| |
|
| De meest gewaardeerde stripboekverfilmingen |
ritchievsgabriel
|
Ik vond het visueel een mooie film, maar qua verhaal enz vond ik het maar nix tot mijn grote spijt. Idem dito als bij The Dark Knight
|
21/06/11 23:25
|
zwanstnanihe
|
Hoe kunt ge watchmen qua verhaal maar niets vinden. Seriously..
|
21/06/11 23:39
|
BattleJayRoyale
|
Achja, meningen eh. Ik snap dat ook niet van The dark knight. Dat verhaal vond ik geniaal. De personages en hun ontwikkelingen. En dan het hele "moraal" der achter. Ik vindt dat prachtig. Nuja, andere niet ...
|
21/06/11 23:58
|
Whoopass
|
Ik ben de laatste tijd wel heel hard in de ban van The Walking Dead. Shit, zo goed! Allesbehalve afbreuk aan de comics.
|
22/06/11 13:49
|
ritchievsgabriel
|
Kweet het ook ni. Nuja, ik heb ook wel door dat ik geen superheldfan ben. Maar buh, watchmen vond ik maar cavakes...
|
22/06/11 19:45
|
zwanstnanihe
|
Watchmen is echt geen typisch superheld verhaal hé
|
22/06/11 21:15
|
ritchievsgabriel
|
Watchmen is echt geen typisch superheld verhaal hé
Da heb ik niet gezegd. Maar het is en blijft een superheldenfilm. Al bij al heb ik hem toch op dvd gekocht na dat ik hem in de bios ben gaan zien om nog is een kans te geven. Misschien word hij de 2e keer als ik hem zie beter. Maar dat zullen we dan moeten zien...
|
23/06/11 10:28
|
Torturedvision
|
Ik vond Watchmen ook echt wel geslaagd, al vond ik Dr Manhattan best wel een gay personage, kon beter uitgewerkt geweest zijn.
|
26/06/11 10:53
|
ritchievsgabriel
|
Ik vond Watchmen ook echt wel geslaagd, al vond ik Dr Manhattan best wel een gay personage, kon beter uitgewerkt geweest zijn.
Beter uitgewerkt als in: meer kleren om het lijf hebben? Ik moest nu is echt die zijn blauwe smurf niet zien se
|
26/06/11 16:43
|
BattleJayRoyale
|
das net wat het zo zalig maakt en meer gedurfd
|
26/06/11 18:39
|
ritchievsgabriel
|
das net wat het zo zalig maakt en meer gedurfd
Wel mij smurft het niet... Geef mij maar batnipples every day...
|
26/06/11 19:19
|
judogans
|
Ik had 300 hoger verwacht. Sommige filmbeelden zijn zelfs exact hetzelfde als de strip! En Akira is eigenlijk juist een ramp van een verfilming. Akkoord, goede film, maar peanuts vergeleken met de originele manga.
|
27/06/11 13:29
|
Torturedvision
|
Beter uitgewerkt als in: meer kleren om het lijf hebben? Ik moest nu is echt die zijn blauwe smurf niet zien se
Nee, zijne slurf vond ik nu niet zo storend hij speelde zijn rol te ... zielig?
|
27/06/11 16:55
|
judogans
|
Ik heb de comic niet gelezen maar ik vond het verhaal van Watchmen maar aan de flauwe kant. Eén van de slechtste 'superheldfilms' die ik al heb gezien. Het is gewoon een vreemd verhaal met een goed potentieel, maar ergens boeit het gewoon geen hol.
|
27/06/11 19:31
|
ritchievsgabriel
|
Ik heb de comic niet gelezen maar ik vond het verhaal van Watchmen maar aan de flauwe kant. Eén van de slechtste 'superheldfilms' die ik al heb gezien. Het is gewoon een vreemd verhaal met een goed potentieel, maar ergens boeit het gewoon geen hol.
Voila, dat had ik ook dus... en ge hoeft totaal ni de comics te leze om da te moge vinde vindk ik...
|
27/06/11 21:01
|
FXckingFurhead
|
Ik vond Thor eigenlijk ook niet zo slecht, was een beetje overacted enzo, maar ik heb wel goed gelachen
|
29/06/11 18:01
|
rivulet
|
visueel nog steeds Sin City, qua verhaal Watchmen en de gulden middenweg V For Vendetta.
over Sin City kan ik weinig meer zeggen, buiten dat het in het algemeen een een gewoon goeie film is. maar alles wordt overschaduwd door hoe verbluffend het eruit ziet.
Watchmen heeft belachelijk veel nuances, moralen, zijverhalen die al even interessant lijken en kritische inhoud, zowel sociaal als politiek. af.
V For Vendetta heeft het beste uit de vorige 2.
|
19/10/11 09:18
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|