Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:52
Online: 151
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Tv en Radio «    ( 1 / 5 )    »
VTM zoekt Vlaamse jongeren voor Oh Oh Cherso

Blanche

Oh ooow.. CHERSO

Productiehuis Eyeworks zou op zoek zijn naar jongeren om een Vlaamse versie van 'Oh Oh Cherso' te maken. VTM of 2BE wil binnenkort uitpakken met de tegenhanger van de Nederlandse soap waarin onder andere Barbie, Sniper, Jokertje, Kabouter en Sterretje het mooie weer maken. Het is wel mogelijk dat de jongeren naar een andere locatie dan het Griekse Chersonissos gestuurd worden. Het concept zou wel hetzelfde blijven: een vakantiebestemming en veel drank.

VTM wil echter nog niet bevestigen dat de soap er ook daadwerkelijk komt. "Eyeworks moet eerst de juiste jongeren vinden, dat is cruciaal om het programma te kunnen opstarten", aldus VTM-woordvoerster Sara Vercauteren. In Nederland werden specifiek jongeren uit Den Haag gezocht. In België zou de zoektocht zich vooral toespitsen op Eeklo en Blankenberge . Maar ook dat wil VTM voorlopig niet bevestigen.

Dan gaan ze mogen ondertitelen!

Bron
20/06/11 13:19
abtd

haha blankenberge, nu kan ik nog eens lachen met een paar van men klas
20/06/11 13:25
Parasitic

Het was weer te denken van het VTM komt :p
' België zou de zoektocht zich vooral toespitsen op Eeklo en Blankenberge ' haha, subtiele boodschap? :D
20/06/11 13:27
HiddenxDesire

hahaha, zalig!
zeker zo van die ex-complexgangerkes :p
20/06/11 13:27
manontjeh

Ik vraag mij wel af waarom twee steden, en dan nog uitgerekend Eeklo en Blankenberge :' ) Ik kan mij anders nog heel wat andere plaatsen voorstellen waar veel marginalen rondlopen hoor :p
20/06/11 13:30
Invidia

Omdat die van oh oh cherso ook allemaal uit den haag komen misschien?

Belgen zijn echt niet grappig he. Zeker niet als het over reality gaat. Zo saai.
20/06/11 13:32
Lauww

Pff, ze hadden beter in Genk gaan zoeken :p
20/06/11 13:36
PoisonedSoul

Kan nooit zo grappig worden met Belgen
20/06/11 13:37
Jepense

Een slechte ripoff van een reeds slechte ripoff van Jersey Shore... VTM (y)
20/06/11 13:39
Jepense

Quote door Invidia
Belgen zijn echt niet grappig he. Zeker niet als het over reality gaat. Zo saai.

Niet akkoord, ik mis temptation island :(
20/06/11 13:43
Torturedvision

Kan echt wel grappig genoeg worden, gewoon de juiste marginalen vinden. En dat is op sommige plaatsen nu ook weer niet zo moeilijk :p

20/06/11 13:45
ViciousMistress

Waarom was dat niet tussen 8 en 3 jaar geleden.. Wij gingen ieder jaar met de homies naar Blankenberge B) . Marginaliteiten alom <3
20/06/11 13:45
EternalScream

ga eens naar diest
20/06/11 13:47
ean

Quote door Lauww
Pff, ze hadden beter in Genk gaan zoeken :p

Hebben ze gedaan geloof ik, ik weet ene van Genk die daar auditie voor heeft gedaan.. So now I'm a bit confused
20/06/11 13:50
fash

ik haat da programma, maar toch wil ik mij inschrijve :D
20/06/11 13:51
JustTheWayYouAre

Quote door EternalScream
ga eens naar diest

of Tienen
20/06/11 14:05
Lauww

Quote door ean

Hebben ze gedaan geloof ik, ik weet ene van Genk die daar auditie voor heeft gedaan.. So now I'm a bit confused

Hm, vreemd :p

20/06/11 14:06
Annnnn

Iemand van hier in de buurt doet mee , dus niet alleen Eeklo en Blankenberge
20/06/11 14:29
Safie

Quote door Jepense

Niet akkoord, ik mis temptation island :(

nooit zeetongen en bakvissen gezien, da was al schraal genoeg zenne!
20/06/11 14:42
josxhetxduffexei

Laat de crew van man bijt hond de mensen selecteren, succes gegarandeerd! Of ja die zitten niet bij vtm zeker, sinds die woestijnvisovername is het allemaal wat verwarrend.
20/06/11 14:51
«    ( 1 / 5 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.025215 seconden.