Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:43
Online: 140
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Instrumenten «    ( 1 / 2 )    »
Wat zijn de beste gitaar snaren voor jou?

MountainsOfTime

Hallo,

Ik ben op zoek naar nieuwe snaren voor mijn akoestische gitaar.
Ik ben mijn vorig merk vergeten, ik kom al dagen niet meer op de naam (spijtig genoeg)
Maar ik zoek eens nieuwe voor de verandering.

De bedoeling is véél rustige liedjes te spelen..

Welke heb jij?
En ben je content erover?

Grtz
25/09/10 18:20
VoMiCa

Als ge rustige akoestische liedjes wilt spelen kunt ge beter van die hele dunne kopen. Het merk maakt in principe niet zó veel uit, de mensen in de winkel zullen daar wel wat meer over weten.
25/09/10 18:30
jimstar

D'addario is altijd goed denk ik :) groottes weet ik niet
idd: vraag in de winkel :)
25/09/10 18:34
eatenbyasandwich

Mag ik dit uitbreiden naar een algemeen snarentopic?

dan kan ik zeggen dat ik voor bass aan t experimenteren ben met alles en nog wat... Dingen die ik totnogtoe tof vond:

TI jazz rounds, La Bella hard rockin steels, d'addario chromes (flatwounds), DR Fat Beams...

Ik ga het proberen terug te brengen tot één soort rounds en één soort flats, maar ik kan nog niet kiezen tussen de rounds :' )...
25/09/10 18:38
EnemyOfGod

Elixer, voor elektrische gitaren zijn deze geweldig, vermoed voor akoestisch ook hoor =)
Gaan echt veel langer mee als andere merken

http://www.elixirstrings.com/products/product_ acoustic.html
25/09/10 19:29
metalmilitia90

elixir zijn inderdaad heel degelijke snaren voor akoestische gitaar.
25/09/10 19:55
Lauww

Corum Alliance van Savarez verkoopt ook goed in de gitaarwinkel bij mij, maar nog nooit zelf geprobeerd. ^^

Ik gebruik meestal d'Addario en af en toe Elixir.
25/09/10 20:25
BRENDAPRINSESSHIT

in de winkel eens vragen , alle dat doe ik toch altijd ^^
25/09/10 21:05
DenTommm

Momenteel gebruik ik vooral dean markley snaren, setje 10-52.
in het verleden heb ik ook wel vaak d'addarios gebruikt, maar dean markley's klinken imho iets beter.
25/09/10 21:14
davidof

Met d'addario kunt ge niks mis doen allesinds.. goedkoop & goei kwaliteit
25/09/10 21:53
MountainsOfTime

Oké woensdag eens na de winkelen gaan...
25/09/10 22:11
EmoAmy

Ik blijf bij Dean Markleys. Always have, always will.
26/09/10 13:41
greyhoundgames

dean markley's liggen ook op mijn tele nu. op men LP nog altijd d'addario's
26/09/10 14:07
Ummagumma

Argentines, .11

maar dat is eigenlijk voor manouche gitaar dus tenzij ge zo één hebt..

Elixir.. goh iedereen spreekt daar altijd zo fantastisch over en dat ze langer mee gaan en blablabla.. maar ik vind echt dat die stomme coating die daar op zit de snaren een slechte klank meegeven. Een snaar moét een beetje kunnen 'verslijten' naar mijn mening en met die elixirs klinkt dat altijd alsof ge net net nieuwe snaren hebt gelegd.

enfin ja, das ieder voor zich natuurlijk... Experimenteer een beetje met verschillende snarensets, MAAR zorg er voor dat ge wel altijd dezelfde dikte koopt of ge komt in de problemen met uw neck en intonatie en ja bon alle andere afstellingen.. (tenzij ge goed zijt in het afstellen van uw gitaar natuurlijk, maar meestal laat ge dat toch best over aan iemand die iets of wat met lutherie bezig is)
26/09/10 17:02
xMasserx

dikke !
26/09/10 22:43
herzausstein

ik gebruik nu Ernie Ball's
26/09/10 23:47
storkyke

Can't go wrong with DR or Fender. Elektrisch alleszins, geen idee of ze akoestische maken. Al jaren niet meer gebruikt dat ding.
28/09/10 03:41
mushroony

Ik gebruik altijd d'addario.
28/09/10 17:56
MenPreferBlondes

Elektrisch: d'addario of ernie ball 10-52

Akoestisch: d'addario

Elixir is in mijn ogen geldaftroggelende brol. Die coating trekt op de ballen en is (bij mij) na enkele uren spelen er al bijna volledig ronduit aan mijn aanslagpunt.
29/09/10 08:08
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.018115 seconden.