Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:40
Online: 142
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Literatuur «    ( 1 / 2 )    »
millenium trilogie

accorddriver

momenteel heb ik het eerste deel uit,
heeft er iemand de andere 2 delen al gelezen ?
19/09/10 19:27
Addison

Oh mijn god.

Ik draai net de laatste pagina om. Aaah toevallig.
Ik ga straks beginnen aan 2e deel!
19/09/10 19:33
KingBuzzo

Al een tijdje geleden gelezen, zijn inderdaad wel vrij goed!
Er gebeurt eigenlijk niet echt veel in de boeken, maar toch blijven ze spannend en wil je meer en meer lezen.Zeker een aanraden, ook zijn ze heel toegankelijk voor beginnende lezers!(Ook al tellen ze wel een aantal pagina's)
19/09/10 19:53
Blodwym

alle drie uitgelezen en ondertussen ook alle 3 de verfilmingen gezien.
19/09/10 20:14
feline

Ja, alle drie gelezen. Vond het echt goede boeken!
19/09/10 20:26
Sober

Eerste gelezen, maar echt moeten 'doorbijten'.. Alez, 'k vond dat de spanning pas begon rond pagina 280. Maar 'k had dat boek gekocht, dus wilde ik waar voor mijn geld. & De laatste 220 pagina's waren wel goed ja!
19/09/10 20:47
KingBuzzo

Ik heb ook alle 3 films gezien.wow, die vielen zwaar tegen!
Het is inderdaad even doorzetten in het begin, de eerste paar honderd pagina's zijn wat "zwaar".
19/09/10 21:51
TinkeldinG

Ik heb ze alle 3 gelezen. De eerste vind ik de beste,
maar toch jammer dat er geen 4de van zal komen.
Films wil ik ook doodgraag eens zien.
19/09/10 21:55
Matva

ga ze OOIT nog eens lezen :p
20/09/10 09:16
Freakske

Alledrie goed, maar niet fantastisch :)
20/09/10 09:32
jesss

heb de eerste hier liggen, maar nog niet gelezen... zal er wel eens van komen
20/09/10 10:20
LadyOfFlowers

Halverwege deel 3 en ik ben verslaafd ^^
heb ook de 3 films ondertussen maar enkel de eerste gezien en die was echt goed. Wel stom dat de Amerikanen weer een remake moeten maken -_-
20/09/10 13:43
Amnesys

Ik heb ze alle 3 al gelezen, ik vind ze wel goed en vrij onvoorspelbaar maar ik heb al wel betere boeken gelezen..
Die films vind ik niet zo schitterend en al helemaal niet dat ze er een hollywood-remake van gaan maken
20/09/10 14:49
Lauww

Alledrie gelezen + films gezien, al lang geleden. :p

Ik vond de boeken lichtjes beter dan de films. ^^

Edit: hollywood-remake? huh :o
20/09/10 15:31
Blodwym

Quote door Lauww
Alledrie gelezen + films gezien, al lang geleden. :p

Ik vond de boeken lichtjes beter dan de films. ^^

Edit: hollywood-remake? huh :o

Jup ze zijn van plan om de films opnieuw te verfilmen maar dan met engelstalige acteurs.
20/09/10 16:58
Romaric

Ze zijn ook constant uitgeleend in mijn bib, dus de Larsson heeft dat goed gezien.

Zelf heb ik ze nog niet te pakken gekregen.
20/09/10 17:26
cutexwhenxyouxscream

de boeken heb ik niet gelezen maar ik vind de films ook wel echte aanraders!
20/09/10 17:59
aaroneke

Ik heb ooit de eerste gekocht, ben er toen in beginnen te lezen en ben de volgende dag de volgende 2 al gaan kopen !

Ze lezen dus zeer vlot en blijven spannend. Spijtig dat Larsson overleden is :( Ik had graag nog meer van hem willen lezen ! Het is goed mogelijk dat er nog 1 of 2 boeken uitkomen, deze waren zo goed als afgewerkt.

Voor de rest heb ik enkel nog maar de 1ste film gezien. De rest volgt binnenkort.
20/09/10 18:18
BattleJayRoyale

Ik heb de boeken gelezen net nadat ik de eerste film in de cinema had gezien. Ondertussen heb ik alle films gezien in de cinema en al op Blu-ray gekocht. De extended editions zijn zooooveel beter. Alleen jammer dat de 2de en 3de eigenlijk "TV-films" zijn zonder echt budget.
Ben zeer benieuwd naar de remake aangezien hij van David Fincher is, zowiezo een van swerelds beste regisseurs. Enja, Daniel Craig als Mikael Blomkvist. :]
21/09/10 08:25
Wombx

praaaaaaaaaaachtige boeken! Echt supersupersupergoed! En de films ook echt keigoed! Maar die zijn mss wat ingewikkeld zonder de boeken. Anyway: prachtig
22/09/10 14:21
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.017188 seconden.