| |
|
| Iemands posts op het forum zoeken |
Warsteiner
|
Zou het niet handig zijn als je met een muisklik al iemands posts op het forum kon vinden? Op de meeste forums kun je dat, maar hier vind ik die functie niet.
|
12/09/10 17:30
|
Warsteiner
|
Niet noodzakelijk, niet iedereen heeft honderden, duizenden posts. En je kan ze (chronologisch, of bijvoorbeeld per onderwerp) rangschikken.
|
12/09/10 17:46
|
pijlbord
|
Wie wilt ge bespioneren?:' )
|
12/09/10 17:46
|
PsychoButterfly
|
Misschien best wel met een limiet van een aantal posts, of gewoon een limiet qua periode.
|
12/09/10 17:51
|
gregorsamsa
|
ik heb daar niet echt nood aan...
|
12/09/10 17:51
|
Hanimal
|
kzou liever iet hebbe waar ge ook bij foto's (zoals bij forumposts) kunt leze wa iemand zei op uw reactie
|
12/09/10 17:55
|
PremierxLove
|
@Hanimal: albumfoto's bedoel je? reacties op reactie worden verwijderd dacht ik..
|
12/09/10 17:56
|
Faith
|
kzou liever iet hebbe waar ge ook bij foto's (zoals bij forumposts) kunt leze wa iemand zei op uw reactie
Is al een keer voorgesteld, maar dat kwam er niet omdat er teveel discussie zou komen bij de fotoreacties, en dat is daar dan weer niet de bedoeling van, blabla.. Maar idd, ik zou dat ook handig vinden!
|
12/09/10 17:57
|
MetalGirl
|
nee ik vind dat niet nodig.
als iemand wilt lezen wat ik op het forum zeg dan moet die de topics maar volgen.
iemand die zo gaat terug neuzen wat ik allemaal al gezegd heb vind ik maar een freak
edit: dat is dus iets wat alleen jaloerse of verliefde mensen doen
|
12/09/10 18:16
|
Vivisplekkie
|
Vind ik precies ook enkel maar om mensen te bespioneren
|
12/09/10 18:19
|
Csilla
|
wa is daar nu het nut van ?
|
12/09/10 18:23
|
pandarne
|
ik ben ook tegen
|
12/09/10 18:43
|
Ginsel
|
Sinds wanneer zijn stalkers zo lui geworden?
Booo!
|
12/09/10 18:59
|
Arys
|
like Ctrl + F
|
12/09/10 19:00
|
pandarne
|
dan moet je wel elke pagina van elk topic afgaan =D
|
12/09/10 19:53
|
nimmegeers
|
dat zouden er toch teveel zijn? Daar zit echt niet zoveel werk in denk ik. 't Is niet alsof die apart zouden opgeslagen worden, enkel geladen worden. En dan natuurlijk niet te veel per pagina want dat zou niet gezond zijn.
Is al een keer voorgesteld, maar dat kwam er niet omdat er teveel discussie zou komen bij de fotoreacties, en dat is daar dan weer niet de bedoeling van, blabla.. Maar idd, ik zou dat ook handig vinden! Is ook zo. Aangezien het album niet dient om te reageren op reacties. Maar ik snap wel dat je soms wil zien wat die persoon op je comment zegt soms. Maar het zou nu eenmaal voor te veel discussies zorgen.
Over het idee zelf. Ik vind het niet nodig? Wat maakt het nu uit wat en waar iemand post? Dat gaat het enkel makkelijker maken om iemand te controleren voor de stalkprofielen of liefjes die alles nakijken. Ik zie er niet echt het nut van in?
Het zou me niet storen moest het er zijn denk ik, tenzij ik merk dat iemand dan op al mijn posts gaat reageren puur om mij te kloten... wat ik ook wel zie gebeuren.
|
12/09/10 20:04
|
MetalGirl
|
tuurlijk gaat dat gebeuren. voor welke andere reden zou je dat anders gebruiken.
wie heeft nu anders zin om 3000 post's te gaan lezen.
daarom dat ik ook tegen ben. meestal kan mij dat niet veel schelen als er iets komt dat ik dan gewoon niet gebruik. maar dit zou zo een functie zijn om meer creeps te lokken
|
12/09/10 20:16
|
WorldWidePropaganda
|
Of op z'n minst zijn eigen oude posts kunnen terugvinden mss?
|
12/09/10 20:37
|
| |
|