Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:00
Online: 149
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Tv en Radio «    ( 2 / 2 )    »
Grey's Anatomy

BieLesage

Hallo iedereen!
Mijn naam is Bie Lesage en ik ben een studente communicatiewetenschappen in Gent.
Ik werk aan een masterproef rond de voorstelling van artsen in ziekenhuisseries en de interpretatie van die voorstelling door kijkers.
Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar vrouwen tussen de 20 en 49 jaar die vertrouwd zijn met Grey’s Anatomy .
Deze mensen vraag ik slechts om 2 uurtjes van hun tijd om een focusgroepgesprek te voeren rond dit programma.
De enige vereisten zijn dat je een vrouw bent, dat je binnen de vermelde leeftijdscategorie valt en dat je zeker 1 seizoen van Grey’s Anatomy hebt gezien.
Ben jij bereid om mee te doen aan dit onderzoek, heb je nog vragen of heb jij vriendinnen die aan de opgesomde criteria voldoen?
Stuur dan gerust een mailtje naar masterproef.ga@gmail.com!
Uiteraard werk je niet voor niets mee . Per focusgroep zal 1 bioscoopticket verloot worden en na het gesprek worden een hapje en een drankje voorzien.
Hopelijk tot mails,
Bie

16/01/12 12:08
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.049385 seconden.