Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:26
Online: 135
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 2 / 23 )    »
Algemeen rookverbod in horeca vanaf 30 juni

Korsakov

Quote door IronBison
Ze overdrijven, ze zouden hun eigen beter me ander dingen bezig houden.. Ma nee, ze moete altijd de eerste zijn in belachelijke dingen uitvinden. -_-

Ik ben zeker tegen, hoeveel mensen zijn er dat op café gaan om op hun gemak een sigaret te roken en een pint te drinken?

Wilde nie passief roken, blijf dan in uwe zetel zitte en leef uw perfect gezond leven. -_-

Moeten wij dan als niet-rokers nooit meer op café gaan? Nooit meer onder vrienden komen die toevallig wel roken?
15/03/11 16:18
OforsakenO

voorstander!
gisteren nog maar eens ervaren hoe ambetant dat gerook in e café is... ik had echt pijn aan mn ogen van al die sigarettenrook.
ik heb geen problemen met roken, tenzij het een café in zo'n doempend rokerskot verandert.
ik hou trouwens niet zo van passief roken.

edit: en nee, ik ga me niet thuis opsluiten en asociaal doen.
15/03/11 16:22
IronBison

Pakt da is nie letterlijk, ik bedoel.. als ge gezond wilt leven moete gewoon thuis in uwe zetel blijve zitte.
En dan nog, da is zelfs al niemeer gezond, want dan kijkt ge tv, of ge eet snoep... Niks is gezond dus ik vind het bullshit, sorry.
Mokeponn

Quote door OforsakenO
voorstander!
gisteren nog maar eens ervaren hoe ambetant dat gerook in e café is... ik had echt pijn aan mn ogen van al die sigarettenrook.
ik heb geen problemen met roken, tenzij het een café in zo'n doempend rokerskot verandert.
ik hou trouwens niet zo van passief roken.

Ligt dat dan niet aan het afzuigsysteem van het café...?
Hellogloomy

olé, long live de eeuwige discussie. ik ben in ieder geval tegen, aangezien ik zelf rook.
SaintKumbro

Als caféganger besef ik dat dit de dood van vele cafés zal worden.
15/03/11 16:23
odoaker

passief roken is nochtans gratis!
15/03/11 16:23
Hellogloomy

Quote door Mokeponn

Ligt dat dan niet aan het afzuigsysteem van het café...?

Ja, volgensmij heb je gelijk. Als ogen beginnen pieken wilt dat zeggen dat de rook blijft hangen en er dus een slechte tot zelfs geen rookafvoering is (wat ik overig als roker zelf ook ENORM haat), laatste vrijdag nog aan de hand gehad, ik snap niet dat ze er niks tegen doen.
15/03/11 16:25
FREAKSTY

Ge-wel-dig!
Die sigarettenlucht is om ziek van te worden, ik hou dat amper vol in café's zonder hoofdpijn te krijgen, zo'n sfeerverpester, plus het is nog gevaarlijk ook, en ik heb niet alleen over de kankerrisico's, ik heb het over brandwonden.
Het zou de eerste keer niet zijn dat iemand een hete peuk tegen zijn arm krijgt... -_- of borstkas wat mij betreft
Eerste leerjaar, café Doel 5, de as van mijn moeder haar sigaret viel door mijn kraagje recht op mijn huid en PIJNKREET, half Doel stil en twee prachtige derdegraads brandwonden.

Op naar een rookvrije wereld!
15/03/11 16:25
Mokeponn

Quote door Hellogloomy

Ja, volgensmij heb je gelijk. Als ogen beginnen pieken wilt dat zeggen dat de rook blijft hangen en er dus een slechte tot zelfs geen rookafvoering is (wat ik overig als roker zelf ook ENORM haat), laatste vrijdag nog aan de hand gehad, ik snap niet dat ze er niks tegen doen.

Voila, da ze die afzuigsystemen goeiekoper maken?
Want alleja, paar jaar geleden MOESTEN alle cafés da in huis hebben, steken die mensen daar keiveel geld in en nu hangt da daar voor niks? :' )
Plezant..
15/03/11 16:27
scipicore

(y)

Roken is niet cool!
15/03/11 16:36
Extraction

Hmm. Alsof mij dat er van gaat weerhouden om niet te roken. Serieus.
Sheepskin

pro pro pro :p
xseelenschmerzx

Nu alleen nog een verbod voor die achterlijke rokers die per se in de wind voor mij moeten staan met hun sigaret. Dat zou pas fantastisch zijn. :D

Hoewel rokers mij al lang tegenhouden om op café te gaan ben ik zeker pro. Niet dat ik daardoor wel op café ga gaan, maar goed.
15/03/11 16:42
Levitated

zucht

ik eis dan ook een verbod op alcohol
en snoep
en frisdrank
en een max hoeveelheid groenten per dag
geen autos ook graag
en die vliegtuigen ja die geven ook een vervuilde lucht
...

debielen
15/03/11 16:52
Justpurrrfect

Tegen. Laat de horecahouders zelf eens beslissen of hun klanten mogen roken of niet.
15/03/11 16:55
DeManMetDeHoed

Quote door Levitated
zucht

en snoep
en frisdrank
geen autos ook graag
...

debielen

Hebt gij meer kans op levercirrose als er langs u iemand een pint drinkt?
Wordt gij dik als er iemand langs u ne zak zuurtjes leeg eet?
Krijgt gij diabetes als er iemand langs u cola drinkt?
Krijgt gij godweetwat als er iemand bij u aan tafel te veel groenten eet?

Die laatste twee zijn er helemaal met de haren bij getrokken.
15/03/11 17:02
manontjeh

Quote door Levitated
en snoep
en frisdrank
geen autos ook graag
...
debielen

En gij vindt uzelf juist geplaatst om anderen debielen te noemen? :' )

Los van het tenenkrullende 'langs' (het is 'naast' verdorie :( ) heeft dienen hierboven gelijk he.
15/03/11 17:05
zwanstnanihe

Quote door Levitated
debielen

kom kom, wees niet zo hard voor uzelf.
15/03/11 17:07
pijlbord

Allez sorry maar, nu gaan uw kleren gewoon stinken naar zweet en verschaald bier als ge thuis komt, en niet langer naar zweet, verschaald bier én sigaretten.

En als niet roker hebt ge toch niet te klagen tegenwoordig? Waar is de tijd dat ge nog mocht roken in openbare gebouwen, op de trein, het vliegtuig, op restaurant, op het werk. (ik spreek hier niet met nostalgie, voor alle duidelijkheid)
Ik heb er nooit een probleem mee gehad toen ge niet meer mocht roken in jeugdhuizen enzo, dus dit zal ook wel wennen. Maar nu is het gewoon een beetje jammer dat dat laatste plaatsje waar het wel mocht er ook aan mag geloven.

Achja, gelukkig zijn er nog terrasjes die ik mag volpaffen met mijn rook en jullie kan doen stinken en tranerige ogen geven! :p
15/03/11 17:07
«    ( 2 / 23 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.026481 seconden.