Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:01
Online: 141
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Culinair «    ( 3 / 3 )    »
Slagroom?

Sstig

ja ne mixer is voor watjes :D awoert
06/01/11 19:31
Wakkie

Quote door Sstig
DUUUS, is dat slagroom van zo'n spuitbus of zo gewone room in een brikje? :D
Mss is dit echt een achterlijke vraag, maaar ons mama was ook aan het twijfelen, omdat er in een ander gerecht staat bij de ingrediënten 'zure room'.

Da's gewoon een brikje/flesje volle room (staat er vaak zelfs op 'slagroom' ) dat je dan kan opkloppen.

Klop klop is ook wel iets heel goed. Geeft zoete smaak (minder calorieën!) aan uwe chocomouse.
Wij hebben da op school gebruikt in het kader van calorie-arme gerechtjes en/of diabetes.
06/01/11 21:30
Vierge

Ik ben dan liever een watje zonder spierpijn! Meestal koken wij ne ganse menu dus als ge dat dan bij alles met de klopper moet doen... Hell no! :)
07/01/11 08:21
Sstig

Quote door Vierge
Ik ben dan liever een watje zonder spierpijn! Meestal koken wij ne ganse menu dus als ge dat dan bij alles met de klopper moet doen... Hell no! :)

da was maar een grapje hoor, ik doe da ook me de mixer.
Ale ik heb da nog nooit gedaan maar ik zou het ook met de mixer doen :D
07/01/11 13:39
Wakkie

3 pagina's over een buske slagroom :p
14/01/11 21:36
Neverwhere

wow
16/01/11 04:39
Svirins

verse room met bloemsuiker en goed opkloppen, that's the way en als ge spierpijn krijgt van slagroom op te kloppen, klopt ge het verkeerd op maar het aanleren duurt wel even (spreek uit ervaring)
18/01/11 22:31
Svirins

En als ge het met ne mixer doet, begin traag en naar mate het er al wat meer slagroom uit begint te zien zet ge hem wat harder, tot hij goed stevig is
18/01/11 22:44
missmonster

daar moet toch geen bloemsuiker in..? alé nu..
27/01/11 16:03
RotForMe

en ook zien da ge uw slagroom niet te lang opklopt want anders krijgt ge boter.
30/07/11 23:49
«    ( 3 / 3 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.027871 seconden.