| |
|
| Algemeen rookverbod in horeca vanaf 30 juni |
paljaske
|
bwa, ik ga al een tijdje naar een cafe waar je niet mag binnen roken, en eigenlijk stoort mij dat niet.
teneerste, ge rookt een pakske minder( zou vandaar die uitdrukking komen?).
tentweede, ge sta zowiezo buiten met andere lotgenoten, die maar al te graag mopkes maken over die FAG anti-rokers. roken is niet gezond, jaja, now shut up bitch.
|
05/07/11 12:23
|
Umleitung
|
Nu mogen cafés en restaurants nog een afzonderlijke rookkamer inrichten en is roken nog toegestaan op terrasjes, maar voor hoe lang nog?
|
16/01/12 20:05
|
kipknot
|
dit is echt te belachelijk voor woorden die terrasregel, dat is echt alle goodwill bij de cafébazen om zich aan te passen onderuit halen
|
17/01/12 12:23
|
Umleitung
|
Gisteren rond 16 uur stonden ze in het Dreupelkot te Gent kankerstokjes te paffen, wat natuurlijk niet mag, er hangt zelfs speciaal een sticker dat roken verboden is.
|
18/03/12 14:17
|
kipknot
|
Gisteren rond 16 uur stonden ze in het Dreupelkot te Gent kankerstokjes te paffen, wat natuurlijk niet mag, er hangt zelfs speciaal een sticker dat roken verboden is.
het is algemeen geweten dat de pol zijn sigaren blijft opsteken
|
20/03/12 19:52
|
analekanale
|
teh fuck, was da al nie zo? ik heb het sinds vorig jaar of wanneer was 't, al nie anders meer geweten
|
26/03/12 21:32
|
DeManMetDeHoed
|
teh fuck, was da al nie zo? ik heb het sinds vorig jaar of wanneer was 't, al nie anders meer geweten
Deze topic is van vorig jaar he doef.
|
27/03/12 09:35
|
kipknot
|
ik hou soms echt van dit forum
|
27/03/12 11:56
|
paljaske
|
Deze topic is van vorig jaar he doef.
/trololol
|
03/04/12 11:46
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|