Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:42
Online: 158
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Culinair «    ( 1 / 1 )    »
american store

megasdetitas

Ik was net Komen Eten aan het kijken en die man deed zijn inkopen in een soort van 'amerikaanse winkel'.
Nu vroeg ik mij af of iemand weet of er ook zo winkels in limburg zijn? aangezien de enige die ik vind in wilrijk is & dat een beetje ver is :D
alvast bedankt!
12/05/11 21:08
Hanimal

link van die in wilrijk pls?
12/05/11 21:11
megasdetitas

here you go
12/05/11 21:25
scorpiogirl

Oeh, oeh! Dit topic volg ik alvast :D
(sorry, verder geen nuttige bijdrage)
12/05/11 22:00
MissNemo

Alle Nato-bases hebben dat, maar daar zijt ge wsl ook niet veel mee. Zo, nu kan ik dit topic ook volgen se!
13/05/11 00:33
RavinRed

Ik heb da ook es gezocht en ik heb alleen die in wilrijk gevonden ..
13/05/11 13:15
Hanimal

maak er een daguitstap van naar antwerpen, eerst na wilrijk dan bus neme en shoppe op de meir :p
14/05/11 22:06
Pejer

Ik meen mij ter herinneren dat er in Leuven in de diestsestraat ook zo iets is opengegaan. Geen idee hoe hij heet of of het echt zo is maar ik dacht dat dat een winkel was met amerikaanse spullen in het algemeen. Ergens tussen de Free Record en de Metalzone dacht ik.

Misschien kan iemand die nog in leuven zit dat bevestigen of ontkennen want ik ben er niet zeker van.
15/05/11 12:41
kowfie

is die in leuven niet voornamelijk kledij en schoenen? America today als ik me niet vergis.

Als je de reclame folders van Aldi in het oog houdt, die hebben vaak Amerikaanse week ofzo en dan verkopen die veel producten van Trader Joe's wat toch wel een grote keten is in de VS en die hebben lekkere pindakaas!

Verder ook geen idee..
15/05/11 12:48
Pejer

Quote door kowfie
is die in leuven niet voornamelijk kledij en schoenen? America today als ik me niet vergis.

Als je de reclame folders van Aldi in het oog houdt, die hebben vaak Amerikaanse week ofzo en dan verkopen die veel producten van Trader Joe's wat toch wel een grote keten is in de VS en die hebben lekkere pindakaas!

Verder ook geen idee..

Ja, dat kan.
Ik heb werkelijk geen idee van wat ze daar hebben. Ik moest er gewoon aan denken bij het zien van dit topic.
15/05/11 13:16
Takemeintoyourskin

Ik zie op die site nergens voedsel? Enkel snoep...
18/06/11 22:19
Uw2ePersoonlijkheid

^ op de site van de Garé? Ze hebben daar ook eten(zo van dieje klaar in twee minuten mac&cheese, hmmm) ze, maar wel hoofdzakelijk massa's snoep en koekskesdeeg en toestande. Amerika zeker...
28/06/11 12:34
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.017769 seconden.