geldschieter.

Duchâtelet geldt als een van de rijkste Belgen. De ondernemer, zoon van een Franstalige vader en Nederlandstalige moeder, heeft als econoom en ingenieur zijn strepen al verdiend in de bedrijfswereld. Ook in het politieke milieu liet hij zich niet onbetuigd: hij hield in 1995 de politieke partij Vivant boven het doopvont. Intussen is die samengegaan met Open Vld. In 2004 stortte de multimiljonair zich op het voetbal, hij werd toen preses van Sint-Truiden.

(Bron: De Morgen)

Ik vind het eerder bizar nieuws, en uiteraard echt intriest voor STVV. Neem aan dat de supporters behoorlijk pissig zijn.
23/06/11 12:29
DinosaurKiller

Ja da gaat hier nog iets geven.
23/06/11 12:36
Fridge

Voor STVV zeer triest. Maar voor standard een goeie zaak,
Eindelijk van die D'onofrio af.
23/06/11 12:53
Valeriehie

Ik zou als standard-supporter precies ook niet blij zijn met zo ne jassendraaier.
23/06/11 13:07
Nakkeskud

@Fridge: ik weet niet of Duchatelet zo'n grote verbetering is hoor. Ik vrees er een beetje voor. Toch een beetje zielige dag voor het Belgisch voetbal
23/06/11 13:12
distillers

@ fridge: ik denk dat ge met duchatelet een stap achteruit zet, oke, d'onofrio was ne pipo, maar duchatelet is nog ne grotere pipo die der naar mijn inzien toch geen hol van snapt.
23/06/11 13:32
JustTheWayYouAre

Wat moet STVV nu doen? Met Duchatelet zijn ze niet veel, maar zonder nog veel minder.
En al zijn grote plannen met het stadion, eerst nog een hele tribune afbreken en dan snel gaan lopen.
Het enige waar die man denkt is zijn geld, dus of het voor Standard zo'n goede zaak is weet ik toch ook niet ze.
23/06/11 13:43
josxhetxduffexei

Haha, wat? :' ) agree met dinosaurkiller, voorlopig :p
23/06/11 14:01
Freakske

STVV naar 2de klas :p
23/06/11 14:08
Bulgur

die zit echt al jaren allerlei dingen op te kopen, dus ik schrok niet toen ik het nieuws hoorde
jammer voor stvv, en voor standard
23/06/11 15:36
jowallesgoedmetmijwe

zo zie je maar weer dat alles om de centjes draait in het leven
23/06/11 17:54
zwanstnanihe

let the rich be richer and the poor be poorer
23/06/11 18:13
JustTheWayYouAre

Voila meneer geeft eindelijk toe dat 'em niks van voetbal kent
23/06/11 18:21
Fridge

Quote door JustTheWayYouAre
Voila meneer geeft eindelijk toe dat 'em niks van voetbal kent

Hij zal dan ook geen trainer worden he,..
Hij doet het puur voor het geld, en voetbal is zelfs geen obsessie voor hem.
En dat is een groot minpunt in mijn ogen.
We zullen wel zien hoe het loopt volgend seizoen.
23/06/11 19:11
JustTheWayYouAre

Quote door Fridge

Hij zal dan ook geen trainer worden he,..
Hij doet het puur voor het geld, en voetbal is zelfs geen obsessie voor hem.
En dat is een groot minpunt in mijn ogen.
We zullen wel zien hoe het loopt volgend seizoen.

Nee maar hij heeft bij STVV wel altijd gedaan alsof hij alles wist over voetbal, hij koos de transfers, ging niet in op de vraag van de trainer ed. voor transfers ...
23/06/11 20:16
Nakkeskud

Ja ach, hopen voor Standard dat hij nu wel mensen rond zich heeft die er wel wat van kennen en dat hij zich laat adviseren. Want anders gaat het echt nog wel een droevige bedoening worden.
23/06/11 20:19
SaintKumbro

De enige die er positief uitkomt zal Roland zelf zijn. Met een vermogen van meer dan 500 miljoen euro kunnen we daar alleszins niet aan twijfelen.
23/06/11 21:13
Fridge

Quote door Nakkeskud
Ja ach, hopen voor Standard dat hij nu wel mensen rond zich heeft die er wel wat van kennen en dat hij zich laat adviseren. Want anders gaat het echt nog wel een droevige bedoening worden.

En hopen op een topseizoen.
23/06/11 21:14
FlexYourHead

Duchatelet speelt al jaren hetzelfde vuile spelletje en ook deze zet verbaasde mij niet echt.

Also lol @ supporters van STVV die dachten dat duchatelet met hen in zat
29/06/11 11:44
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.021283 seconden.