| |
|
Blanche
|
Net zoals er bij het forum een 'reactie check' is, waarbij je dus kan zien op welk topic je hebt gereageerd, zou het niet handig zijn, ook een reactie check voor de foto's te hebben?
Waar je dan zou kunnen zien (net zoals bij het forum kan alleen jij dat zien dan), op welke fotos je het laatst een reactie hebt geplaatst.
|
12/05/11 20:50
|
saracore
|
Heb ik ook al aan gedacht, ik zou het in ieder geval heel handig vinden ja.
|
12/05/11 20:54
|
abtd
|
al duizend keer gevraagd, al duizend keer afgewezen, hoe leuk ik het ook zou vinden maar zoals ze zeggen, foto's zijn niet om te discussieren
|
12/05/11 20:58
|
pijlbord
|
Voor mij moet het niet.
Als ik een steek heb gegeven en ik wil zien wat de reactie erop is dan bewaar ik die foto gewoon even bij mijn favorieten.
|
12/05/11 21:02
|
Blanche
|
@ abtd: Dat begrijp ik, maar soms zijt ge ook benieuwd naar wat anderen dan zeggen (zonder die dan meteen aan te vallen) en ge wilt niet altijd foto's als favorieten toevoegen om te kunnen zien wat anderen er van vinden. Want uiteindelijk komt ge dan uit bij 5pagina's favoriete foto's die eigenlijk niet eens favoriet zijn.
Daarbij worden negatief uitlokkende reacties toch gewist..
|
12/05/11 21:03
|
EternalScream
|
als je zoiets invoert stimuleert het enkel discussies die niet meer over de foto gaan
|
12/05/11 21:10
|
Blanche
|
Jammer dat het daarmee zo rap gelinkt wordt, want dat is dus helemaal niet de bedoeling.
|
12/05/11 21:12
|
EternalScream
|
niet de bedoeling i know, maar er gaat wel op die manier gebruik van gemaakt worden
|
12/05/11 21:16
|
nimmegeers
|
al duizend keer gevraagd, al duizend keer afgewezen, hoe leuk ik het ook zou vinden maar zoals ze zeggen, foto's zijn niet om te discussieren Dit, voor de 345333243ste keer.
|
12/05/11 21:24
|
MetalGirl
|
is het dan eigenlijk zo verkeerd dat een foto een discussie uitlokt? en als het echt uit de hand loopt kan dat weer voor nieuwe topics zorgen?
het is toch interessant aan een netwerk site als je meningen kan delen en uitwisselen.
soms zegt een foto meer dan een startpost van een topic.
al posten mensen niet altijd met die bedoeling een foto natuurlijk. maar het kan wegen openen en sommige onderwerpen misschien bespreekbaarder maken
|
13/05/11 00:32
|
pijlbord
|
Ik vind het ook niet erg, als mensen 24587 posts lang willen discussiėren over weet ik wat doen ze maar.
Maar niet iedereen kan daar zo goed tegen. Bij dit soort dingen moet ge echt één lijn kiezen en ik snap best wel dat noxa deze weg kiest.
|
13/05/11 00:55
|
nimmegeers
|
Als ge per se een bepaalde foto of onderwerp wilt bespreken dan maakt ge simpelweg een topic aan... waarom zou ge dat per se op een andere plaats willen doen? :/
|
13/05/11 01:05
|
pijlbord
|
Het is dezelfde discussie die we al 214584x gevoerd hebben he. En uiteindelijk eindigt het toch in een klaagzang van iedereen die zich benadeeld voelt door de mods. Dus ik stel voor dat we het deze keer niet zo ver laten komen, want dat is voor niemand aangenaam.
|
13/05/11 01:43
|
manontjeh
|
Als ge per se een bepaalde foto of onderwerp wilt bespreken dan maakt ge simpelweg een topic aan...
Hahaha, ja, als men wil discussiėren over een foto die hier in het album gepost is gaat men daar natuurlijk een forumtopic over maken. Ik ben eens benieuwd hoe lang ze dat gaan laten staan. Dat is een 'alternatief' dat nergens op slaat he.
Ik wist niet dat het al eerder voorgesteld was, ik heb er al vaker aan gedacht en vind het een goed idee, maar ja, niet dan.
|
13/05/11 10:22
|
nimmegeers
|
Weljah, een foto op zich misschien niet natuurlijk, maar een bepaald onderwerp mag wel.
Om een voorbeeld te geven: tienermoeders, daar is sowieso al een topic over.
|
13/05/11 10:46
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|