Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:20
Online: 126
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 1 / 3 )    »
Rundskop

Mokeponn

Als fervente Vlaamse filmliefhebber kijk ik er naar uit om volgende week naar Rundskop te gaan kijken.
Wie heeft hem al gezien? Wat vond je ervan?
(en zeg alstublieft niet dat ge voor Matthias Schoenaerts zijt geweest)

Officiële site Rundskop
Trailer
16/02/11 00:11
PositiveVibrations

Ik hoor van alle kanten dat hij goed is en Matthias Schoenaerts is echt de hoofdreden waarom ik zou gaan
16/02/11 00:29
LooselipsSinkships

Iedereen praat erover alsof het dé film van het jaar is.
Ik heb hem nog niet gezien maar mijn nieuwsgierigheid is zeker en vast opgewekt. Toch vind ik het geen bioscoopmateriaal en zal ik hem waarschijnlijk eens op een luie zondag met mijn partner huren :' )
16/02/11 00:29
Mokeponn

Ik hoor van alle kanten dat hij goed is en Matthias Schoenaerts is echt de hoofdreden waarom ik zou gaan

Op basis van hoe hij eruit ziet of op basis van zijn talent?
16/02/11 00:39
MetalGirl

ik zie die mathias wel graag spelen. ik denk dat ge vooral best kunt gaan met niet te veel verwachtingen. ik vrees vooral dat de film mega overroepen is. en daardoor kan je wat teleurgesteld zijn. ik hou zelf ook van vlaamse films en ik wil zeker gaan kijken.
ik denk dat hij wel goed is. maar dus niet zo goed als dat ze roepen. valse verwachtingen kunnen een bummer zijn. al heb ik al veel van mijn vrienden die niet voor vlaamse film te vinden zijn, horen zeggen dat hij echt goed is.
en ja ik heb een interview gelezen van mathias en hij heeft zich echt helemaal ingezet voor die rol. dus dat zegt ook al veel denk ik dan.
16/02/11 01:10
erlebnis

Ik ben hem al gaan kijken en ik had het effect dat Metalgirl beschrijft. Ik ging met grote verwachtingen want had gehoord "beste vlaamse film dit jaar". En ik was een beetje teleurgesteld, Mathias Schoenaerts was wel heel sterk. Frits en Freddy was wel goed daarentegen.
16/02/11 01:22
EmoAmy

Iedereen praat erover alsof het dé film van het jaar is.
Ik heb hem nog niet gezien maar mijn nieuwsgierigheid is zeker en vast opgewekt. Toch vind ik het geen bioscoopmateriaal en zal ik hem waarschijnlijk eens op een luie zondag met mijn partner huren :' )

Lol partner.

Ik ben sowieso al geen fan van Vlaamse films, I have yet to see de eerste goeie die iets bij mij achterlaat. Al is die Matthias best wel ne knappe kerel en zou dat de hoofdreden zijn om die te gaan kijken. Also, ik ben geen vrouw.
16/02/11 01:27
Noahh

Jammer dat hij zo gehypet is want zo zijn de verwachtingen bij de meesten (zoals ze ook bij mij waren) net iets te hoog.
Goede film no doubt, maar om nu te zeggen de beste Vlaamse film ooit, neih.

Het camerawerk van Karakatsanis is trouwens wel, naar goede gewoonte, extreem goed.
16/02/11 01:34
lespoire

ik vond em echt enorm aangrijpend!
16/02/11 09:45
Mrliz

Ik vond hem goed en het verhaal is idd aangrijpend, maar niet om hem echt "wauw!" of "de beste film dit jaar" te noemen. En ik wou stiekem Matthias wel bezig zien hoor! Waarom zou je die film nu niet mogen zien om wille van hem, hij is de hoofdrolspeler? Hij is knap maar niet in deze film :$
16/02/11 10:37
MetalGirl

allé die mocht anders wel is wat dikker worden. dat is zo een mager sprietje anders
16/02/11 10:41
Hanimal

ik zie ni graag vlaamse films, maar onder druk van vriende zal ik morge maar meegaan
16/02/11 10:48
osculum

Ik heb hem al gezien en was onder de indruk.
16/02/11 10:50
NeedAMiracle

ik heb van iedereen die hem geziem heeft gehoord dat ie niet goed is
maar dat komt denk ik inderdaad door die hoge verwachtingen
16/02/11 11:15
Matva

Mij spreekt 'm niet echt aan. Ik wacht wel tot hij op TV komt :p
16/02/11 11:36
bitethecurb

Als ze in Duitsland al gaan schrijven dat het één van de beste dingen is dat ze de laatste jaren hebben gezien, dan is 't toch zeker geen slechte film denk ik dan..
Moet hem zelf ook nog gaan zien tho.
16/02/11 12:58
dropbeatt

Hij kruipt onder uw huid! Ik had ook heel hoge verwachtingen, en die vielen dan wat tegen.
Daarentegen is het wel origineel, en goed gespeeld!
16/02/11 13:09
osculum

Quote door osculum
Ik heb hem al gezien en was onder de indruk.

Ik had dan ook geen verwachtingen, dat probeer ik te vermijden, des te beter films altijd zijn!
16/02/11 13:25
Justpurrrfect

Ik heb hem gezien. Knappe acteerprestaties, dat wel, maar ik vond hem toch niet al te denderend. Alle komische, dramatische, spannende, aangrijpende, awkward...momenten worden veroorzaakt door één enkel ding. Toen ik dat doorhad, was de lol er een beetje af.
Laat ik het zo zeggen: er zit maar een enkele verhaallijn in, die steunt op een enkele zeer dramatische gebeurtenis, en alles kan herleid worden tot dat ene onderwerp.
16/02/11 14:02
DeadAngell

Ik vond hem goed wegens de acteerprestaties,filmtechnieken en het accent, maar verwacht niet teveel van de verhaallijn. het verhaal vond ik namenlijk niet al te denderend.
16/02/11 14:05
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.019219 seconden.