Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:43
Online: 140
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Instrumenten «    ( 2 / 2 )    »
Wat zijn de beste gitaar snaren voor jou?

ThePatient

Ik denk ernie ball's ma kheb geen flauw idee, tzijn er in ieder geval goei
29/09/10 17:39
POINTxOFxVIEW

Akoestisch altijd Dean Markleys. Serieus content van.
02/11/10 12:54
Psychosocial

Ernie balls zijn meestal wel wat duurder en ook wel wat betere kwaliteit (ik denk dat ze soort van ingeolied zijn?)

D'addarios voelen nét iets minder lekker aan dan de Ernie Balls, maar zijn goedkoper én gaan langer mee.
02/12/10 14:45
nor

Zo duur zijn Ernie Balls toch niet? Ik gebruik altijd Ernie Balls, dus kan wel niet echt vergelijken...Alleen met Elixir, en die zijn wel een pak duurder
12/12/10 13:18
freakingsmall

Ik speel tot op al de gitaren die ik heb gehad met ernie balls not even en ben altijd enorm content geweest van deze. Al neem ik aan dat niet iederee graag op 0.12-0.56 speelt.

Allessinds is het een mooie stelling om te zeggen dat je met ernie balls niet kan missen.
23/12/10 02:42
eatenbyasandwich

Hoe ze voelen, kan grappig zijn...

Ik ben van erg ruwe stainless steel bassnaren naar chrome flatwound snaren gegaan. Heeft een tijdje geduurd voor ik gewend was aan de zachtheid van de flats en in het begin vond ik een flat zelfs moeilijker sliden wegens de "plakkerigheid" ervan.

De klank spreekt echter voor zich. Ik blijf een flatwound convert ^^
29/12/10 12:58
astrozombie138

Dean markley's liggen er bij mij altijd standaard op men Les Paul
20/01/11 19:39
zwam

Elixir for me...niet eens omdat ze zo lang meegaan, ik vind ze gewoon het best aanvoelen, geen idee waarom.
18/04/12 19:52
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.013539 seconden.