Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:27
Online: 130
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 1 / 23 )    »
Algemeen rookverbod in horeca vanaf 30 juni

mrsmurf

30 juni

Geen goed idee!
15/03/11 15:48
Leeeeeen

pro!
15/03/11 15:51
MamselDeFrikandel

keigoed idee!
15/03/11 15:52
Mokeponn

Ik rook zelf niet, maar k ben er toch wel een beetje tegen.. Veel van mijn vrienden roken, en alleen achterblijven als zij buiten eentje gaan roken is stom :p
Eigenlijk kan mij da vrij weinig schelen of dat er mensen roken of niet als k eet..
15/03/11 15:53
nimmegeers

't Is niet alsof ik er veel van ga merken. Maar 't is niet slecht natuurlijk. (y)
15/03/11 15:55
zwanstnanihe

Roken is dodelijk.
15/03/11 15:56
OneNonBlond

Goed idee!
15/03/11 15:57
bigpinkbow

Belachelijk!
Veel van de zogenoemde biercafés gaan hier aan ten onder gaan!
Ik rook zelf niet en ik heb er geen problemen mee dat iemand anders rookt, zeker niet op café.
Wat gaat het volgende zijn?

Als men ZO enorm tegen roken is zou men beter sigaretten verbieden maar NEEE want daar gaat het staatsgeld!
15/03/11 15:58
nimmegeers

Ze kunnen roken zo direct niet verbieden hé. Dat moet geleidelijk aan minderen.

Misschien converteren sommige cafés zich als 'rookcafés' ofzo, met enkel een rookruimte. :p Al lijkt me dat niet erg legaal.
15/03/11 16:00
LooselipsSinkships

Euhm, wel een goed idee. Dat stinkt en is overbodig en verpest de sfeer.
15/03/11 16:02
Motorway

Quote door OneNonBlond
Goed idee!

hahaha
15/03/11 16:02
manontjeh

(y)

En lol, op het profiel van de topicstarter staat nog wel "mens sana in corpore sano".
15/03/11 16:04
odoaker

De Vlaamse Liga tegen Kanker vocht de wet bij het Grondwettelijk Hof aan omdat er volgens haar een discriminatie bestond tussen werknemers van restaurants en eetcafés, die rookvrij zijn, en het personeel van de biercafés, dat in een rookomgeving bleef werken

Wat een slecht argument, veel cafébazen roken zelf, en bij mijn weten werd er nog nooit iemand gedwongen om te werken in een café waar gerookt wordt.
flyn

Ik ben pro, hoe meer ze het verbieden, hoe beter.
paisible

pro!
15/03/11 16:06
Perversion

Och voor die "biercafés" is dat zo geen ramp. Mijn ouders baten zelf een café uit wat eerst meer restaurant was maar ze hebben toen moeten kiezen tussen roken of eten serveren. Ondertussen zijn de rokers daar wel zelf aan het klagen dat er geen eten meer verkocht wordt.

Ikzelf rook niet maar veel van mijn vrienden wel, en er is niemand die er een probleem van gaat maken om 2minuutjes buiten te gaan staan. Niemand verplicht de niet-rokers om dan alleen aan de toog te blijven zitten eh, ga dan gewoon mee naar buiten.

Oh, mijn ouders roken trouwens wel. Die zijn ook volledig pro en gaan nu eindelijk stoppen. (y)
15/03/11 16:08
Jepense

Quote door bigpinkbow
Als men ZO enorm tegen roken is zou men beter sigaretten verbieden maar NEEE want daar gaat het staatsgeld!

het gaat over mééroken he, dat verbod.

verder volg ik Mokeponn, maar als ik heel egoistisch ben ga ik ook wel blij zijn dat mijn kleren niet meer zo naar de rook gaan stinken :D
Jolene1

Pro, passief roken is inderdaad even schadelijk als roken zelf. Boeit niet of je dit 'niet merkt' of 'geen last van hebt', het is schadelijk voor iedereen. Punt.
Korsakov

Rofl,
ik zat echt te wachten op een topic.

Ik rook niet (meer) en kheb gewoon wat last van die sigarettenrook op café. Mijn ogen beginnen bij elk cafébezoek te tranen. Leuk is anders. Mijn kleren en mijn haar stinken voor't leven.
Sorry ze, maar als niet-roker is't echt niet gezellig.

15/03/11 16:16
IronBison

Ze overdrijven, ze zouden hun eigen beter me ander dingen bezig houden.. Ma nee, ze moete altijd de eerste zijn in belachelijke dingen uitvinden. -_-

Ik ben zeker tegen, hoeveel mensen zijn er dat op café gaan om op hun gemak een sigaret te roken en een pint te drinken?

Wilde nie passief roken, blijf dan in uwe zetel zitte en leef uw perfect gezond leven. -_-
15/03/11 16:17
«    ( 1 / 23 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.018132 seconden.