| |
|
texke
|
Die statistieken worden niet bijgehouden, dus het zou niet echt nuttig zijn voor de vriendschappen die zijn gemaakt voor die functie er komt.
Ligt het trouwens aan mij, of zie ik het moderne aspect niet van nutteloze info?
@Iedereen met opmerkingen zoals:
noxa zou wel wat kunne leren van modernere sites...
Lees eens de post bij aankondigingen. Noxa is terug een hobbyproject waar 1 persoon na een dagjob aan werkt die iets te weinig ambitie heeft terug groot te worden. Het is overgenomen om het niet abrupt te laten sterven.
|
15/03/11 16:31
|
Ki
|
liever niet eigenlijk
|
15/03/11 18:02
|
analekanale
|
Ik mis die functie eigenlek ook niet zo echt... En ik wist precies ook niet dat je dat bij facebook kon zien ?
|
15/03/11 18:05
|
Louzel
|
Ik wist dat ook niet? En ik vind dat maar overbodig. Care hoelang ik iemand al in men vriendenlijst heb staan.
|
15/03/11 20:39
|
Mrliz
|
Facebook is facebook, noxa is noxa.
Totaal verschillende dingen vind ik persoonlijk.
In the end is noxa trouwens veel cooler.
|
16/03/11 18:08
|
DaysOfRegret
|
Die statistieken worden niet bijgehouden, dus het zou niet echt nuttig zijn voor de vriendschappen die zijn gemaakt voor die functie er komt.
Ligt het trouwens aan mij, of zie ik het moderne aspect niet van nutteloze info?
@Iedereen met opmerkingen zoals:
noxa zou wel wat kunne leren van modernere sites...
Lees eens de post bij aankondigingen. Noxa is terug een hobbyproject waar 1 persoon na een dagjob aan werkt die iets te weinig ambitie heeft terug groot te worden. Het is overgenomen om het niet abrupt te laten sterven.
niet updaten = abrupt laten sterven. or am i wrong? no offence though, ge houd het goed online en k zou het zelf niet beter doen.
|
16/03/11 19:46
|
nimmegeers
|
Ik zal hem wel af en toe wat proberen motiveren met cola en ne zak chips.
Dus euhm, als ge hier iets wilt zien veranderen dan moet ge hem dat maar opsturen! Neh!
|
16/03/11 20:49
|
texke
|
ab·rupt bn, bw plotseling, ineens
dus ja, you're wrong.
het mag voor mijn part rustig sterven, zolang het niet van de ene dag op de andere gebeurd, hoe cru dit ook moge klinken
|
16/03/11 21:17
|
Wat
|
Vriendschappen zijn overrated.
Btw, zware dt-fouten bij semi-volwassenen is zoo 2010.
|
16/03/11 23:22
|
okapi
|
Ik vreesde al da ik een dt-fout had gemaakt
Ennn ja soit dan ni, TIS MAAR EEN VOORSTEL ZE. Chillax noxies
|
17/03/11 23:20
|
draw
|
het is texke die een dt-fout maakte (gebeurT)
|
20/07/11 12:32
|
ChangeTheWorld
|
het is texke die een dt-fout maakte (gebeurT)
hoera!
|
25/03/12 11:18
|
ChangeTheWorld
|
ik vind zo'n functie op facebook wel handig eigenlijk, heel af en toe kijk ik er eens naar, maar op noxa heb ik er niet zo'n nood aan.
|
25/03/12 11:18
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|