| |
|
Nakkeskud
|
Zit nu aan seizoen 1 en vind het wel OK om te kijken, maar er zijn ook dingen die me ENORM storen. Eerst en vooral het accent soms, dan de moodswings van sommige personages, Sookie 'r sleet tussen haar tanden (argh!) en toch ben ik altijd benieuwd naar de volgende episode en moét ik kijken
|
16/10/10 17:10
|
xseelenschmerzx
|
Ik heb er gisteren naar gekeken op Canvas en ik weet (nog) niet goed wat ik er moet van denken. Langs de ene kant spreekt het me wel aan, maar langs de andere kant doet het me te veel aan Twilight en dergelijke denken, maar dan wel voor +14.
Ik vind de acteerprestaties niet zo fantastisch en die ene haar spleet is vreselijk irritant om op te kijken.
|
16/10/10 17:50
|
femp
|
Ik ben ook fan, zeker van eric en mijn favoriete scène is toch wel wanneer sookie haar eigen naam uitspreekt zoals 'bill' het altijd doet!
Daar heb ik echt strijk met gelegen
|
17/10/10 21:10
|
Phiejz
|
Ik ben er niet echt wild van.
Na een halve aflevering was'k het al wa beu. Als ik ooit nog is heel veel tijd heb, zal ik er misschien wel naar kijken maar nu niet.
|
19/10/10 22:10
|
Sandyman
|
Het eerste seizoen was echt bangelijk, het 2e al minder maar het 3e gaat n beetje te ver soms, nieuwe personages worden minder uitgediept, soms van die loze flashbacks (die van Sam bvb, deed me denken aan Lost waar ge da constant had), verhaallijn hangt steekt minder goed ineen, ...
Maarja kblijf kijken ze
|
20/10/10 12:00
|
Segervisa
|
Ik irriteer me maaaaaaaaaaateloos aan dat wicht met die spleet tussen haar tanden & dat gruwelijke accent Anders zou ik het wel tot aflevering 3 gehaald hebben.. :' )
Ja dito kan er eeecht niet tegen en voor de rest boeit het me niet (onmiddellijk)
|
20/10/10 17:44
|
AriadNe
|
De eerste afleveringen gezien en ik kon het gevoel niet onderdrukken dat ik naar hersenloze brol zat te kijken. Weinig inhoud die me intrigeert (en I adore fantasy), dat idiote accent, de acteerprestaties van sommigen en de complete overkill aan seks die erin gestoken wordt just to have some.. neeje. Het enige dat ik ietwat interessant vond was het personage Bill zelf, en voor hem alleen blijf ik nu nie bepaald kijken.
|
21/10/10 01:01
|
Capote88
|
Ben bijna klaar met het tweede seizoen te bekijken.
Het is een goeie serie, en iets anders dan al de rest dat er vandaag de dag te zien is.
Persoonlijk vind ik dat het soms iets te melig is.
Nu goed, nog 2 afleveringen en ik begin met seizoen 3.
Gr.
|
21/10/10 12:12
|
ashling
|
Ik heb nog geen enkele aflevering gezien, maar mijn ratjes hebben de namen van in de serie
Lafayette, Sam en Bill
|
25/10/10 12:09
|
Lalotj
|
Heb heel de serie al laaaaang achter de rug en ben er ook wild van. Het seizoen met Rodrick vond ik heel leuk en 3de seizoen vooral spannend. En seizoen 3 aflevering 1 met alexander skarsgard, zalig.
|
30/10/10 23:58
|
Lalotj
|
Ben wel niet dol op Sookie zelf omdat ik Anna Paquin geen uitstekend actrice vind maar alle rand- en hoofacteurs zijn wel prachtig gecast, zoals lafayette, Eric, Pam,.. en de boeken zijn nogal verschillend van de serie.
|
31/10/10 00:00
|
Lalotj
|
Ik irriteer me maaaaaaaaaaateloos aan dat wicht met die spleet tussen haar tanden & dat gruwelijke accent Anders zou ik het wel tot aflevering 3 gehaald hebben.. :' )
the accent grows on ya
|
31/10/10 00:03
|
hadouken
|
Ook fan van de series! Ben aant wachten tot seizoen 3 uitkomt op dvd. Ik weet dat't nu wordt uitgezonden op Fox op den digitale ofzo, maar ja, te laat ingeschakeld, daar zitten ze al aan aflevering 11 ofzo.
Ohja, en ik ben ook een kijker van Twilight en The Vampire Diaries enzo; De 3 series (film) zijn gewoon telkens van een ander type. En inderdaad, dat zuiders accent, da wordt ge echt gewoon, ik irriteer me er absoluut niet in (in de eerste aflevering moest ik gewoon steeds lachen :' )).
Trouwens: Totally TEAM JESSICA haha
|
06/12/10 00:34
|
BanjoBomma
|
Beginnen kijken op Canvas.
Het idee is goed gevonden alleen had ik graag iets meer het politieke aspect gezien in verband met aanvaarding van vampieren. Een soort geschiedenis van de "vete" en niet gewoon: vampieren zijn efil. Misschien komt dat nog .
Redneck-accent wordt na een tijd ook wel vervelend.
En zoals al gezegd: een overvloed aan seksscènes die er eigenlijk niet toe doen (dat gevoel had ik ook bij Rome).
Als ik het kan bekijken op Canvas zal ik het waarschijnlijk wel doen, maar om het te kopen/downloaden. Net niet goed genoeg
|
06/12/10 21:49
|
visual
|
inderdaad kunde totaal ni vergelijke me twilight of tvd!
enige serie die ik nog volg. en ben zeker fan. favoriet is toch wel eric!
|
10/06/11 18:18
|
Amnesys
|
En zoals al gezegd: een overvloed aan seksscènes die er eigenlijk niet toe doen (dat gevoel had ik ook bij Rome).
Njah inderdaad, en zoals bij Game of Thrones
|
11/06/11 23:48
|
BanjoBomma
|
Seizoen 4 is iig deftig begonnen. Hopelijk wordt het veel beter dan het makke seizoen 3 (zeker als je vergelijk met seizoen 2)
|
29/06/11 17:31
|
hadouken
|
Nog megalang wachte eer seizoen 4 uitkomt op dvd natuurlijk, pff
Trouwes, 1 van de beste zinnen uit heel seizoen 3 voor mij was toch wel: "I keep expecting him to come through the door and say... 'Sookeh'" hahaha
|
30/06/11 00:27
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|