Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:05
Online: 133
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Tv en Radio «    ( 1 / 3 )    »
Jersey Shore

Jonitjeuh

(Aangezien ik geen topic van 'Jersey Shore' heb gevonden en er wel eentje van van 'Oh Oh Cherso' was)

'Oh Oh Cherso' is er eigenlijk een zwaar afkooksel van, maar persoonlijk vind ik Jersey Shore echt hilarisch. Zeker nu tijdens de blok voor de examens kan dit wel voor serieus wat ontspanning zorgen: een brok nutteloos gezeik over de stomste dingen en zo'n slechte moves dat ik soms zelfs niet snap dat die mensen echt meisjes mee naar huis krijgen (Ja, ik heb het over 'The Situation' ).

Programma's moeten nu eenmaal niet altijd intellectueel hoogstaand zijn om de moeite waard te zijn om naar te kijken (hoewel ik 'De Allerslimste Mens ter wereld' ook wel kan smaken).

Nog mensen die naar het programma kijken, of eventueel mensen die het totaal niks vinden? Spit it out!

Voor diegene die het niet kennen: http://nl.mtv.be/tv/jerseyshoreshow/
13/01/11 23:13
Rapunzel

If you're not a guido, you can get the fuck out of my face.
13/01/11 23:26
spylacopa

duizend keer beter als oh oh cherso
13/01/11 23:37
Fernando

Ik moet kotsen van die mannen hun haar. En ik heb nog nooit een aflevering gezien. (ik heb pas gisteren gehoord dat dit bestond, ofzo, zelfs)
13/01/11 23:45
lean

Mijn kleine broer is daar verslaafd aan. :p
13/01/11 23:46
Jepense

gewoonweg awesome.
zo'n marginalen en toch voel ik daar enige sympathie voor :p
13/01/11 23:49
Followmehome

waar kan ik dat zien ? ik zoek de eerste aflevering zonder succes (youtube niet :( )
14/01/11 00:02
thelasthomerecording

Quote door Followmehome
waar kan ik dat zien ? ik zoek de eerste aflevering zonder succes
Blijkbaar toch niet zo goed gezocht éh ;)
14/01/11 00:05
EmoAmy

Ik ben echt grote fan van Pauly D. Seriously. Dude has it all.
14/01/11 00:07
Followmehome

Daar had ik het op gezien ja maar dat lade maar niet :| en hee het is laat en ik ben moe ik ging het morge wel zelf opzoeken anders hoor, maar toch BEDANKT.
14/01/11 00:28
whynot2000

Come at me bro!
14/01/11 00:30
Fernando

hm, Jersey Shore, het helpt wel om u beter te voelen. (Ha ha, daar viel die snooki toch wel niet van de trap zeker)
14/01/11 00:34
Louzel

't verschil is ook
in oh oh cherso zijnt allemaal dikke vrienden en ister bijna nooit ruzie, terwijl in jersey shore schreeuwen ze naar mekaar dat de aders zichtbaar zijn :p

maar bedankt, toch geen vaste kijker
14/01/11 00:43
Ginsel

TSHIRT TIMEEEEEE
Fuck, zo'n zalige serie haha. 1ste aflv van het nieuwe seizoen was zalig en de preview van wat nog gaat komen ook :' )
14/01/11 01:21
NovocaineForTheSoul

Jersey shore <3
14/01/11 09:28
Levitated

snookie wants smooch smooch!
14/01/11 10:51
TheeMetRum

Quote door Levitated
snookie wants smooch smooch!
Smoosh smoosh!
14/01/11 11:27
Jonitjeuh

CABS'S HERE!

Ni normaal :D Ik denk dat als ge die manne (en meisjes ofc) ergens op een feestje tegenkomt, dat het ambiance tot en met is ze :D
14/01/11 11:33
Mephistopheles

De Allerslimste mens ter wereld is intellectueel ook niet hoogstaand hoor (zeker niet als Lamoot in de jury zit)
14/01/11 12:36
anymouse

south park jersey shore echt een right on episode! :)

en

sesame shore! :p
14/01/11 13:02
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.023121 seconden.