| |
|
Jonitjeuh
|
(Aangezien ik geen topic van 'Jersey Shore' heb gevonden en er wel eentje van van 'Oh Oh Cherso' was)
'Oh Oh Cherso' is er eigenlijk een zwaar afkooksel van, maar persoonlijk vind ik Jersey Shore echt hilarisch. Zeker nu tijdens de blok voor de examens kan dit wel voor serieus wat ontspanning zorgen: een brok nutteloos gezeik over de stomste dingen en zo'n slechte moves dat ik soms zelfs niet snap dat die mensen echt meisjes mee naar huis krijgen (Ja, ik heb het over 'The Situation' ).
Programma's moeten nu eenmaal niet altijd intellectueel hoogstaand zijn om de moeite waard te zijn om naar te kijken (hoewel ik 'De Allerslimste Mens ter wereld' ook wel kan smaken).
Nog mensen die naar het programma kijken, of eventueel mensen die het totaal niks vinden? Spit it out!
Voor diegene die het niet kennen: http://nl.mtv.be/tv/jerseyshoreshow/
|
13/01/11 23:13
|
Rapunzel
|
If you're not a guido, you can get the fuck out of my face.
|
13/01/11 23:26
|
spylacopa
|
duizend keer beter als oh oh cherso
|
13/01/11 23:37
|
Fernando
|
Ik moet kotsen van die mannen hun haar. En ik heb nog nooit een aflevering gezien. (ik heb pas gisteren gehoord dat dit bestond, ofzo, zelfs)
|
13/01/11 23:45
|
lean
|
Mijn kleine broer is daar verslaafd aan.
|
13/01/11 23:46
|
Jepense
|
gewoonweg awesome.
zo'n marginalen en toch voel ik daar enige sympathie voor
|
13/01/11 23:49
|
Followmehome
|
waar kan ik dat zien ? ik zoek de eerste aflevering zonder succes (youtube niet )
|
14/01/11 00:02
|
EmoAmy
|
Ik ben echt grote fan van Pauly D. Seriously. Dude has it all.
|
14/01/11 00:07
|
Followmehome
|
Daar had ik het op gezien ja maar dat lade maar niet en hee het is laat en ik ben moe ik ging het morge wel zelf opzoeken anders hoor, maar toch BEDANKT.
|
14/01/11 00:28
|
Fernando
|
hm, Jersey Shore, het helpt wel om u beter te voelen. (Ha ha, daar viel die snooki toch wel niet van de trap zeker)
|
14/01/11 00:34
|
Louzel
|
't verschil is ook
in oh oh cherso zijnt allemaal dikke vrienden en ister bijna nooit ruzie, terwijl in jersey shore schreeuwen ze naar mekaar dat de aders zichtbaar zijn
maar bedankt, toch geen vaste kijker
|
14/01/11 00:43
|
Ginsel
|
TSHIRT TIMEEEEEE
Fuck, zo'n zalige serie haha. 1ste aflv van het nieuwe seizoen was zalig en de preview van wat nog gaat komen ook :' )
|
14/01/11 01:21
|
Levitated
|
snookie wants smooch smooch!
|
14/01/11 10:51
|
Jonitjeuh
|
CABS'S HERE!
Ni normaal Ik denk dat als ge die manne (en meisjes ofc) ergens op een feestje tegenkomt, dat het ambiance tot en met is ze
|
14/01/11 11:33
|
Mephistopheles
|
De Allerslimste mens ter wereld is intellectueel ook niet hoogstaand hoor (zeker niet als Lamoot in de jury zit)
|
14/01/11 12:36
|
| |
|