Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:53
Online: 155
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 1 / 3 )    »
De meest gewaardeerde stripboekverfilmingen

ritchievsgabriel

De link verwijst je naar een site waar ze een mooie grafiek hebben samengesteld van de meest gewaardeerde stripboekverfilmingen. Deze komt door de scores van IMDB, Rotten Tomatoes & Metacritic op te tellen en dan te delen door 3...

De meest gewaardeerde stripverfilmingen

Wat is jullie mening over de lijst, welke vind je goed, welke vind je slecht en hoeveel heb je er al van gezien?

Gezien: 87 van de 108 op de lijst...
Beste (in geen specifieke volgorde): Iron Man, TMNT (1-3), Batman en Batman Returns.
Slechtste: Spider-Man 3, Batman & Robin, Elektra, Catwoman.

Laat je mening horen...
20/06/11 23:45
Hanimal

elektra en catwoman verdiende plek
20/06/11 23:48
zwanstnanihe

kvind da watchmen hoger moet staan
20/06/11 23:53
Blanche

Persepolis scoort heel goed, mooi zo! Vond ik echt een belachelijk goeie film (que beelden, verhaal, humor, zat het echt perfect) en het is geen 'letterlijke' verfilming van de strips.
Sin city natuurlijk oke

Van de rest heb ik nog geen strips gelezen die in die lijst staan, dus zal een vergelijking niet opgaan..
20/06/11 23:56
Fujicouleur

Persepolis op de tweede plaats, had ik niet verwacht. Wel verdiend. Akira had ook hoger gemogen. Voor de rest vind ik de meeste van die films slecht tot middelmatig.

Persoonlijk:

1. Old Boy
2. Persepolis
3. The Dark Knight
4. Akira

20/06/11 23:57
pijlbord

Zo op het eerste zicht: Persepolis had was lager gemogen, ik vond die helemaal niet opleven naar zijn hype. Old boy had wat hoger gemogen, hoewel hij daar wel goed staat. V for Vendetta had serieus lager gemogen, véél lager.
Met garfield en catwomen beneden ben ik dan weer wel helemaal akkoord:' )
20/06/11 23:59
nouser

een paar van marvel mochte naar mijn mening wel wat hoger
son of mask terrechte laatste plaats, echt een slechte film!
21/06/11 00:02
Hanimal

watchmen suckte
21/06/11 00:07
agarwaen

Waarom staat Barbarella niet op 1? Geniale film! :D

21/06/11 00:20
Wat

Ben ik nu echt de enigste da Dark Knight zwaar overrated vind?
21/06/11 00:30
Marty

ik ben grote fan van alle x-men films, behalve van origins wolverine, die staat na mijn mening fel te hoog!
21/06/11 00:31
jesss

amai, van sommige wist ik toch ni dat ze verfilmingen van strips waren hoor! Zo leren we nog iets bij (y)

En ik heb wel wat van die films gezien, maar (bijna) nooit de strips gelezen dus daar kan ik weinig over zeggen.
21/06/11 00:31
BattleJayRoyale

Ongeveer nog 5-10 diek nog moet zien.

Slechtste: Electra, catwoman, ghostrider, Fantastic four 1+2 (zitten ook in mijn haat top 20 van alles.) en dan nog Wolverine, Garfield, marmaduke, the league, Blade 3, Hulk, incredible hulk en green lantern gaat ook stinken.
Beste: The dark knight, kick ass, Oldboy, Spiderman 2, Sin city, Batman returns, Batman, A history of violence, men in black, iron man, watchmen
21/06/11 00:45
Sstig

SCOTT PILGRIM VS. THE WORLD
zooo-wiiiiiiiiii-soooooo
21/06/11 00:50
Marty

klik
21/06/11 00:53
josxhetxduffexei

Ale jong, al die supermannen moeten toch in de top-20 :p
En old boy is wel geniaal, wist niet dat dat een strip was.
Maar.. hellboy 2 is wel de slechtste film ooit :' )
21/06/11 00:56
Torturedvision

Old Boy, Sin City, Scott Pilgrim zijn persoonlijke favorieten.

Had Akira hoger verwacht, mijn lijst zou er heel wat anders uit gezien hebben.

Wat interessant zou zijn is dat de 3 verschillende reeksen statistieken van de individuele sites er ook hadden gestaan.

21/06/11 01:13
Nakkeskud

Ichi the killer, om de een of andere reden toch één van mijn favorieten..
21/06/11 01:24
Bulgur

fuck, hoe slecht was ghostrider
21/06/11 01:30
Torturedvision

Quote door Nakkeskud
Ichi the killer, om de een of andere reden toch één van mijn favorieten..

ziek ziek ziek :D wist trouwens niet dat het van een strip kwam :p
21/06/11 01:52
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.035860 seconden.