Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:52
Online: 151
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 3 / 3 )    »
De meest gewaardeerde stripboekverfilmingen

ritchievsgabriel

Ik vond het visueel een mooie film, maar qua verhaal enz vond ik het maar nix tot mijn grote spijt. Idem dito als bij The Dark Knight
21/06/11 23:25
zwanstnanihe

Hoe kunt ge watchmen qua verhaal maar niets vinden. Seriously..
21/06/11 23:39
BattleJayRoyale

Achja, meningen eh. Ik snap dat ook niet van The dark knight. Dat verhaal vond ik geniaal. De personages en hun ontwikkelingen. En dan het hele "moraal" der achter. Ik vindt dat prachtig. Nuja, andere niet ...
21/06/11 23:58
Whoopass

Ik ben de laatste tijd wel heel hard in de ban van The Walking Dead. Shit, zo goed! Allesbehalve afbreuk aan de comics.
22/06/11 13:49
ritchievsgabriel

Quote door zwanstnanihe

Kweet het ook ni. Nuja, ik heb ook wel door dat ik geen superheldfan ben. Maar buh, watchmen vond ik maar cavakes...
22/06/11 19:45
zwanstnanihe

Watchmen is echt geen typisch superheld verhaal hé
22/06/11 21:15
ritchievsgabriel

Quote door zwanstnanihe
Watchmen is echt geen typisch superheld verhaal hé

Da heb ik niet gezegd. Maar het is en blijft een superheldenfilm. Al bij al heb ik hem toch op dvd gekocht na dat ik hem in de bios ben gaan zien om nog is een kans te geven. Misschien word hij de 2e keer als ik hem zie beter. Maar dat zullen we dan moeten zien...
23/06/11 10:28
Torturedvision

Ik vond Watchmen ook echt wel geslaagd, al vond ik Dr Manhattan best wel een gay personage, kon beter uitgewerkt geweest zijn. :)
26/06/11 10:53
ritchievsgabriel

Quote door Torturedvision
Ik vond Watchmen ook echt wel geslaagd, al vond ik Dr Manhattan best wel een gay personage, kon beter uitgewerkt geweest zijn. :)

Beter uitgewerkt als in: meer kleren om het lijf hebben? :p Ik moest nu is echt die zijn blauwe smurf niet zien se :p
26/06/11 16:43
BattleJayRoyale

das net wat het zo zalig maakt en meer gedurfd :D
26/06/11 18:39
ritchievsgabriel

Quote door BattleJayRoyale
das net wat het zo zalig maakt en meer gedurfd :D

Wel mij smurft het niet... Geef mij maar batnipples every day...
26/06/11 19:19
judogans

Ik had 300 hoger verwacht. Sommige filmbeelden zijn zelfs exact hetzelfde als de strip! En Akira is eigenlijk juist een ramp van een verfilming. Akkoord, goede film, maar peanuts vergeleken met de originele manga.
27/06/11 13:29
Torturedvision

Quote door ritchievsgabriel

Beter uitgewerkt als in: meer kleren om het lijf hebben? :p Ik moest nu is echt die zijn blauwe smurf niet zien se :p

Nee, zijne slurf vond ik nu niet zo storend :D hij speelde zijn rol te ... zielig?
27/06/11 16:55
judogans

Quote door zwanstnanihe

Ik heb de comic niet gelezen maar ik vond het verhaal van Watchmen maar aan de flauwe kant. Eén van de slechtste 'superheldfilms' die ik al heb gezien. Het is gewoon een vreemd verhaal met een goed potentieel, maar ergens boeit het gewoon geen hol.
27/06/11 19:31
ritchievsgabriel

Quote door judogans

Ik heb de comic niet gelezen maar ik vond het verhaal van Watchmen maar aan de flauwe kant. Eén van de slechtste 'superheldfilms' die ik al heb gezien. Het is gewoon een vreemd verhaal met een goed potentieel, maar ergens boeit het gewoon geen hol.

Voila, dat had ik ook dus... en ge hoeft totaal ni de comics te leze om da te moge vinde vindk ik...
27/06/11 21:01
FXckingFurhead

Ik vond Thor eigenlijk ook niet zo slecht, was een beetje overacted enzo, maar ik heb wel goed gelachen :)
29/06/11 18:01
rivulet

visueel nog steeds Sin City, qua verhaal Watchmen en de gulden middenweg V For Vendetta.

over Sin City kan ik weinig meer zeggen, buiten dat het in het algemeen een een gewoon goeie film is. maar alles wordt overschaduwd door hoe verbluffend het eruit ziet.

Watchmen heeft belachelijk veel nuances, moralen, zijverhalen die al even interessant lijken en kritische inhoud, zowel sociaal als politiek. af.

V For Vendetta heeft het beste uit de vorige 2.
19/10/11 09:18
«    ( 3 / 3 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.020073 seconden.