Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:35
Online: 146
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 1 / 1 )    »
Zichtbare wachtlijst bij Film

gelosea

Kan er niet, zoals bij de foto-sectie, een wachtlijst zijn bij Film? Altijd als ik een filmpje upload, duurt die goedkeuring vrij lang waardoor ik soms begin te twijfelen of de upload überhaupt wel gelukt is.

Een privé-bericht dat de upload gelukt is, zou ook al handig zijn.
19/04/11 21:27
DeEenzameFietser

Dat privé bericht krijg je normaal hoor?
19/04/11 22:22
VENUSx

Quote door DeEenzameFietser
Dat privé bericht krijg je normaal hoor?

Hij bedoelt in plaats van wachtlijst een bericht dat het posten (niet het online komen) gelukt is :) denk ik
19/04/11 23:22
nimmegeers

Dat is ooit al eens voorgesteld denk ik. Dat film gedeelte zou ooit wat meer uitgebreid worden zoals het bij foto's op dit moment. Alleen is dat er nooit van gekomen.
20/04/11 02:21
Morthagg

Het zal er waarschijnlijk ook nooit van komen vrees ik, maar het zou inderdaad wel bijster handig zijn. Of op zijn minst dat dat 'uploadmenutje' niet vanzelf weggaat als het klaar is (ik heb altijd schrik dat ik dat gewoon onbewust heb weggeklikt) maar eerder een boodschap als "upload geslaagd" geeft ofzo.
20/04/11 02:26
nimmegeers

't Gaat dus om de film versie van dit.
20/04/11 02:43
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.045451 seconden.