Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:56
Online: 157
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Wetenschap en Filosofie «    ( 1 / 5 )    »
DMT: The Spirit Molecule

spylacopa

DMT: The Spirit Molecule
Een docu over dimethyltryptamine

Hier officiële site met fragmenten.
Officiële Trailer

Heeft iemand hier ervaring mee of kent er iets van?
08/12/10 22:42
Chiaauwr

ne vriend van me heeft dat es gedaan waar'k bij zat en die zat gwn letterlijk een klein halfuurke met zen bek open naar het niets te staren, hij zei dat het goed was.
en tis naar't schijnt wel duur.
08/12/10 22:51
spylacopa

naart schijnt het echt levens van mensen kan veranderen zo'n ervaring
08/12/10 22:58
Epifyt

chemisch de beste
08/12/10 23:07
amorphia

Meer info
08/12/10 23:07
spylacopa

Quote door amorphia
Meer info

ja, info heb ik wel maar ik zou graag wa ervaringen horen. Want daar op die site is ook maar gebaseerd op één ervaring.
08/12/10 23:10
amorphia

oke

gewoon doen dan zeker?
08/12/10 23:16
vlad

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik heb al van veel mensen gehoord dat uw visie op het leven drastisch kan veranderen.

Het hangt ervan af (denk ik) wat je wilt ervaren en hoe je jezelf voorbereidt, als je het wilt gebruiken om uw spiritueel bewustzijn te verhogen, dan moet je je daar op concentreren.
Als het gewoon is om eens goed te trippen, vind ik het persoonlijk een beetje onzinnig.
08/12/10 23:22
spylacopa

Quote door vlad
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik heb al van veel mensen gehoord dat uw visie op het leven drastisch kan veranderen.

Het hangt ervan af (denk ik) wat je wilt ervaren en hoe je jezelf voorbereidt, als je het wilt gebruiken om uw spiritueel bewustzijn te verhogen, dan moet je je daar op concentreren.
Als het gewoon is om eens goed te trippen, vind ik het persoonlijk een beetje onzinnig.

Het is zeker voor het eerste dat ik er in ben geïnteresseerd. Het is echt wel voor het spirituele aspect dat er bij sommige mensen bij komt te zien. Bijna-doodservaringen enzoverder.
08/12/10 23:26
EmoAmy

Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je.

Holy shit. Sounds like iets om op mijn to-do-list te zetten.
08/12/10 23:34
vlad

Je kan hoogstens een bad trip meemaken, maar mits voorbereiding zal dat risico wel verminderen.
So, have fun!
08/12/10 23:35
J72826

Maar bad trip + kan uw uitkijk op het leven blijvend veranderen = fukt.

Maar dan nog, interessant. Eens wat rondbellen denk ik.
08/12/10 23:40
spylacopa

Quote door EmoAmy
Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je.

Holy shit. Sounds like iets om op mijn to-do-list te zetten.

Op die wezentjes, zou ik niet op rekenen. Elke keer dat je het neemt kom je blijkbaar in een andere wereld. Als ik de visuals zie die ze probeerden na te maken, komen vooral patronen voor. Maar blijkbaar kunt ge er echt informatie van krijgen. Soms informatie over duizenden jaren op een kwartiertje dat ge weg bent.

Quote door vlad
Je kan hoogstens een bad trip meemaken, maar mits voorbereiding zal dat risico wel verminderen.
So, have fun!

Ik ga er toch nog wat over opzoeken enzo, want het lijkt wel iets dat veel kan ingrijpen in iemands leven. En ook schizofrenie bijvoorbeeld veroorzaken.
08/12/10 23:41
vlad

Quote door spylacopa

Ik ga er toch nog wat over opzoeken enzo, want het lijkt wel iets dat veel kan ingrijpen in iemands leven. En ook schizofrenie bijvoorbeeld veroorzaken.

Ik denk dat je dan al aanleg moet hebben voor schizofrenie.
Maar ik ben geen dokter natuurlijk...
08/12/10 23:45
amorphia

het is ni omda ge da "ziet en hoort" in uw trip dat die info écht is. tenzij ge dat natuurlijk als een andere realiteit gaat beschouwen maar dan zit ge wel ergens anders :p
09/12/10 00:13
spylacopa

Quote door amorphia
het is ni omda ge da "ziet en hoort" in uw trip dat die info écht is. tenzij ge dat natuurlijk als een andere realiteit gaat beschouwen maar dan zit ge wel ergens anders :p

Het is DE realiteit zegge sommige gebruikers in de film.
09/12/10 06:03
Paradiseofrave

Zie Erowid voor ervaringen?

Ik heb nog nooit DMT gerookt ook al is het beschikbaar in mijn omgeving. Ik geloof dat het vanzelf in mijn handen terechtkomt als het mijn tijd is :p .

Ik ben wel al eens zelfreplicerende wezens tegengekomen in een high dose LSD trip die de syntactische structuur van menselijke ervaring bepaalden. En bij afscheid reconstrueerden ze mijn identiteit zodat ik 1 werd met het universum en in een toestand van 'puur zijn' terechtkwam. Dat is al iets :p .
09/12/10 08:21
AdNoctem

klinkt goed
09/12/10 08:48
spylacopa

Quote door Paradiseofrave
Zie Erowid voor ervaringen?

Ik heb nog nooit DMT gerookt ook al is het beschikbaar in mijn omgeving. Ik geloof dat het vanzelf in mijn handen terechtkomt als het mijn tijd is :p .

Ik ben wel al eens zelfreplicerende wezens tegengekomen in een high dose LSD trip die de syntactische structuur van menselijke ervaring bepaalden. En bij afscheid reconstrueerden ze mijn identiteit zodat ik 1 werd met het universum en in een toestand van 'puur zijn' terechtkwam. Dat is al iets :p .

Die site kende ik nog nie, staan wel interessante ervaringen op, maar zou ge eerst redelijk wa ervaring moeten hebben me trippen of is da nie nodig?
09/12/10 10:44
Paradiseofrave

Naart schijnt is dat easy to handle (ondanks de intensiteit). Het zou zo overpowerend zijn dat ge geen keuze hebt om u te laten gaan (bij een 'volledige' 'doorbraak' dosis). En het duurt maar kort dus dat is ook al goed. Maar ja, ge kunt ook minder DMT roken. De kans is zowiezo groot denk ik dat ge er de eerste keer/keren niet in gaat slagen om genoeg DMT te roken om zo'n 'doorbraak' te bereiken. (afgaande op wat ik er over gehoord/gelezen he B)

Maar ik denk dat hoge dosissen van LSD/mescaline/psilocine veel lastiger zijn omdat ze veel langer werken en omdat ze veel meer invloed ondervinden van externe factoren. Op zo'n hoge dosis LSD heb ik bv het probleem dat ik vaak geen zin heb om in huis te blijven maar tegelijkertijd niet in een toestand ben om veilig naar buiten te kunnen... + ge moet zien dat ge uw lichaam onderhoudt. En als ge daar geen ervaring mee hebt is de kans op paniek en chaos reëel.
Met DMT hebt ge niet echt praktische problemen als ge in een veilige omgeving zit.

Anderzijds vraag ik mij af of ge daar wel veel aan hebt als ge nog nooit getript hebt. Ik vind dat er toch progressie is in trippen (trips worden "dieper", toch de eerste paar keren, daarna stagneert het wel :) ) en gewoon opbouwen in dosis sluit daar voor mij toch bij aan.

Enfin ja, ik kan niet weten hoe het zou zijn maar ik ben er tevreden mee dat ik eerst een paar keer normale dosissen deed voor ik voor full outer space ging :p . Daardoor heb ik daar toch meer aan gehad denk ik.
09/12/10 11:38
«    ( 1 / 5 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.028192 seconden.