| |
|
aaroneke
|
Het is echt een fantastische film. Ik heb hem vandaag voor de tweede keer gezien !
Dik verdiende oscar voor Natalie Portman btw Ze is altijd al één van mijn favoriete actrices geweest. Ik heb al haar films al gezien.
Vanaf het moment dat er 'spoilers' mogen kom ik wel terug. Dan kunnen we wat dieper op de film ingaan
|
16/03/11 17:08
|
DreamyxEyes
|
Ik vond 'm echt fantastisch. En een verdiende oscar voor Natalie inderdaad
|
16/03/11 17:25
|
FlyingMonkeyMaster
|
Haha, van mij zou er gerust over inhoudelijke stukken gepraat mogen worden, maar andere mensen gaan da mss ni zo leuk vinden
|
16/03/11 17:41
|
catonthewall
|
Maak een spoilertopic en zet het duidelijk in de titel? Dan kan niemand (terecht) klagen
|
16/03/11 23:11
|
FlyingMonkeyMaster
|
Ik stel gewoon voor dat mensen die iets inhoudelijk willen zeggen, hun post beginnen met:
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
Dan een paar enters, en dan hun uitleg doen
Al wie dan nog verder leest en dan erover klaagt... Dan zijde maar ne simpele mens.
|
17/03/11 07:10
|
Vandijck
|
Ik had er super super super goede reacties over gehoord en was dus ook redelijk siked om 'm te zien, maar door al die verheerlijking ervan ben 'k er wat in teleurgesteld.
Toch een goede film, goede vertolking van Portman en zeer cool concept.
|
19/03/11 00:21
|
xseelenschmerzx
|
Ik ben hem gisteren gaan bekijken.
't Is geen slechte film, al vond ik hem best voorspelbaar. Ik werd echt in het verhaal gezogen, wat ik weinig heb bij films. Toch een van de betere films die ik gezien heb het laatste jaar.
|
23/03/11 20:58
|
Essentie
|
ben 'm deze avond gaan kijken
ik vond het ook nogal voorspelbaar, maar al bij al heeft Aronofsky toch weer een paar schone dingen laten zien, ik blijf fan
|
23/03/11 23:19
|
Ginsel
|
Voorspelbaar ja, maar al bij al één van de betere films die ik dit jaar heb gezien. Alleen Natalie Portman was zo mager, damn. Om honger van te krijgen.
|
03/04/11 14:19
|
xBleed24x
|
Het is soms echt wel eng, een beetje mindfuck. Doch een zeer sterke film!
|
24/08/11 01:02
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|