| |
|
BenEnDubkip
|
Weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, dus hier maar,
ik heb zonet volgend nieuws gepost:
(zondag, 13/02/11 21:04)
Testpost Hopen dat Noxa scripts ondersteunen wil ..
Preview van ' Dub On To Me '
<script type="text/javascript">var zippywww="www25";var zippyfile="61140093";var zippydown="000000";var zippyfront="99cc33";var zippyback="000000";var zippylight="000000";var zippywidth=326;var zippyauto=false;var zippyvol=75;var zippydwnbtn = 0;</script><script type="text/javascript" src="http://api.zippyshare.com/api/embed.
js&q
uot;></script>
Toen ik previewde in men nieuwsvak, werd de music player wel degelijk weergegeven, tot ik het nieuwspostje effectief postte..
Meschien iets om toe te voegen aan de effectieve posts, mogelijkheid, of minieme mogelijkheid tot scripts posten?
Het zou denk'k een verruiming kunnen zijn, naar 'artiesten' toe dan.
Greetz & Blesses,
Ben
|
13/02/11 21:10
|
gregorsamsa
|
de mogelijkheid om <script>-tags te kunnen posten zou een serieus veiligheidsrisico vormen. big no-no dus
|
13/02/11 21:20
|
arbitterr
|
Hoe miniem de script dan ook, eender welke script kan gevaarlijk zijn vreemd dat het bij de preview wel werkte...
|
13/02/11 21:25
|
Ypsilon
|
het is eerder een bug in het previewvak dan, ook daar zou het niet mogen. Voor muziek af te spelen heb je al de mp3 player op een muziekpagina. Zo'n aparte dingen zijn er ooit toegevoegd omdat overal scripts toelaten juist te gevaarlijk is.
|
13/02/11 22:03
|
BenEnDubkip
|
Bij deze dan een bug gemeld ,)
|
13/02/11 22:16
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|