| |
|
Sandyman
|
Sinds kort op zender '8' en ik geloof ook op Canvas.
Serie van de bedenker van zowel 'Six feet under' en 'American Beauty' , ook al heeft het een totáál verschillende stijl.
Soit, echt een aanrader voor diegene die graag bloed, sex en vampieren zien
Zelf zit ik aan het 3e seizoen, kben er echt aan verslaafd
Commentaar over plotline, favoriete scènes/personages, de serie op zich, ... Alles welkom
|
13/10/10 15:07
|
Perversion
|
Weer iets goed wat ze gaan verneuken door er een hype van te maken.
|
13/10/10 15:17
|
FoolInLife
|
Ik ga akkoord met perversion... Door heel die vampierenhype gaan ze deze gewoon over dezelfde kam scheren als twilight en vampire diaries (ohnee weer vampieren!), terwijl het een heel andere stijl is. Ikzelf ben verzot op de serie (en de boeken), en vind het eigenlijk een beetje jammer dat True Blood pas na de hele twilightbucht wordt erkend bij ons, zodat iedereen het al heeft gehad met het onderwerp, ikzelf incluis.
|
13/10/10 15:25
|
Sandyman
|
Ge kunt het écht ni vergelijken met Twilight en Vampire Diaries, maar idd doordat het hetzelfde onderwerp heeft, zullen velen dit helaas doen. Ik vind True Blood duzend miljoen miljard keer beter dan Twilight (wel enkel de eerste film gezien) omdat het over zó veel meer gaat. En ge krijgt ook een psychologiscsh aspect hier, er wordt nagedacht over waarom een relatie tussen een mens en een vampier zo moeilijk is (vampieren leven eeuwig, kunnen niet in het daglicht leven, eten niet, ...)
Soit, kben trots dak al fan was voor de hype
|
13/10/10 15:32
|
Yno
|
True blood is zeker ni te vergelijken met vampire diaries en zeker al niet met twilight.
|
13/10/10 15:33
|
Fernando
|
Ik snap niet hoe een serie slechter wordt, naarmate er meer mensen naar kijken. Dat heb ik toch nooit gesnapt, die serie verandert op zich niet he. Alleen het kijkersaantal. Wat is er nu mis met een hype. Iedereen kijkt ook naar house, en iedereen vindt dat geweldig (om dat te veralgemenen), het is een hype, en ik vind dat nog altijd hetzelfde als toen ik dat de eerste keer zag.
|
13/10/10 15:45
|
Kirstenhe
|
Twilight nog niet gezien, maar True Blood is echt wel goed. Ik ben de serie beginnen volgen op Acht en elke dag kijk ik uit naar de volgende aflevering.
|
13/10/10 15:48
|
Nightfoal
|
De boeken zijn beter.
Die h ele maenad plotline is veel te ver uitgerokken en die Eric is een veel te grote oetlul in de serie terwijl die tegenover Sookie menselijker is in de boeken. Ok ja, Alexander Skarsgard is HEET maar zijn personage kan me niet zo bekoren als in de boeken. Die Tara kan geen subtiliteit in nuance in haar acteren leggen. Het is altijd alles of niets en ik vind haar soms echt op het degoutante af. Lafayette vind ik wel een waardige toevoeging, ook al is dieje Jesus maar muh.
Het eerste seizoen was het beste
|
13/10/10 16:07
|
ghostofyou
|
Ik vind het echt een toffe serie, heb al drie seizoenen ervan gezien.
|
13/10/10 16:13
|
FoolInLife
|
Ik wil ook niet zeggen dat de serie slechter wordt naarmate het meer een hype wordt. Ik vind het alleen balen dat mensen er vooroordelen tegen hebben als ik het woord vampier nog maar in de mond neem, net omdat het zo uitgemolken is. Achja, ik ben fan van de serie én de boeken (ze hebben beiden hun plus- en minpunten) en dat gaat nu helemaal niet veranderen. Ik kijk al uit naar het volgende seizoen!
|
13/10/10 16:31
|
rsca123
|
True Blood is idd een zalige serie, nog even wachten voordat vierde seizoen uitkomt.
Favoriet personage is Eric
|
13/10/10 16:55
|
missyclawfinger
|
Ik heb dat op internet gevolgd, maar vind het wel echt storend hoeveel seks daar in voorkomt. Vaak is dat totaal niet relevant, maar laten ze dat toch in geuren en kleuren zien. Voor mij hoeft dat dus echt niet
|
13/10/10 17:30
|
letscomparescars
|
Kheb seizoen 1 en 2 net op dvd gekocht, ik zit aan aflevering 4 en kvind het echt al super.
Totaal anders als Twilight en de rest.
Fan!
|
13/10/10 18:05
|
Extraction
|
Inderdaad, een aanrader! Hier ook een verslaafde.
|
13/10/10 18:19
|
feline
|
Ik hou van true blood
|
13/10/10 18:23
|
Sober
|
Ik irriteer me maaaaaaaaaaateloos aan dat wicht met die spleet tussen haar tanden & dat gruwelijke accent Anders zou ik het wel tot aflevering 3 gehaald hebben.. :' )
|
13/10/10 18:50
|
Heroesonheroin
|
Weer iets goed wat ze gaan verneuken door er een hype van te maken.
amen to that !
|
13/10/10 18:56
|
BlackTongue
|
love it. ookal vind'k het soms echt belachelijk.
Eric, vind'k wel een leuk personage. Maar Lafayette 's gewoon geniaal ^^
Bill compton daarentegen, vind'k niet zo 'n leuke acteur.
Nuja true blood is gewoonweg een goeie serie.
|
13/10/10 18:59
|
SVDV
|
mijn ma vindt dat ook goed, maar ik vind er echt niks aan... kutprogramma imo
|
13/10/10 19:12
|
Valeriehie
|
Alle, ik vind dat echt een topserie. Ik was echt aan het aftellen naar het 3e seizoen, hoewel ik soms vond dat ze daar op sommige mindere plotlijnen te veel nadruk hebben gelegd. Maar toch, algemene balans is goed.
Ik vind het feit dat ze met zo'n dik accent spreken echt goed, de seks erin stoort ook niet vind ik. Lust is gewoon ook een heel belangrijk gegeven in de serie hé.. daar draait het deels ook om.
|
13/10/10 19:40
|
| |
|