Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:45
Online: 153
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Literatuur «    ( 1 / 1 )    »
moderne versie Reinaert

miserycompany

Voor nederlands moet ik in een groepje een moderne versie van Reinaert voordragen.

iemand originele ideëen ? :D
07/10/10 14:25
demo

Kies een tv-programma en zet dat naar je hand met vos Reinaert als hoofdpersonage?
Anyways ik heb dat toen toch gedaan met spuiten en slikken. :' )
07/10/10 14:32
Mittens

ik heb da gedaan over zo een rapliedje daarvan
07/10/10 14:34
Freakske

Reinaert in the ghetto
07/10/10 14:47
Jolene1

Omg ja wij hadden Reinaert VS matroesjka's :' )
07/10/10 15:06
Valeriehie

Er is onlangs een strip uitgekomen over de vos reinaert, mss geeft die eens een andere kijk.
07/10/10 16:33
WorldWidePropaganda

hoe moeilijk kan dat zijn, serieus...
07/10/10 16:34
Justpurrrfect

Vervang Reinaart door een sluwe (?) leerling die anderen zijn taak laat maken.
07/10/10 16:45
miserycompany

reinaert vs matroesjka's ? hoe doet ge dat? :p
07/10/10 17:05
kowfie

Wij hebben daar ook een rap versie van moeten maken, bij de ene groep al meer geslaagd als de andere welliswaar.
07/10/10 17:08
miserycompany

rap mag niet, omdat er een rapliedje als voorbeeld wordt gebruikt..
07/10/10 17:26
miserycompany

@ worldwidepropaganda ; ja, echt wel heel moeilijk eigenlijk :D
07/10/10 17:27
FuckingCunt

eva ik piek ier wa ideeën is da bon? :' )
07/10/10 17:38
miserycompany

nee mathias fy !!!
07/10/10 21:22
LostInConfusion

Wij hadden een soort van jerry springer show met daarin al de slachtoffers en de moeder van reinaert, denk ik..
08/10/10 22:07
Twinkelding

Quote door Valeriehie
Er is onlangs een strip uitgekomen over de vos reinaert, mss geeft die eens een andere kijk.

En er bestaat ook, al langer, een strip van Suske en Wiske over Reinaert. Maar das wel een redelijk letterlijke interpretatie natuurlijk.
Ik zou het ook proberen toepassen op iets actueels.

09/10/10 20:46
Ayel

Wij hadden Harry Potter.

Dat is precies wel een vaak voorkomende taak.
13/10/10 16:06
Carolily

ale seg, das kei zielig dat gij geen fantasie hebt
14/10/10 20:21
miserycompany

hahaha als ik daarom al zielig ben
15/10/10 22:58
kimely

Je kan zo deze situatie naspelen:
Een man genaamd reynaert woont in een huis. hij heeft drie vrouwen.
Die vrouwen komen een voor een naar hem toe.

De eerste vraagt om met hem mee te komen, waarop de man zegt: kom mee ik weet ergens veel geld liggen zodat je kan gaan shoppen.

De tweede komt bij hem thuis en de man zegt: neen ik ga niet mee maar ik weet een plek waar veel watyer is zodat je kan zwemmen en hij zorgt dat die vrouw ook weg blijft.

De derde ... blablabla

Op het laatste komt de man de drie voruwen in een café tegen en de drie vrouwen maken een hele seine waardoor ze de man reynaert op bedevaart sturen (of wat doet reynaert :p ). Zodat hij kan bezinnen over al het slechts dat hij gedaan heeft!
20/10/10 20:03
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.017604 seconden.