Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:24
Online: 129
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 1 / 3 )    »
Black Swan

FlyingMonkeyMaster

Nina (Natalie Portman) is een ballerina in een prestigieus balletgezelschap in New York City. Haar leven staat volledig in het teken van dansen. Wanneer artistiek directeur Thomas Leroy (Vincent Cassel) besluit de prima ballerina Beth Macintyre (Winona Ryder) te vervangen voor zijn nieuwe spektakel 'Het zwanenmeer', kiest hij Nina. Maar een nieuwe danseres, Lily (Mila Kunis), maakt ook een enorme indruk op Leroy. 'Het Zwanenmeer' heeft een danseres nodig die de belichaming is van de witte zwaan, onschuldig en elegant, maar ook de zwarte zwaan, die staat voor bedrog en sensualiteit, kan spelen. De rol van witte zwaan is Nina op het lijf geschreven, maar Lily is de belichaming van de zwarte zwaan. Terwijl de twee jonge danseressen hun rivaliteit laten uitgroeien tot een vreemde vriendschap, ontdekt Nina steeds meer haar duistere kant. Een obsessie die haar ondergang zou kunnen betekenen...

IMDb pagina

Wie heeft hem al gezien?

Ik vond hem persoonlijk sterk. Het was niet bepaald wat ik verwacht had en de woorden "vrij fucked up" schieten mij te binnen als ik deze film moet beschrijven.

(Gelieve spoilers te vermijden)
13/03/11 21:23
racoon

Ik vond hem zalig
13/03/11 21:26
xseelenschmerzx

Ik ging hem normaal vanavond gaan kijken, maar 't zal voor volgende week zijn. Op 't eerste zicht lijkt het totaal geen film te zijn die ik zou smaken, maar aangezien hij zo geprezen wordt wil ik hem gaan bekijken. Ik ben benieuwd!
13/03/11 21:27
Mokeponn

Inderdaad! Zeer bizarre film eigenlijk.. Bij mij duurde het wel tot wanneer ze het kostuum ging passen dat ze het zich inbeeldde
k Vind het zeer zeker geen slechte film, maar ik zie de hoofdrolspeelster niet zo graag spelen. Mila Kunis daarentegen vond ik wel goed, maar dan weer te weinig te zien.
13/03/11 21:28
Blauwenadidasfrak

Geweldige film
13/03/11 21:30
Joeri6

zal wel beter zijn dan the kings speech haha, da is de eerste film OOIT waar ik het ben afgebolt
13/03/11 21:34
Jillcore

Geniale film! Had wel erg laat door dat ze tegen haar eigen vocht :' )
13/03/11 21:34
Ki

ben van plan om die eens te zien, schijnt veelbelovend te zijn.
13/03/11 21:43
Houseofcards

Ik heb het gezien, vond het zeer goed!
13/03/11 21:47
Hanimal

da zijn dus allemaal spoilers e mense
nu hebde het verklapt
13/03/11 21:49
homecoming

Ben hem deze week ook gaan kijken, enkele echte 'wtf' momenten, maar vond hem echt wel de moeite!
13/03/11 21:55
Amnesys

Geweldige film! Maar ik moest er toch wel mijn gedachten bijhouden om te volgen wat nu echt was en wat niet :D
13/03/11 22:00
soep

ik verlang om hem te zien! Hopelijk is hij even goed als ik al gehoord heb!
13/03/11 22:00
MamselDeFrikandel

Het was nie echt mijn genre.. :p

13/03/11 22:02
RainIsHeavenly

De film was geweldig
13/03/11 22:09
LaDolceVitaa

Ik vind hem zeker de moeite!
13/03/11 22:10
HaroldSaxon

Misschien kunt ge volgende keer "geen spoilers" ook in de titel zetten, want er zijn altijd wel van die debielen die daar over lezen en lustig liggen te spoileren, ook al zet ge het in de beginpost :p

maar goed, door de omschrijving "vrij fucked up" heb ik wel zin om hem te zien nu (y)

13/03/11 22:14
Blauwenadidasfrak

Aronofsky
nuff'said
13/03/11 22:23
Jorunn

Ik vond hem ook heel goed! En idd "fucked up" kwam ook bij me op!
13/03/11 22:32
Farahhx

Ik vond het een geweldige film :D
13/03/11 22:33
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.023506 seconden.