Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:41
Online: 145
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Literatuur «    ( 1 / 1 )    »
boekenfestijn Hasselt

darkdream1

Wie is er naar het boekenfestijn in Hasselt geweest ?
En wat waren je aankopen?

25/09/10 11:59
Sjel

Ik heb een nieuwe auto gekocht op dat boeken festijn.
25/09/10 12:41
siemen

Ik ben er geweest in de hoop er bepaalde handboeken te vinden van school, niks ook niet. Ik had het groter verwacht. Uiteindelijk ben ik dan maar met lege handen naar huis gegaan.
25/09/10 12:46
Miloetjj

Ik ben geweest!
Daar heb ik een roman gekocht, fantasyplaten en een hoop stifttoestanden :p ..
't Is wel cool daar (als daarvoor dit forum is?) maar sommige tafels zijn echt tè rommelig waardoor je niet echt goesting meer hebt om te zoeken...
25/09/10 12:48
Disaccord

wist niet eens dat dat al geweest is
25/09/10 12:50
missmonster

1 boek over elvis, 1 boek over fotografie, 1 cupcakes kookboek, 1 gewoon kookboek en 1 50's cars boekje :D

en mama nog 13 boeken!
25/09/10 12:57
osculum

ik plan vandaag te gaan
25/09/10 13:46
BlackBleedingFlower

veel engelse boeken
ma lijst is beetje te lang om hem hier te zette.

25/09/10 14:35
tiddlywinks

3 boeken!: 2 voorleesboekjes & 1 knutselboek :D
en een lief boekje van het lief gekregen
mijn zussen hadden in totaal er 20 ofzo :D
khad het veel gezelliger verwacht!
25/09/10 16:36
Loserr

3 boeken voor mama , 1 voor mijn zus en dan nog zo 3D huis en tuin cd-rom voor haar als 'verrassing', inpakpapier, zo n zakske van 50cent aan de kassa wat we eigelijk ni nodig hadde , ik had zo een mini-lade wat precies uit drie kistjes bestaat (pff ik weet ni hoe da heet) en ik had bijna de dunste leesboek gekocht uit de 8 boeken die mama had gevonden uit de lijst van school voor mij, maar aangezien ik 10 euro te veel vind voor een dom boek dat ik toch ni wil en wrs ni es lees ga ik beter naar de bibliotheek. Niks tegen boeken lezen, maar niks voor mij. Ik ga altijd mee voor de kunstboeken enzo, maar ik had dit jaar dus men goesting er niet tussen gevonden. Twas ook veeeel te druk voor een donderdagavond, benieuwd wat het vrijdagavond was.
25/09/10 17:34
aaroneke

Ik had in totaal 27 boeken . Vooral van schrijvers als Tolstoj en Dickens enzo !
25/09/10 18:37
Perversion

Ik had er zo'n 20-tal, vooral Engelse boeken. 't Was dit jaar precies wel duurder dan vorig jaar, ofwel ben ik gieriger geworden. :p
25/09/10 19:59
Liamismoe

Ulysses en A Portrait of the Artist as a Young Man van James Joyce
Dante's Inferno
ne boek met vanalles van edgar allan poe
en Blame!, ne manga
25/09/10 21:13
xeroll

een boek over whiskey voor mn pa, 3 engelse boeken voor mezelf, zo'n tekenbord voor op m'n kot, zo'n onozel setje om mondharmonica te leren spelen en fake piercings (om samen met een vriendin mensen voor de gek te houden)
25/09/10 22:34
ikbenfluffy

Ik werk daar vandaag en morgen! :D eigenlijk wou ik gewoon gaan en veel boeken kopen maar als je er ook werkte kreeg je nog 20% extra korting, dusja! en dan verdien je nog extra :p ik heb zo'n 8 geschiedkundige boeken gekocht, een boek van de USA, een van de wereldwonderen, 1 van het heelal, 2 kinderboekjes, een boek over Anna Geddes en een boek van lotr achter de schermen. Mama ook nog een stuk of 8. Morgen ook nog Sos Sex, een over een nieuwe ijstijd, 1 chicklit. En mama heeft er een stuk of 7 en gaat morgen nog een bijkopen, allemaal over champagnetoestanden :p
25/09/10 23:21
far

kheb toch wel ongeveer 40 boeken gekocht
vooral engelse boeken eigenlijk
25/09/10 23:22
OforsakenO

ik wou boeken kopen die ze niet hadden XD
heb wel 1 boek gekocht datk nog helemaal niet kende (en tis de moeite waard)
25/09/10 23:23
SaintKumbro

1 pastaboek om toch wat variatie te hebben op kot
26/09/10 17:52
Staathaat

Veel te veel om op te noemen
26/09/10 19:49
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.019662 seconden.