Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:26
Online: 135
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 1 / 2 )    »
vriendschap bekijken

okapi

Sinds kort kan je op facebook zien hoe lang je al bevriend bent met iemand etc.
Nu was ik aan het denken dat dat ook wel leuk zou kunnen zijn voor noxa? Ale, ik vraag mij toch altijd af hoe lang ik iemand ken via noxa etc XD

Dus als dit mogelijk zou zijn zou ik het wel nice vinden. Natuurlijk hangt het ook van alle andere noxanen af maar soit :D
15/03/11 04:38
VisualField

Klik.
15/03/11 07:42
Matva

Ik mis zo'n functie echt niet...
15/03/11 08:26
Arys

Laat noxa toch zoals het is, het is toch niet omdat facebook enorm populair is dat we noxa er op moeten gaan doen lijken..

I say: HELL NO
15/03/11 08:57
MetalGirl

ge kunt toch al bij uw stats zien welke mensen uw meeste vrienden gemeenschappelijk zijn. en als ge op die hun profiel komt ziet ge ook welke ge zelf daarmee gemeenschappelijke hebt.
meer moet dat toch niet zijn. of gaat gij iedereen een kaartje sturen "wij zijn een jaar noxa vriendjes joepie"

nee ik snap het nut er niet van. Zelfs op facebook vind ik dat nutteloos.
15/03/11 09:18
gregorsamsa

nee.
15/03/11 09:42
nimmegeers

Quote door Arys
Laat noxa toch zoals het is, het is toch niet omdat facebook enorm populair is dat we noxa er op moeten gaan doen lijken..

I say: HELL NO
Leer lezen, ze wil het niet omdat facebook het heeft maar omdat het leuk is.

Voor mij hoeft het niet, maar ik heb er ook niets tegen.
15/03/11 10:17
Panicinmypants

ik heb geen vrienden
15/03/11 10:31
spitsprinkhaan

noxa zou wel wat kunne leren van modernere sites...
15/03/11 10:59
nimmegeers

Feel free om zelf ook wat voorstellen te doen bij opmerkingen.
15/03/11 11:21
Fernando

Ik vind dat ook best nutteloos. Dit is trouwens mijn vierde noxa, dus sommigen ken ik al van voor ik Fernando was, en terwijl ik Fernando was zijn er ook een paar van noxanaam verandert, dus dat zou al moeilijk zijn om dat echt 'correct' te krijgen?
15/03/11 11:29
nimmegeers

Dit was ook ooit al eens voorgesteld denk ik: een teksvakje dat euhm verband heeft met uw vriend waar je dan iets kon inzetten. Al is het nooit duidelijk geworden waar dat dan zou moeten staan. :p Ik weet nu niet zeker meer of dat een idee op 't forum was of van yps of gewoon op de chat.
Dus ge zou dan zelf handmatig een datum kunnen invullen. (Maar als ge dat echt wilt, hou het dan zelf ergens bij :p )
15/03/11 11:31
pijlbord

Pft allez ja. Van mij mag dat er komen, wie weet is het nog wel handig.

Maar momenteel heb ik genoeg aan mijn eigen geheugen :p
15/03/11 11:33
Morthagg

Ik zie het nut niet echt. Ik weet wel ongeveer hoe lang ik al vriendjes ben met mijn noxavriendjes, en dan nog zou ik echt niet goed inzien waar dat nuttig voor is moest Noxa mij dat zelf zeggen.
15/03/11 11:47
Matva

Ik weet niet eens meer hoe lang ik al noxa heb (ja, dit staat WEL op uw profiel :p ) laat staan hoe lang ik met iedereen hier bevriend ben XD En dat gevoel mis ik dus niet :p
15/03/11 13:05
Followmehome

Mgoh ik gebruik dat niet op facebook dus ik denk ook niet dat ik het op noxa zou gebruiken
15/03/11 13:31
Levitated

het moet hier niet op facebook lijken he
15/03/11 14:33
DaysOfRegret

maar het moet hier ook niet lijken op een middeleeuwse community he. noxa kan echt wel wat upgrades gebruiken imo, but i don't care that much ^^
15/03/11 14:55
underdogworldstrike

de old-skool-ness van noxa maakt het net enorm charmant
15/03/11 15:20
zwanstnanihe

de old-skool-ness van noxa maakt het net enorm charmant

Low budget zeg het zo. :p
15/03/11 15:40
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.029749 seconden.