| |
|
Jonitjeuh
|
weet er iemand misschien wanneer seizoen 3 hier in belgie te zien is?
Ik heb er geen idee van. Het tweede seizoen zou normaal nu bijna terug moeten komen denk ik. Je kan van de eerste 2 seizoenen trouwens op de site van mtv alle afleveringen zien. Van het derde seizoen vind ik nog niet op mtv.be (.com werkt niet bij mij).
|
16/01/11 10:03
|
decomposer
|
Bij seizoen 2 lag de Belgische MTV 5-6 weken ofzo achterop
|
16/01/11 15:11
|
Vandijck
|
Ik volgde Jersey Shore al even en toen Oh Oh Cherso uitkwam dacht ik dat het ook wel geweldig ging zijn, maar niets bleek minder waar, wat een strontprogramma in vergelijking met JS.
JS is uiteindelijk ook wel dikke zever, maar 't is meer entertaining dan OOC.
Derde seizoen van JS is trouwens al machtig ingezet!
Hier kan je de eerste aflevering van het derde seizoen bekijken samen met de vorige seizoenen.
|
16/01/11 21:27
|
Fernando
|
Na anderhalf seizoen kan ik wel zeggen dat Vinny het tofst is.
|
17/01/11 21:03
|
Jonitjeuh
|
Na anderhalf seizoen kan ik wel zeggen dat Vinny het tofst is.
Jup, da vond ik ook (allé dieje is het normaalst en het meest serieus van allemaal), maar in het derde seizoen is hij precies in de eerste afleveringen ook ne serieuze player geworden..
Ik vind Pauly D wel het grappigst
"OH YEA WAKE UP YEA!"
|
17/01/11 21:44
|
Fernando
|
Haha ja, maar die twee vind ik eigenlijk van iéderéén het tofst, die maken het minste drama en die zitten eigenlijk overal maar wat tussen te zitten. En Pauly D blijft altijd lachen.
Heerlijk absurd programma, die hebben echt een heel eigen wereld met heel eigen regels. 'if you like a girl, you treat her different, you don't take her home at the end of the evening'
|
18/01/11 10:02
|
Vandijck
|
Vinny, Jwow en Pauly D zijn het normaalst.
Van Jwow zou je 't niet direct zeggen omdat ze nogal opvliegend is, maar toch.
|
18/01/11 16:07
|
NoBullshit
|
Jwoww is badass
Pauly D is grappig
|
19/01/11 19:39
|
darkxpaperdoll
|
jersey shore is supeeeer! en heb da nederlands program ma ene keer gezien, ma tis zoooo zwaar jersey shore nagedaan e!
|
22/01/11 01:42
|
SAKU
|
Ik vind die sammi ineens echt een hele ambetante
|
04/04/11 11:03
|
girlfriends
|
snooki LOS in het gezicht geveegd, strijk
|
04/04/11 17:11
|
Evamusement
|
van dat gedoe tussen Sammi en Ronnie word ik wel ambetant
|
06/04/11 00:11
|
LiamBaert
|
@Evamusement ik ook ze! veel te veel nadruk telkens op hun miserie. altijd dezelfde zever die ze zeggen die toch nooit op iets trekt.
|
06/05/11 13:57
|
Uchiha
|
Die ambras gaat door in seizoen 4. Blijkbaar heeft Mike ook op z'n oog gehad van Ronnie omdat 'm zich ermee ging moeien.
|
06/06/11 10:45
|
PopFatale
|
JWoww heeft ook een boek geschreven hoor ^^
Hierzo
Kheb net t eerste seizoen gezien en ik kom ook wel ambetant van dat gedoe tss Ronnie & Sammi, vanaf iemand van de 2 iets doet is de ander pissig :/
|
21/06/11 21:20
|
Uchiha
|
Haha da hebt ge na seizoen 1 al? Gl met de andere dan..;p
|
23/06/11 23:39
|
Scienceandfaith
|
jersey shore is supeeeer! en heb da nederlands program ma ene keer gezien, ma tis zoooo zwaar jersey shore nagedaan e!
No shit, Sherlock. Da was de bedoeling..
|
13/09/11 11:59
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|