| |
|
| Iemands posts op het forum zoeken |
pandarne
|
heel soms kan ik iemand gewoon zodanig niet af dat ik m zo hard mogelijk ga tegenwerken
dan is dat wel handig om alles wat die ergens zegt af te kraken of tegen te spreken =D
|
13/09/10 23:41
|
MetalGirl
|
ja en dat haalt de waarde van een deftige discussie alleen maar naar beneden.
|
13/09/10 23:58
|
FlyingMonkeyMaster
|
Ja, en dankzij mensen zoals u pandarne gaat die functie dus niet komen.
|
14/09/10 10:19
|
Ypsilon
|
als het er niet komt, is het vooral omdat er niet echt een groot positief nut naar boven komt hier.
(al mag je gerust pandarne als zwart schaap gebruiken)
|
14/09/10 12:22
|
WorldWidePropaganda
|
En wat dacht je van een reactie check met wat meer mogelijkheden?
Per categorie, per datum,... ook voor quote's mss
Ik heb het in ieder geval altijd al raar gevonden dat enkel de nieuwste topics getoond worden, dat is wel handig ja, maar soms wil je mss zien of er nog wat beweging is geweest in "oudere" threads..?
|
14/09/10 14:35
|
FUNKYCOW
|
ik ben tegen, enkel om mezelf te sparen dat ik mensen zou bespioneren! zo nieuwsgierig als ik ben
|
14/09/10 16:29
|
MetalGirl
|
hmm WWP dat vind ik al een beter voorstel. vooral omdat sommige topic's dan misschien wat levendiger blijven en er voor van die courante onderwerpen dan misschien niet zo snel een nieuw dubbel topic gemaakt gaat worden
|
14/09/10 19:47
|
Koeny
|
Ik wil dat voor de nostalgie
|
15/09/10 19:53
|
Svirins
|
Het zou misschien wel handig zijn om bijvoorbeeld de activiteit van de laatste 5 posts op het fora van een bepaalde gebruiker te kunnen zien. Niet dat het noodzakelijk is maar het zet wel meer aan tot het lezen van bepaalde topics, niet?
|
15/09/10 23:47
|
zmic
|
alst echt nodig is gewoon google gebruiken, Geavanceerd zoeken => bij domein' http://www.noxa.net/forum ' en dan met de noxanaam als zoekwoord
|
29/09/10 02:29
|
FlyingMonkeyMaster
|
Het zou misschien wel handig zijn om bijvoorbeeld de activiteit van de laatste 5 posts op het fora van een bepaalde gebruiker te kunnen zien. Niet dat het noodzakelijk is maar het zet wel meer aan tot het lezen van bepaalde topics, niet?
Nice!
|
01/10/10 21:02
|
paljaske
|
ik zou het handig vinden om mijn eigen posts terug te vinden zonder dat ik een half uur op een pijltje zit te klikken(mss bestaat deze functie wel, maar is hij nog niet gevonden door mij). nee, ik ben niet narcistisch maar ik wil kunnen inpikken op wat ik al zei en wat ze daarop antwoorden zonder dat ik alles dubbel zeg ^^
|
05/11/10 23:49
|
Arys
|
ik kan mij heel goed inleven in de creativiteit van een stalker
maar zijn geduld en diehardheid
daar kan ik nog steeds niet bij
er scheelt iets met stalkers dus mij verbaasd het niks als iemand dat zo zou doen
|
11/11/10 15:35
|
MetalGirl
|
ik zou het handig vinden om mijn eigen posts terug te vinden zonder dat ik een half uur op een pijltje zit te klikken(mss bestaat deze functie wel, maar is hij nog niet gevonden door mij). nee, ik ben niet narcistisch maar ik wil kunnen inpikken op wat ik al zei en wat ze daarop antwoorden zonder dat ik alles dubbel zeg ^^
reactie check?
|
09/01/11 23:04
|
nimmegeers
|
Dat is niet hetzelfde hé. Kan zijn dat ge op pagina 3 geantwoord heb en dat er ondertussen al 8 pagina's zijn.
|
09/01/11 23:21
|
MetalGirl
|
ge onthoud toch altijd min of meer hoeveel pagina's er al waren toen ge de laatste keer iets gepost hebt
|
10/01/11 01:31
|
Svanhildur
|
Ik vind het echt hilarisch om te zien hier. Iedereen wilt een sociale netwerksite en een profiel en wilt op alles reageren , maar als iemand dat wilt opzoeken is dat not done? Dat is dan toch gewoon omdat ge zelf weet dat ge dikwijls zever verkoopt op het forum? Allé , ik schaam mij anders toch niet echt voor mijn reacties van mij mag iedereen die checken. En een stalker op noxa is écht geen stalker he. Dat is gewoon iemand die u profiel 100 keer bekijkt. Een stalker is iemand die op straat volgt en vervolgens met een hijgende stem naar u belt om 3 uur in de nacht. Get your facts straight.
|
21/08/11 15:56
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|