| |
|
Morthagg
|
Haha hij is dan nog van plan terug thaiboxen te gaan doen ook.
Brengt hem niet op ideeën! ! !
|
03/05/11 13:24
|
Justpurrrfect
|
Mij ook ze! Ook al ben ik zeker dat hij niks heeft en ik ook niet, wij gebruiken de 2 .. Maar ja, blijkbaar vindt het merendeel in mijn klas dat niet nodig en die zijn dan nog minder lang samen met hun lief dan ik met het mijn .. :/
Dus gij hebt nog nooit de penis van uw vriend in u gevoeld zonder plastic er overheen?
*huivert*
|
03/05/11 13:43
|
bigpinkbow
|
zijt blij dat mensen zich op zijn minst laten testen. trouwens als jullie thuis dezelfde handdoeken gebruiken kunt ge ook soa's doorgeven.En er zijn nog wel manieren. De kans is klein maar ze bestaat.
ik vind u laten testen ook wel verantwoordelijk. gewoon kwestie van zeker te zijn. of ja beter laat dan nooit ofzoiets.
en bigpinkbow,condooms durven ook wel eens falen.
Ja wel ik denk dat de kans klein is dat mijn ouders soa's hebben... serieus als ge DAAR al bang voor moet zijn das erover!
|
03/05/11 16:26
|
Morthagg
|
Mijn ouders hebben allebei herpes. Orale herpes wel. Van hun genitaliën weet ik niet veel.
|
03/05/11 16:36
|
Lauww
|
Haha hij is dan nog van plan terug thaiboxen te gaan doen ook.
Brengt hem niet op ideeën! ! !
Oeps
Toch maar veilig seksen dan!
|
03/05/11 17:10
|
MetalGirl
|
Mijn ouders hebben allebei herpes. Orale herpes wel. Van hun genitaliën weet ik niet veel.
dat is hetzelfde hebben ze mij gezegd (of wijsgemaakt) nuja mijn zusje had dat als kind toch ook aan haar bakkes en die had toen toch ook nog nooit gesekst.
bigpinkbow die ene bacterie die via handdoeken overdraagbaar is, heeft een redelijk groot percentage van de bevolking(nuja ik ben de naam kwijt dus ik kan ook geen cijferkes meer gaan zoeken). ge hoeft daar echt geen vuil hoer voor te zijn omdat te hebben.
maar niet iedereen heeft er last van als hij een soa of zo iets heeft he. soms zijn dat maar kleine dingskes. niet alles hoeft zo erg te zijn als hiv of zoals op die gore foto's die ze blijkbaar tegenwoordig in het middelbaar laten zien.
|
03/05/11 18:16
|
Morthagg
|
dat is hetzelfde hebben ze mij gezegd (of wijsgemaakt) nuja mijn zusje had dat als kind toch ook aan haar bakkes en die had toen toch ook nog nooit gesekst.
Dat is inderdaad (ongeveer, ik weet niet zeker) hetzelfde virus, maar als je dat alleen aan je mond hebt kan je dat niet met gewone seks overkrijgen, al kan het wel 'overspringen' naar allebei de kanten via orale seks. Maar dan alleen wanneer jij of die ander een open blaar hebt op dat moment.
|
03/05/11 20:14
|
lean
|
Dus gij hebt nog nooit de penis van uw vriend in u gevoeld zonder plastic er overheen?
*huivert*
Nee, en? Ik wil nog geen baby, danku .. En ja ik neem de pil, maar door alle pillen die ik moet nemen kan het zijn dat die niet werkt. Dus dan liever een condoom dan 9 maand later een baby ze .. En we zijn na 2,5 jaar nog steeds samen dusja boeien?
|
03/05/11 20:14
|
Justpurrrfect
|
*huivert*
Je doet natuurlijk wat je wil, maar ik vind het maar debiel. Je neemt de pil terwijl die misschien niet eens werkt? En dan zeg je dat je niet zwanger wil worden? Stap dan toch af van de pil en neem de nuvaring, da's voor 99% veilig (meer dan een condoom) ongeacht welke medicijnen je binnenslikt, hoevaak je kotst of hoeveel diarree je krijgt. Een condoom is zo onveilig dat ik bijna moet lachen als je zegt dat dat je beschermt. En wat boeit het nu dat je na 2,5 jaar nog samen bent? Seks zonder condoom is veel leuker, zonde dat jullie je dat jezelf ontzeggen.
*huivert*
|
03/05/11 21:04
|
lean
|
Die pil zorgt wel dat mijn regels regelmatig zijn .. Anders zijn die helemaaaal fucked up dusja. En nee, maar gij doet precies of dat een ramp is en dat u relatie in de weg kan staan ofzo, vandaar!
|
03/05/11 21:13
|
Morthagg
|
Ik weet niet of nuvaring beter werkt dan de pil wanneer je veel medicatie moet nemen, omdat dat misschien hormoonsgewijs dingen in de war brengt dan.
En als dat hun manier is dan is dat hun manier, je doet net alsof ze seks hebben met een laken tussen..
|
03/05/11 21:14
|
Bonesy
|
Nee, en? Ik wil nog geen baby, danku .. En ja ik neem de pil, maar door alle pillen die ik moet nemen kan het zijn dat die niet werkt. Dus dan liever een condoom dan 9 maand later een baby ze .. En we zijn na 2,5 jaar nog steeds samen dusja boeien?
² that
|
03/05/11 21:50
|
MetalGirl
|
wow dus gij slikt vettige hormonen die uw libido doen dalen terwijl ge niet weet of het werkt en dan toch nog een condoom gebruikt? als die werken om uw regels goe te krijgen is dat dan niet teken dat die wel werkt. en weet een dokter niet genoeg of dat zo iets werkt of niet. en anders een spiraal?
nuja als ge niet weet wat ge mist.....
|
03/05/11 22:57
|
lean
|
Ja, ik neem die om mijn regels regelmatig te houden, maar ik heb (soms heel) regelmatig kleine tussenbloedingen dus nee die werkt niet altijd (en ja ik heb al driemiljard pillen uitgeprobeerd dus daaraan ligt het niet). Voila. Djeezes .. -.- Ik weet wel wat ik doe hoor?
|
03/05/11 23:05
|
MetalGirl
|
jaja ge doet maar natuurlijk. gij liever dan ik. allé eigenlijk wens ik het ook niemand toe hoor
|
03/05/11 23:18
|
useless
|
oh my, die discussie hoort hier echt niet thuis eh laat iedereen toch seksen hoe die wil!
wel handig om te weten dat ge dat gewoon bij de studentendokter kunt laten doen, om de een of andere reden ga ik liever altijd daar dan bij een andere.. en ge moet nie per se onveilig hebben gevreeën om een soa te kunnen hebben eh, als ge zoals mij bedrogen zijt geweest hebt ge daar jammer genoeg ook kans op
|
15/01/12 01:25
|
Fernando
|
^ I second that. Als mensen met condoom willen vrijen, laat ze doen, als ze zonder willen vrijen: laat ze doen.
|
27/01/12 22:30
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|