Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:46
Online: 166
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Games «    ( 2 / 2 )    »
minecraft server

nimmegeers

Ahja, daarmee dat er "When Minecraft is finished, it will sell for €20.00." op de website staat. :p

Quote door texke
hij durft geen geld meer vragen voor de resourcehog het dan gaat zijn, em gaat u verplichten een ultraPC te kopen van 1399 EUR en ge krijgt er minecraft gratis bij

Of dit.
06/06/11 19:00
mutszonderbluts

Once sales start dying and a minimum time has passed, I will release the game source code as some kind of open source. I'm not very happy with the draconian nature of (L)GPL, nor do I believe the other licenses have much merit other than to boost the egos of the original authors, so I might just possibly release it all as public domain.

de source word gratis mijn excuses :D

06/06/11 19:03
texke

Just, had ik ook al ooit gezien.
Maja, wanneer gaat dat zijn, en er is al ergens een open source clone :p
06/06/11 19:25
RevolutionForSale

Ja, ik snap uw punt, ma ik had da gecheckt en k wou da graag spele, geen zin om de visakaart en azo te fixe, ik wou da rap eens uittesten. Nu kinda very addicting. Als ik het volgende maand nog steeds nie beu ben, dan wil ik het gerust kopen als steun aan indy developers.
06/06/11 21:11
mutszonderbluts

Ja, ik snap uw punt, ma ik had da gecheckt en k wou da graag spele, geen zin om de visakaart en azo te fixe, ik wou da rap eens uittesten. Nu kinda very addicting. Als ik het volgende maand nog steeds nie beu ben, dan wil ik het gerust kopen als steun aan indy developers.

paypal is your friend :D handig als je vaak indy spelletjes koopt op steam :D
06/06/11 21:57
Levitated

wat is er nu toch o fijn aan minecraft, het lijkt mij echt rete saai, someone explain
07/06/11 00:37
Ameyuz

Quote door Levitated
wat is er nu toch o fijn aan minecraft, het lijkt mij echt rete saai, someone explain

It's.... you can't explain brah
07/06/11 00:58
spitsprinkhaan

Quote door Levitated

lego x 9001
07/06/11 09:16
Famine

minecraft is /played, brb terraria
07/06/11 09:57
RevolutionForSale

Quote door Ameyuz

It's.... you can't explain brah

I second that. Dat kan je, ... dat kan je nie uitlegge... da's, jaah, Da kan je niet uitlegge
07/06/11 14:25
mutszonderbluts

het is lego met enge low pixel zombies en spinnentjes :p en je moet graven en spullen combineren om andere bouwstenen te bekomen

viola mijn poging tot het uitleggen :p
07/06/11 17:28
Zroecknel

Minecraft moet je spelen om te weten wat het is. Het ziet er niet hoogstand uit, maar als je eenmaal bezig bent...

Maar inderdaad @ hierboven, als je vroeger met de lego's speelde, dan is dit een game voor jou.

Ik ben nu aan het wisselen tussen Minecraft en Terraria, kwestie van het wat fun te houden.
07/06/11 17:56
Uw2ePersoonlijkheid

'k Ben der eindelijk ook is aan begonne. Hoewel 'k de multiplayer nog ni snap ze. Hoe geraak ik nu op de noxa-minecraft server?
07/12/11 13:17
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.016408 seconden.