Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:04
Online: 139
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 1 / 1 )    »
Spam?

Akash

Euuuh heren van het beheer!

Vandaag vond ik dit in mijn gastenboek:

kenebaby@hotmail.com
hallo
Mijn naam is Kene ik zag je profiel vandaag op (noxa.net) en besloot ik contact te krijgen met you.I iets wilt delen met u alstublieft contact met mij op. (kenebaby@hotmail.com). zodat ik kan sturen mijn foto om u en vertellen u meer over mijn zelf ik zal wachten om te horen van je.

jouwe in de liefde,
kene
.............................................. .
.........................
kenebaby@hotmail.com
hello
My name is Kene i saw your profile today,at(noxa.net) and i deceided to contact you.i whant to share something with you please contact me at.(kenebaby@hotmail.com).so i can send my picture to you and tell you more about my self i will be waiting to hear from you.

yours in love,
kene

Dus ofwel heb ik echt te maken met een zot wijf uit Duitsland (Oktoberfest keeps haunting me), maar dat lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, en anders is het spam. Het vriendje bij uitstek van het internet.

Sooooo what's up?
07/01/11 14:19
EmoAmy

I lol'd.
07/01/11 14:21
MetalGirl

o nee komen die nu ook al op noxa. hopelijk blijven ze bij mij weg.
trouwens kunnen niet geregistreerde personen wel een bericht posten?
07/01/11 14:23
FuckingCunt

- Helpdesk -
07/01/11 14:23
EmoAmy

Mens is blijkbaar wél geregistreerd, dat maakt het zo awesome.
07/01/11 14:24
Freakske

die heeft ook op mijn profiel gezeten, maar niets gepost
07/01/11 14:28
MetalGirl

haja ik zag het. gewoon verwijderen uit uw gb en negeren. en efkes melden aan den helpdesk inderdaad
07/01/11 14:28
zwanstnanihe

seems legit
07/01/11 14:53
PoundingTechnoMusic

Oh bij mij staat ook zoiets in men GB, ma krijg da nie weg.
Dus vraagje; hoe moet da?? :)
07/01/11 15:59
Ypsilon

yep, helpdesk voor zoiets aub.

dit was gewoon een spamprofiel, stuk of 10 mensen hadden zoiets gekregen en daarna bleef het hangen in de spamfilter waardoor die niks meer kon posten. Profiel is verwijderd nu, alle gbposts daarvan zijn nu ook automatisch verdwenen.
07/01/11 16:07
vErum

Noxa needs more captcha.
07/01/11 17:08
Ypsilon

dit leek manuele spam, niet door een computerprogramma. captcha gaat daar niet in helpen. Het beste dat we kunnen doen is de schade beperken, door bv die spamfilter die ervoor zorgt dat je geen honderd keer hetzelfde bericht kort na elkaar kan posten. En hopen dat mensen het snel melden als het gebeurt, zodat het snel verwijderd kan worden.
07/01/11 17:10
WorldWidePropaganda

Quote door vErum
Noxa needs more captcha.

laat het uit eh :(
07/01/11 17:16
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.015076 seconden.