| |
|
OGxMike
|
ryanair
edream
ge kunt ook met de bus gaan (eurolines bv) want zo ver is praag eigenlijk nie
Eurolines is inderdaad ook te doen, dat heb ik ook al gebruikt om van Riga (Letland) naar Tallinn (Estland) te reizen.
|
15/05/11 11:27
|
kowfie
|
Het goedkoopste dat ik op de moment weet is Wizzair, ik ben voor veertig euro heen en terug naar budapest gevlogen en de prijzen zijn gelijkaardig voor Praag!
|
15/05/11 11:35
|
xRauwrr
|
Wow Wizzair is idd wel pakken goedkoper, merci! (Ons leiding raadde het ons gisteren ook aan). Alleen jammer dat er geen reisverzekering/annulatieverzekering bij zit.
|
15/05/11 22:57
|
LiamBaert
|
2 jaar geleden naar Praag geweest met Wizz Air via Ryan Air.
Was ergens 70 euro per persoon voor heen en terug.
Beter zul je niet vinden volgens mij!
|
16/05/11 10:00
|
Valeriehie
|
Sowieso met wizzair vliegen als ge naar Oost-Europa gaat, meestal goedkoper dan ryanair en véél aangenamer om te vliegen. Als ge een valies pakt, moogt ge bijvoorbeeld 30 kilo meepakken en het kost evenveel.
Edit: Wizzair was blijkbaar al meermaals gezegd Ik ben ooit voor 25 euro heen en weer naar krakow (ook een echte aanrader btw, én goedkoop) gevlogen. En ik zou precies ook gewoon daar geld afhalen.
|
16/05/11 12:53
|
xRauwrr
|
Sowieso met wizzair vliegen als ge naar Oost-Europa gaat, meestal goedkoper dan ryanair en véél aangenamer om te vliegen. Als ge een valies pakt, moogt ge bijvoorbeeld 30 kilo meepakken en het kost evenveel.
Edit: Wizzair was blijkbaar al meermaals gezegd Ik ben ooit voor 25 euro heen en weer naar krakow (ook een echte aanrader btw, én goedkoop) gevlogen. En ik zou precies ook gewoon daar geld afhalen.
Ja, ik wou eerst ook naar Polen, maar de twee anderen wouden liever naar Praag. Polen is idd spòtgoedkoop!
|
18/05/11 00:23
|
Valeriehie
|
Ja, ik wou eerst ook naar Polen, maar de twee anderen wouden liever naar Praag. Polen is idd spòtgoedkoop!
Had ge echt moeten doen, Krakow is echt een zalige stad, heel veel culturele dingen, maar kunt ge ook heel goed feesten. En het is idd goedkoop, goedkoper dan Praag. Maar ik ben dan ook verknocht aan Krakow en niet echt objectief denk ik
|
23/05/11 16:07
|
xRauwrr
|
Maandag vertrekken we naar Praag met Wizzair (per persoon 101 euro met één valies inbegrepen). We blijven tot vrijdag en hebben drie nachten geboekt in Old Prague Hostel, heel dicht bij het centrum. We gaan de Joodse wijk (synagoge, begraafplaats, ...), de klok, de graffiti (John Lennon wall), de brug, een burcht (ook huisje van Kafka), de Oud-Katholieke kerk (St Lawrende) etc bekijken. Misschien ook de grootste discotheek van Europa. Knekelkelder is jammer genoeg te ver (maar zeker een aanrader, ben er ooit al eens geweest).
|
08/07/11 15:01
|
xRauwrr
|
Als er nog eens iemand dit topic checkt: onze jeugdherberg was een dikke, dikke aanrader!
|
22/01/12 19:01
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|