| |
|
| Alle posts van een gebruiker zien? (op noxa post) |
scorpiogirl
|
Ik geloof niet dat het al mogelijk is om alle posts (op noxa post) van dezelfde gebruiker op een rijtje te zien, wel?
Dit lijkt me wel handig. Of ja, toch leuk.
Ook omdat er een lijst staat van "meest gewaardeerde gebruiker", en dan kan je ineens zien wat die mensen dan allemaal gepost hebben?
|
21/03/11 10:01
|
manontjeh
|
Ik zou het op zich niet echt nodig vinden, maar als er wel zo'n "meest gewaardeerde gebruiker"-gedeelte is (ik ken niet veel van Post) is het wel nogal onlogisch dat je vervolgens niet kunt zien waaróm die zo gewaardeerd is.
Dus pro!
|
21/03/11 10:45
|
nimmegeers
|
Je bent bezeten door post beste scorpiogirl.
Maar van mij mag dat best, ik zie niet echt negatieve gevolgen, behalve dan dat iemand misschien de meest gewaardeerde gebruiker zijn posts allemaal 1 gaat geven om die te laten zakken ofzo. :' ) Maar ik denk niet dat iemand zich daarmee zou gaan bezig houden? (Hoewel, met al die kindjes hier)
Kostprijs: 20 zakken chips & 5 flessen cola.
|
21/03/11 11:10
|
Morthagg
|
Ik vind dat geen slecht plan, ik kan me wel inbeelden dat dat handig is.
|
21/03/11 11:12
|
charity
|
Maar ik denk niet dat iemand zich daarmee zou gaan bezig houden? (Hoewel, met al die kindjes hier)
Het blijft noxa natuurlijk...
|
21/03/11 11:17
|
nimmegeers
|
Nu ja, 1 stem weegt zo zwaar niet door hé. Dus eigenlijk zou het niet veel uitmaken.
|
21/03/11 11:22
|
scorpiogirl
|
Kostprijs: 20 zakken chips & 5 flessen cola
jij drinkt toch niet eens cola? :' )
|
21/03/11 11:59
|
Matva
|
Je bent bezeten door post beste scorpiogirl.
Maar van mij mag dat best, ik zie niet echt negatieve gevolgen, behalve dan dat iemand misschien de meest gewaardeerde gebruiker zijn posts allemaal 1 gaat geven om die te laten zakken ofzo. :' ) Maar ik denk niet dat iemand zich daarmee zou gaan bezig houden? (Hoewel, met al die kindjes hier)
Kostprijs: 20 zakken chips & 5 flessen cola.
Gebruikt iemand die stemmen functie eigenlijk?
|
21/03/11 12:00
|
scorpiogirl
|
Ik geef soms punten als ik iets echt goed vind :' )
Maar wat ik niet snap, is: als je het een 1 geeft, is dat dat "nog een beetje goed", dus stijgt dat dan in zijn waarde?
Of zakt dat dan in die ranglijst? :' )
|
21/03/11 12:01
|
nimmegeers
|
Kostprijs: 20 zakken chips & 5 flessen cola
jij drinkt toch niet eens cola? :' ) Ik ben dan ook niet degene die daarvoor kan zorgen, maar tex wel. Dus ik schat zijn kostprijs maar wat.
@Matva: Aangezien ge meest gewaardeerde posts/gebruikers kunt zien neem ik aan van wel hé.
Met een 1 gaat de totale score van de post naar beneden. Als je niets stemt dan is dat neutraal en wordt het dus niet meegeteld. Bij een post met maar 5 stemmen gaat één stem veel zwaarder doorwegen dan bij een post met 20 stemmen.
|
21/03/11 12:04
|
VENUSx
|
Wtf, de meest gewaardeerde gebruiker ? Ik val uit de lucht.
|
21/03/11 13:56
|
Ki
|
oké
|
21/03/11 18:21
|
| |
|