Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:17
Online: 124
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Culinair «    ( 1 / 1 )    »
Strongbow

ChangeTheWorld

ik zat laatst in een pub in Brugge waar ik een lekker biertje ontdekte: Strongbow.

Nu, ik heb al in enkele winkels gekeken, maar niet gevonden. Weet iemand waar ze Strongbow verkopen?

Dankuwel!
13/02/11 15:47
Amnesys

Bij een of andere drankenhandel? Ik weet dat ze hier bij de drankenhandel een redelijk uitgebreid assortiment hebben qua bieren en wijnen.
Btw, Strongbow is cider :p
Kunt ge dat trouwens ook niet vragen ofzo? Dat café heeft toch ook zijn eigen brouwer die al de drank levert?
13/02/11 15:53
ChangeTheWorld

juaa cider / bier, iets daartussen. Had mijn topic ook trouwens beter gestart bij "gezocht" ; mijn excuses.
13/02/11 15:55
spitsprinkhaan

drankenhandel idd... winkel waar ik vakantiewerk gedaan heb hadden dat ook.
13/02/11 16:25
BenEnDubkip

Tis wel degelijk een bier Amnesys :) Cider is nog geheel wat anders.
Denk trouwens niet dat ge als particulier een brouwer kunt aanspreken om even wat bier te leveren? Of wel, geen idee, doet er niet toe :)

Ik ga eens kijken in de biertempel volgend wiekent broer!
En als 't geen strongbow is, dan kijk ik voor Adams Apple, quite the same ^^ of Magners ..

Edit: net even opgezocht, excuse me, 't is indd cider :) Had ik 't even verkeerd op dan, hm
13/02/11 20:56
MetalGirl

iedereen kan bij een brouwer drank gaan halen he, wij doen dat altijd.

op wacken verkopen ze dat ook. maar dat is misschien ook geen praktische tip he.
vraag anders is aan dat café waar zij dat halen he
13/02/11 21:39
EatSleepJDM

Even tussendoor: Strongbow is wel degelijk cider :)

En Adams Apple is imo nie vergelijkbaar, heel andere smaak...

Moet sowieso te vinden zijn bij een degelijke brouwer.
14/02/11 01:09
MetalGirl

volgens mij hebben ze dat zelfs in den delhaize of de carrefour. ik ben zeker dat ik het al eens ergens gezien heb
14/02/11 01:12
wouterp

Stassen is vergelijkbaar en toch wel vlotter te vinden bij brouwers dan strongbow..als ge geluk hebt is het bij sommige te vinden of anders bepaalde nightshops durven dat ook eens te verkopen, maar er is geen officiële verdeler van strongbow in belgië dus ge zult het daarmee moeten stellen vrees ik en bijgevolg betaalde u er ook blauw aan voor een simpel ciderke eigenlijk.
21/02/11 00:54
hanne

cider!!!
leren drinken in engeland en ook al lang naar op zoek!
alsje iets vindt, laat ix weten e!
06/03/11 23:18
Neverwhere

Quote door ChangeTheWorld
ik zat laatst in een pub in Brugge waar ik een lekker biertje ontdekte: Strongbow.

Nu, ik heb al in enkele winkels gekeken, maar niet gevonden. Weet iemand waar ze Strongbow verkopen?

Dankuwel!

Als je het over de Irish pub hebt niet ver van de markt, zij laten heel veel van hun drank overkomen uit de UK/ierland.
07/03/11 13:59
Punkdoll

Trip naar Engeland en in de Tesco uw kar volladen! :D
11/07/11 11:20
Wakkie

cider is heaven....die Strongbow lijkt me wel iets te commercieel om 'n echte goeie te zijn.
13/07/11 17:17
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.018399 seconden.