Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:27
Online: 130
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 23 / 23 )    »
Algemeen rookverbod in horeca vanaf 30 juni

paljaske

bwa, ik ga al een tijdje naar een cafe waar je niet mag binnen roken, en eigenlijk stoort mij dat niet.
teneerste, ge rookt een pakske minder( :o zou vandaar die uitdrukking komen?).
tentweede, ge sta zowiezo buiten met andere lotgenoten, die maar al te graag mopkes maken over die FAG anti-rokers. roken is niet gezond, jaja, now shut up bitch.
05/07/11 12:23
TrunkStuf

uitstervend beroep
26/12/11 09:21
Umleitung

Nu mogen cafés en restaurants nog een afzonderlijke rookkamer inrichten en is roken nog toegestaan op terrasjes, maar voor hoe lang nog?
16/01/12 20:05
freeforlunch

joepie!
16/01/12 20:58
kipknot

dit is echt te belachelijk voor woorden die terrasregel, dat is echt alle goodwill bij de cafébazen om zich aan te passen onderuit halen
17/01/12 12:23
Umleitung

Gisteren rond 16 uur stonden ze in het Dreupelkot te Gent kankerstokjes te paffen, wat natuurlijk niet mag, er hangt zelfs speciaal een sticker dat roken verboden is.
18/03/12 14:17
AdrianHealey

Nog ene die andere mensen haat.
20/03/12 15:02
kipknot

Quote door Umleitung
Gisteren rond 16 uur stonden ze in het Dreupelkot te Gent kankerstokjes te paffen, wat natuurlijk niet mag, er hangt zelfs speciaal een sticker dat roken verboden is.

het is algemeen geweten dat de pol zijn sigaren blijft opsteken
20/03/12 19:52
analekanale

teh fuck, was da al nie zo? ik heb het sinds vorig jaar of wanneer was 't, al nie anders meer geweten
26/03/12 21:32
DeManMetDeHoed

Quote door analekanale
teh fuck, was da al nie zo? ik heb het sinds vorig jaar of wanneer was 't, al nie anders meer geweten

Deze topic is van vorig jaar he doef.
27/03/12 09:35
kipknot

ik hou soms echt van dit forum
27/03/12 11:56
paljaske

Quote door DeManMetDeHoed

Deze topic is van vorig jaar he doef.

/trololol
03/04/12 11:46
«    ( 23 / 23 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.068018 seconden.