| |
|
| Starcraft II Custom games/noxa channel |
CLDWRLD
|
Aloha,
Toen SCII net uitkwam meen ik me te herinneren dat hier wel een redelijke interesse was voor het spel. Aangezien het oude SCII topic ergens begraven ligt heb ik hier maar een nieuw aangemaakt.
De bedoeling is voor eventueel een noxa chat channel te maken in Battle.net (ja dat gaat nu) en zoveel mogelijk noxanen daar in te zetten zo dat we gezamelijk ons spel kunnen verbeteren dmv custom games ect.
Moest iemand interesse hebben graag uw player id en getal, moesten er echt veel mensen interesse hebben kunnen we beginnen te denken aan een noxa channel. Dit gezegd zijnde zal ik maar beginnen;
HashKO #878
Mid Gold (nieuwe CE account)
Uiteraard zijn mensen van alle divisies welkom.
Yo
|
24/02/11 13:09
|
filiberke
|
Shinsight, nummer zou 'k begot nie weten
I suck big time haha
|
24/02/11 14:07
|
AdrianHealey
|
AdrianHealey something
Hgh gold, binnenkort platinum.
'k zit vaak in 'Bronze Practice'.
|
28/02/11 11:03
|
CLDWRLD
|
Met (nickname) something ben ik niet veel gasten.
|
01/03/11 18:03
|
Mycaelis
|
Hmm, ineens bump dan.
JamesMcQueen #686
|
17/03/11 13:08
|
paljaske
|
net gekocht. moet nog ff alles uitzoeken, al ben ik wel gewoon om zo'n games te spelen.
|
31/03/11 11:28
|
paljaske
|
Met (nickname) something ben ik niet veel gasten.
vreemd in wow heb je gwn player id nodig. en kan je ook de starcraft en andere blizz online spelers zien.
|
27/04/11 06:32
|
CLDWRLD
|
Alsje iemand wilt toevoegen in SC heb je ook de character code nodig .
|
27/04/11 16:55
|
CLDWRLD
|
Ik denk dat dat voornamelijk komt zodat pro spelers niet tot het oneindige worden gestalkt..
|
28/04/11 21:51
|
paljaske
|
je kan ook gwn de inv negeren?
|
28/04/11 23:14
|
AdrianHealey
|
Nope; je kan mensen unilateraal toevoegen aan je vriendenlijst
|
29/04/11 20:34
|
CLDWRLD
|
Inderdaad... en dat kan leiden tot zeer frustrerende situaties.... stel nu dat je gewoon IdrA bv zou kunnen toevoegen zonder zijn code. Zou niet echt leuk zijn voor die jongen.
|
29/04/11 22:30
|
paljaske
|
waarom hebben ze die invites niet overal hetzelfde gdn? op wow is dat echt easy, ge voegt die toe en dan moet die u ofwel weigeren ofwel negeren
kzou mijn code begot ni weten
|
30/04/11 18:43
|
paljaske
|
kzit fout. ofwel accepteren ofwel weigeren
klees het nu pas
|
06/05/11 15:35
|
AdrianHealey
|
Ge kunt idra gewoon toevoegen; maakt niet uit. Hij heeft daar geen last van.
|
26/05/11 18:31
|
CLDWRLD
|
Ge kunt hem uiteraard toevoegen ahv zijn character naam en code, maar je zou hem dan ook naargelang kunnen spammen.
|
26/05/11 23:16
|
AdrianHealey
|
Dat is voor hem 1 click en jij kan hem nooit meer contacteren. Volgens mij is code ook wel verborgen; als je bijvoorbeeld op de grandmaster league klikt kan je die niet toevoegen.
Als er mensen zijn die wat willen oefenen, laat maar iets weten.
Mijn zerg is hoog platinum, mijn protoss silverish en mijn terran below bronze.
Ik kan ook wel wat fundamentels van zerg coachen (inject, creep spread, 14/14/14, spanishiwa, en dergelijke.)
Mijn beste match up is ZvT. ZvP is oke-ish en ZvZ is altijd 'hopen dat ik iets goed doe'. (Ik win meestal puur op mechanics in zvz.)
|
30/05/11 16:54
|
paljaske
|
ik kan mij precies niet toeleggen op "hardcore" sc2 te spelen. na 2dagen ben ik het weer beu en een week later ben ik weeral vergeten hoe je de basics doet.
ik speel wel nog niet online omdat ik van het principe ben, 1st een spel te leren kennen voordat je je gaat belachelijk maken online. tenzij je niet anders kan zoals wow of dota ofzo natuurlijk.
|
05/06/11 23:06
|
AdrianHealey
|
Starcraft is nochtans een spel - zeker de multiplayer - dat je online wat moet leren. Enfin; 'moet' natuurlijk niet, maar 't is wel handiger.
Welk ras ben je?
|
06/06/11 13:17
|
| |
|