| |
|
Kumpsyy
|
ge kunt onmogelijk denken dat ge een tomaat zijt na een trip, echt onmogelijk..., ik snap eigelijk nie waarom ge zoiets verteld
Because drugs are bad and you shouldn't do drugs, mkay
|
10/12/10 19:25
|
quetzacotl
|
Drink je alcohol? Rook je? Eet je geen 5 porties groenten en fruit per dag?
Als je op een van de drie vragen ja antwoordt, ben je een dikke hypocriet. Want alles is schadelijk voor je lichaam als je het zo bekijkt. Ik ken mensen die al meer dan 10 jaar af en toe LSD nemen. En die mensen zijn kerngezond, hebben een goede job en een kritisch inzicht om u tegen te zeggen. Geen psychische problemen of whatsoever. Your point being? En btw, je verhaal over die kerel die een tomaat is geworden is amusant. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk door het hier te posten, want het is overduidelijk een broodje aap-verhaal. En als het zo zou zijn (deeerrrrp) dan lag het in die kerel zijn natuur om een tomaat te zijn, en kon hij evengoed een tomaat geworden zijn door van de trap te vallen.
die vragen zijn totaal belachelijk, gewoon rondlopen is schadelijk voor uw lichaam door alle uitlaatgassen en stuff, als ge die toer op wilt gaan kunt ge een lijst maken van 100 miljard verschillende dingen die schadelijk zijn voor uw lichaam enzovoort.
En dit bewijst mijn stelling nog maar eens, het is zelfs al ongezond om rond te lopen en "geen 5 porties groenten per dag te eten"
dus waarom uzelf nog erger in gevaar brengen dan nodig is door drugs te pakken.
Dat je een persoonlijke aanval doet op iets dat totaal niet over mensen persoonlijk gaat betekend op zich al dat je zwak in je schoenen staat. En dat verhaal is wel degelijk echt, of je het wil geloven is je eigen zaak, het is niet omdat jij er nog nooit van gehoord hebt dat het niet echt is, wie is er nu bekrompen?
|
11/12/10 02:08
|
Koeny
|
en natuurlijk zitten er drugs in je eigen lichaam, ooit gehoord van een bijna dood ervaring? een chemische stof die vrijkomt in je lichaam na een enorm pijnlijke/ traumatische ervaring die zorgt dat je halucineerd en niet moet meemaken wat er met je gebeurd.
Eigenlijk werkt een nde zoals ketamine, maar de nde heeft niets met de pijnlijke, traumatische ervaring te maken. Het is gewoon door het zuurstoftekort.
|
11/12/10 13:24
|
Paradiseofrave
|
Eigenlijk werkt een nde zoals ketamine, maar de nde heeft niets met de pijnlijke, traumatische ervaring te maken. Het is gewoon door het zuurstoftekort.
Waar haal je dat? Ik veronderstel dat ge daar mee refereert naar Karl Jansen. Dat is helemaal geen feit.
Op ketamine is er trouwens geen zuurstoftekort. Ketamine is net zo veilig omdat het de ademhaling niet onderdrukt.
Of bedoelt ge dat uw hersenen een stof vrijgeven die voor die nde zorgt als er zuurstoftekort is?
|
11/12/10 13:57
|
Kumpsyy
|
die vragen zijn totaal belachelijk, gewoon rondlopen is schadelijk voor uw lichaam door alle uitlaatgassen en stuff, als ge die toer op wilt gaan kunt ge een lijst maken van 100 miljard verschillende dingen die schadelijk zijn voor uw lichaam enzovoort.
En dit bewijst mijn stelling nog maar eens, het is zelfs al ongezond om rond te lopen en "geen 5 porties groenten per dag te eten"
dus waarom uzelf nog erger in gevaar brengen dan nodig is door drugs te pakken.
Dat je een persoonlijke aanval doet op iets dat totaal niet over mensen persoonlijk gaat betekend op zich al dat je zwak in je schoenen staat. En dat verhaal is wel degelijk echt, of je het wil geloven is je eigen zaak, het is niet omdat jij er nog nooit van gehoord hebt dat het niet echt is, wie is er nu bekrompen?
Sigh, die vragen zijn niet belachelijk. Alcohol is een drug (en schadelijker voor het lichaam als paddo's, LSD en DMT). Nicotine is ook een drug. Geen 5 porties groenten en fruit per dag eten is ook een keuze dat nefast is voor je lichaam. En 'waarom uzelf nog erger in gevaar brengen dan nodig is door drugs te pakken', met alles is een risico verbonden. Als je tv kijkt wordt je netvlies er ook niet beter op hoor. Als je een pintje drinkt gaat je lever er ook niet beter op worden. Alles heeft risico's met zich verbonden, en het is aan de mens zelf om te beslissen welke risico's hij wil nemen en waar benefiet-risico tegen elkaar opwegen. Misschien dat jij niet zoveel waarde hecht aan een spirituele zoektocht of op zoek gaan naar het onbekende, dat is jouw zaak. Maar omdat iemand anders dat wel doet zou hij niets mogen nemen?
Ieder zijn lichaam, ieder zijn eigen keuze.
En uhm, dat verhaal heb ik weldegelijk al gehoord. In ongeveer 5 verschillende talen, allemaal ongeveer hetzelfde. Persoon neemt LSD, gelooft dat hij stuk fruit/groente/deegwaren is, en probeert zichzelf op te eten. Dat verhaal is al zo wijd verspreid dat je een echte retard moet zijn om het nog te geloven.
Jij bent nog steeds bekrompen.
|
11/12/10 15:22
|
Koeny
|
Waar haal je dat? Ik veronderstel dat ge daar mee refereert naar Karl Jansen. Dat is helemaal geen feit.
Op ketamine is er trouwens geen zuurstoftekort. Ketamine is net zo veilig omdat het de ademhaling niet onderdrukt.
Of bedoelt ge dat uw hersenen een stof vrijgeven die voor die nde zorgt als er zuurstoftekort is? Zoiets.
Lijkt op dit.
|
12/12/10 14:20
|
MaryPoppins
|
"The greatest medical threat of LSD is the amount of paranoia and fear it produces among those who have never taken it" Classic.
|
15/12/10 13:16
|
spylacopa
|
Soms kan het toch wel ver gaan in het kopje denkik, ik speel counter-strike en ben daar iemand tegengekomen dat over ayahuasca begon te lullen tegen mij. Met dus DMT in...
Hier het gesprek:
Ayahuasca ftw: maar euh ik neem aan wat er gebeurt enz kwa ascenson enz?
Ayahuasca ftw: dat je da weet?
Ik: ascenson?
Ayahuasca ftw: 2012*
Ayahuasca ftw: ja
Ik: nee
Ayahuasca ftw: ascension.
Ayahuasca ftw: k wou ik gwn weten
Ayahuasca ftw: omdat DMT meer geweten is bij mensen die het weten maar geeft niet je komt er wle achter
Ik: ik heb erover gelezen, maar geloof er zelf niet in
Ayahuasca ftw: well je hebt nu gehoort van die vogels enz die gwn naar benedne vallen enz
Ayahuasca ftw: ?
Ayahuasca ftw: en koeien sterven en 1000 krabben aangespoelt op de kust in andere landen
Ayahuasca ftw: wat er nu aan het gebeuren is het MAgnetishe veld is van noord naar zuid aan het gaan
N,N-dimethyltryptamine: nee?
Ayahuasca ftw: zoek maar op
Ik: waar haal je dat?
Ayahuasca ftw: dat is het process van onze evolutie
Ayahuasca ftw: nog minder dan 2 jaar te gaan en het is zover
Ayahuasca ftw: en gene die er niet klaar voor zijn gaan enorme informatie op zich afkrijgen terwijl degene die het hebben ontdekt het moeiteloos gaan leren
Ayahuasca ftw: 2011 gaat het jaar zijn van veele dingen
Ayahuasca ftw: ik ga je eff iets zeggen wat ongeloofelijk zal klinken he maar ik heb al contact gehad met buitenaardse licht wezens van andere dimensies
Ayahuasca ftw: en veele mensne hebben dit degene die er toe komen tot deze info enz zullen op een bepaalt punt contact hebben met hun galactishe family omdat wij vergeten zijn waar wij vandaan komen.
Ayahuasca ftw: we zijn geincarneert om te leren om vanuit het diepste duisternis terug te keren naar het licht toe en dat is ons al geel goed gelukt omdat de mensen pikken het niet meer van de overheid
Ayahuasca ftw: de economie gaat vallen zowiezo
Ayahuasca ftw: en op de laatste dag van de ascensie zal je weten waarom je hier bent gekomen en wie je werkelijk bent.
Ayahuasca ftw: door DMT of Ayahuasca te gebruiken reinig je u zelf en herinner je het weer
Ayahuasca ftw: als ik jou zeg dat jij in 2012-2013 een creator god wordt dat nog nooit heeft bestaan dan zul je het wel weten zeker
Ayahuasca ftw: in die tussen tijd geniet van het leven en blijf positief
Ayahuasca ftw: door de ayahuasca heb ik ontdekt waar ik vandaan kom en wie deze wezens waren met wie ik contact had. en iedereen zal het op een bepaald punt weten
Ayahuasca ftw: en om op deze planeet te komen is groote kracht voor nodig omdat je all uw godelijkheid achter laat en fysiek word dus limiet hebt en je wordt onderworpen in slavernij scholen enz
Ayahuasca ftw: je manifesteert niet je diepste intenties
Ayahuasca ftw: en het hele universum is ons op de voet aan het volgen en leren naar ons te kijken
Ayahuasca ftw: ook al ziet het er soms uit dat we de enige zijn er gaat een groep wezens komen in 2011 waneer weet ik niet maar dit jaar zowiezo, dat geen goede intenties hebben en samen werken met de overheid ze gaan zich voordoen als goede wezens. en ik zeg het je blijf op aarde want waneer de portalen in eind 2011 openen tot 21/12/2012 aleen dna kan je ascenden door met hun mee te gaan ga je in je limiet blijven
Ayahuasca ftw: ik weet niet of je hier voor openstaat zoniet geen probleem het komt wel
Ik: ik sta hier wel voor open
Ayahuasca ftw: dat is mooi
Ayahuasca ftw: en ik ben blij dat je dat bent want er gebeurt zoveel zoals aard bevingen en zoveel meer wat er nu aan het gebeuren is is enorm zoveel omdat alle dimensie in een aan het vallen zijn zodat het allemaal samensmelt in een dimensie , een dimensie van licht. maar dit is enkel merkbaar voor ons omdat wij de meesters zijn van het universum, er bestaan oneindig universums maar wij gaan gelijken worden met het wezen dat dit universum heeft gecreert en het wezen bestaat uit licht en wij gaan dus leren creerne met licht.
Ayahuasca ftw: en daar eindigt het niet het gaat oneindig door en door...
Ayahuasca ftw: er gaan portalen openen rond eind oktober november van dit jaar en ze sluiten rond 21/12/2012.
Ayahuasca ftw: vanaf dat punt is leven op de aarde onmogelijk
Ayahuasca ftw: en dan is er ook een zon cycle max
Ik: cycle max?
Ayahuasca ftw: en de aarde gaat dan door enorme verwoesting gaan en de zon gaat een CME (vuurbal) op de aarde afschieten dat zorgt dat de oppervlakte weg is en dat gaat de kern in een 3 maand periode tot maart 2013 groter worden enz wordt de aarde een ster.
Ayahuasca ftw: Solar Maximum
Ayahuasca ftw: ja gebeurt op de 26.000 jaar
Ayahuasca ftw: geen schrik hebben jou hoger wezen lijdt jou naar je portaal maar je bent al goed op weg zie ik veele wetne niet eens wat DMT is dus geen zorgen
Ayahuasca ftw: eenmaal je het portaal instapt verander je in 5D wezen
Ayahuasca ftw: 5D komt overeen met Heaven.
Ayahuasca ftw: en we zullen 3 maanden lang in 5D blijven tot de aarde een ster is geworden
Ik: en wat gebeurt er dan,
Ayahuasca ftw: ik kan je een vid laten zien over George Kavassilas een 3 uur lange Enorme goede uitleg over wat er aan het gebeuren is.
Ik: ja is goed
Ayahuasca ftw: na die 3 maanden evolueerne wij in een vormloos maar bewust iets dat nooit heeft bestaan
Ayahuasca ftw: zie het als dat wij de next versie wordne van buddha jezus, god..
Ayahuasca ftw: wij worden de meesters van de meesters
Ayahuasca ftw: drm is er ook in korte tijd zoveel man op aarde en blijft het stijgen omdat er een groot evenement staat te gebeuren
Ayahuasca ftw: er is info naar buiten gekomen dat enorme schepen in de ruimte onderweg zijn naar ons en hier weldra zullen arriveren
Ayahuasca ftw: ik weet niet waneer
Ayahuasca ftw: kan ik niet zeggen maar zal niet lang duren
Ik: en waar is die info naar buiten gekomen dan?
Ayahuasca ftw: door mensen die voor de overheid werkten maar die warne het beu geheimen achter te houden voor het volk enz.
Ayahuasca ftw: momenteel zijn ze al vermoord door in opdracht van de overheid
Ayahuasca ftw: naja
Ayahuasca ftw: je moet weten dat de mayas datums voorspelt hebben
Ik: ja dat weet ik
Ayahuasca ftw: ze hebben voorspelt dat in 2011 maart wij de Universele Onderwereld in gaan dit betekent dieper in ons zelf gaan
Ayahuasca ftw: want nu zijn we nog in de galacticshe onderwereld.
Ayahuasca ftw: en dit betekent het nieuws dat aliens bestaan is verspreid en bekend , binnekort in het universeele kan ik niet zien wat er zal komen maar het gaat enorm zijn.
Ayahuasca ftw: in 1947 dacht ik dat het was was de overheid zwak enz tot in roswell mexico een alienschip crashte . met de technology aanboord hebben ze gsm's gemaakt en enorme voorsprong gekregen.
Ayahuasca ftw: TV computer is allemaal ontleent uit die dingen
Ayahuasca ftw: drm zijn we ook zo snel vooruit gegaan
Ayahuasca ftw: microships bv.
Ayahuasca ftw: ik ben geincarneert van de hoogste dimensie de 9de om te helpen en de nieuwe vorm aan te nemen
Ayahuasca ftw: en ik weet ook wie ik ben geweest in vorige incarnaties maar het gaat eeuwig verder.
Ayahuasca ftw: ahja en 9/11 was een inside job met explosieven enz
Ayahuasca ftw: het vliegtuig was een zeer geadvanceert hologram van de overheid
Ayahuasca ftw: you havent seen anything yet
later op de avond:
Ayahuasca ftw: heb je al gekeken?
Ayahuasca ftw: naar George
Ayahuasca ftw: btw kwil nog iets met je delen
Ik: een stuk
Ayahuasca ftw: om mijn 17 begon mijn spiritueele reis toen ik uit me lichaam ging en ik had een universeel bewustzijn
Ayahuasca ftw: duurde slechts paar seconde in fysiek tellingen maar in de hogere dimensies duurde het 10 min
Ayahuasca ftw: 5 jaar hier is 5000 jaar aan evolutie in de hogere dimensies
Ayahuasca ftw: en als je dus berekent dat we hier al zeer lang zitten nouja reken maar uit
Ayahuasca ftw: deel 2 is wel interesant daar praat hij echt over de wezens die gaan komen
Ayahuasca ftw: die heb ik ook gezien en hun bevolen dat ze moeten weggaan.
Ayahuasca ftw: omdat ik een zeer gekent wezen ben in het universum en zoals george zegt elk wezen van de oude tijd is geincarneert hier en ik ben onlangs begin dit jaar te weten gekomen wie ik ben
Ayahuasca ftw: ik heb veele namen.
Ayahuasca ftw: en een vna die taken is aarde te beschermen
Ayahuasca ftw: Ik was de Meester van Atlantis en bekend in oud egypte en nu ben ik hier voor het einde. het einde van de cycle en begin van iets nieuw
|
16/01/11 20:30
|
Paradiseofrave
|
Een messiascomplex ofzo . Daar lijden wel wat mensen in de ayahuascacommunity onder ime.
Then again. Who knows what really happens...
|
21/01/11 11:11
|
Kumpsyy
|
Een messiascomplex ofzo . Daar lijden wel wat mensen in de ayahuascacommunity onder ime.
Then again. Who knows what really happens...
Ik denk dat vele zogezegde 'revelaties' gewoon verkeerd geïnterpreteerde reflecties van de geest is. Verkeerd as in, het verkeerd plaatsen van datgene wat je ervaart of ziet. Maar zoals je zegt, who knows.
|
21/01/11 19:20
|
Paradiseofrave
|
Ik denk dat ook. Uw ziel is gelijk gedeconstrueerd en binnenstebuiten gekeerd. En uw identiteit is zo sterk betrokken in het proces...
Maar ik vind het net die totale reorganisatie van uw geest die dingen in perspectief kan plaatsen. Ge zijt dat zo gewoon van de wereld te zien in dat grotendeels cultureel bepaalde framework waar ge in geboren en opgegroeid zijt. Om dat in zekere zin voor het eerst als buitenstaander te kunnen aanschouwen vind ik toch wel vrij revelerend. Tis alsof ge de syntactische structuur van het bestaan op de voorgrond ziet komen en ziet veranderen.
Maar al trippend neem ik die nieuwe geloofsystemen in mijn brein ook als waar aan. Als ik in een toestand ben waar ik mij identificeer met een tribal warrior of een hond of de hindu god shiva ervaar ik dat ook als zijnde echt. Of als ik contact met een wezen heb dat vermoedelijk gewoon een afgesplitst deel van mijn zelf is zie ik dat ook als echt. Ge hebt immers geen keuze. Uw identiteit is om zeep .
Maar ja, what happens in the K-hole, stays in the K-hole. Dat geld ook voor tryptamine en phenethylamineavonturen denk ik .
Het is eerder de vorm van de ervaring die ik revelerend vind, niet zozeer de inhoud.
|
21/01/11 20:40
|
Kumpsyy
|
Daar ga ik volledig mee akkoord! Maar dat is ook het probleem van sommige mensen die een ervaring niet volledig weten te plaatsen. Wat men opvat in een trip zijn en blijven dan ook hallucinaties, en geven een 'vervormd beeld' van onze collectief ervaren werkelijkheid (trek me niet de haren uit voor deze stelling, ik heb zelf nogal moeite met het formuleren ervan aangezien het nogal open voor interpretatie is!).
Bij ego loss vind ik het ook normaal dat je je gedachten of opvattingen als complete waarheid beschouwt, zeker bij full-blown ego death probeer je te grijpen naar alles wat nog iet of wat deel van jou is. Maar nuchter, moet men dan ook alles nuchter kunnen bekijken. Zoals je zegt, draait een ervaring eerder om de ervaring zelf en de andere kijk op de wereld die ter jouw beschikking komt, dan de inhoud ervan. Het kunnen analyseren van eigen denken, geest en kwaliteiten staat boven het soms absurde gedachtegoed die zo'n trip kan opleveren
|
21/01/11 21:24
|
gelosea
|
Hij gaf gewoon een samenvatting van de samenzweringstheorieën die op dit moment heersen binnen de alternatieve media. Stond niets in dat ik nog nergens anders had gelezen.
|
30/01/11 17:50
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|