Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te
leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.
Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.
die was magisch ja
de match in Frankrijk was maar poverkes amai
weinig (uitgespeelde) kansen
4 gele kaarten voor de Belgen & 0 pour les Bleus
het konden er meer zijn mja swat 't was friendly
DM: Mignolet/Courtois
RV: Alderweireld/VDB als hij in vorm is
CV: Kompany en Vermaelen
LV: Vertonghen
CM: Defour
LM: Witsel
RM: voorlopig nog Fellaini
flanken: Hazard en Mertens
spits: nog te weinig rendement, al was Mirallas zeer sterk in zijn invalbeurt
GK: Mignolet - Courtois was sterk gisteren maar toch een paar keer moeten lossen. Ik zie
RB: Vanden Borre - met Alderweireld als VDB niet in form is. Toby doet zn best, maar geen back. Wie Ciman nog vermeld krijgt kletsen.
RCB Kompany - Geen uitleg nodig
RCB Vermaelen - Geen uitleg nodig
LB: Lombaerts - Bij gebrek aan echte LB
CM: Simons - Hij blijft toch de beste. Op termijn Defour wrs, maar ik hoop Simons er toch nog 3 jaar bij te hebben
CM: Witsel - Op basis van zijn kwaliteiten moet ge hem opstellen, kan zowel naast Simons als nast Dembele spelen
ACM: Dembele - Niet op de flank maar centraal is zijn positie.
LA: Mertens - Vind het iets beter dan Chadli
RA: Hazard - Begint beter en beter te spelen bij de Duivels
CA: Mirallas/Lukaku - afhankelijk van of Lukaku gaat spelen of niet
Mignolet is 1ste keuze van Leekens maar ik spreek van de toekomst (2014 en later)
Thibaut heeft meer talent, 1 match is nie echt een referentie zeker geen oefeninterland
& Atletico Madrid > Sunderland
VDB niet in vorm? meestal dus
aja Lombaerts kan ook nog op de linksachter Op termijn Defour wrs, maar ik hoop Simons er toch nog 3 jaar bij te hebben
idd, ik gun hem ook het record
Dembele speelt alsmaar slechter en slechter bij de Duivels, gisteren de slechtste op plein
geen nationale ploeg waard imo
Fellaini zijn lengte en (duel)kracht kan je zeker gebruiken op het middenveld
als je bijvoorbeeld tegen die Schotten gaat spelen die gaan door tot ze doodvallen ze
Mertens iets beter? veel ja
en de CA ga ik ook akkoord
2-1 dankzij Gillet al kon het ook 3-1 zijn door die onterecht afgekeurde goal..
slechte arbiter, veel verkeerde passen
Mertens was weer eens de beste
Van Buyten scoort wel schoon maar was duuzend te laat bij die penaltyfase...
Neen, hield in ipv vol door te gaan. Vol door = op de bal geweest.
maar de timing kon nog wa beter
Courtois:na Preud'homme hebben we geen wereldkeepers meer gehad,keepers als DE Wilde,De Vlieger,Proto,Stijnen en Bailly waren allemaal Belgische top maar absoluut geen Europese laat staan wereldtop,en ik vind dat Courtois alles in huis heeft om dat te worden het word echt een hele goeie en ik denk zelf dat van de jonge keepers dus onder de 25 jaar alleen Neuer en Lloris beter zijn dan hem.
VDB:hij is en ik blijf er bij een heel groot talent en dit jaar word zijn seizoen van de bevestiging,zijn overstap naar Genk heeft zijn carrière gered,en hij heeft alles in huis om het niveau van de beste rechtsachters ter wereld bv Maicon,Dani alves,Lahm en Sergio Ramos te halen.
Kompany:hij is echt ongelooflijk hij is outstanding en hij is een echte leider,hij is de leider die de nationale ploeg al zo lang miste,Wilmots was de laatste echte leider van België,hij is nu al wereldtop en ik denk dat hij in de toekomst samen met Piqué en Chiellini de beste cv kan worden.
Vermaelen:is een hele goeie verdediger en moet samen met Kompany de ploeg leiden,wereldtop gaat hij waarschijnlijk niet worden maar als hij altijd op niveau kan spelen gaat hij er wel juist onder zijn,hij en Kopany moeten het centrale duo vormen voor de komende 6 à7 jaar dus zeker tot aan het Wk 2018
Tshimanga p de linksachter geef ik hem de voorkeur op Poco,hij is een goeie is echt razend snel maar hij moet het natuurlijk bij een Belgische topploeg nog waarmaken,maar hij moet samen met Poco uitvechten wie de vaste linksachter word
Vertonghen:ik vind zijn beste plaats nog altijd als cvm en daar kan hij de ploeg ook mee sturen,hij is sterk in duels,en kan op die positie meer gebruik maken van zijn fantastische linkervoet
Witsel:hij is echt goe en word altijd maar beter,hij zorgt voor balbezit,heeft een fantastisch loopvermogen en is ook sterk in duels,en die positie is zijn beste positie dan kan hij de twee doen aanvallen en verdedigen,hij kan echt uitgroeien tot een echte topper
De Bruyne:hij is een echt nr10,hij is technisch goed en heeft overzicht en hij heeft twee fantastische voeten,hij kant uitgroeien tot een topper,de Özil van België
Dembele:hij is zo sterk aan de bal en is technisch echt goed,ik ik beweer vanaf hij meer gaat scoren en regelmatig goed speelt kan hij echt uitgroeien tot een absolute topper,hij heeft alles in huis om dat te worden
Hazard:hij is ons grootste talent hij is de Ronaldo,Messi Ribery of Robben van België hij is de flankspeler die kan scoren,assisten geven,ja werkelijk gewoon een wedstrijd openbreken die net da tikkeltje extra heeft,hij word de grote ster van België
Lukaku:is snel hij is enorm sterk,hij kan uitrgoeien tot een absolute topper en een doelpuntenmachine,we gaan nog veel plezier aan hem beleven vanaf het moment dat hij in Engeland al of niet bij Chelsea echt gaat doorbreken.
Bank:
Mignolet
(onze derde keper moeten we nog vinden)
Odoi
Alderweireld
Lombaerts
Poco
Defour
Nainggolan
Vadis
Fellaini
Legear
Chadli
Mertens
Mirallas
Vleminckx
Vossen
De Camargo
conclusie:met Courtois,VDB,Kompany,Witsel,De Bruyne,Hazard,Lukaku,Dembele hebben we spelers die echt wereldtop kunnen worden en met Mignolet,Vermaelen,Vertonghen,Alderweireld,Lom
baerts,Defour,Vadis,Fellaini en Mertens en mss als Legaer niet zo veel meer gebleseerd geraakt en zijn niveau kan blijven houden hebben we spelers die juist onder de wereldtop kunnen komen,dus we hebben zeker een kern die op een Wk en zeker een Ek bij de beste 4 kunnen geraken,ik denk dat in de toekomst alleen Brazilië,Argentinië,Spanje,Duitsland sterker zullen zijn en dat we even sterk zullen zijn als landen als Frankrijk en Engeland,Nederland zullen we voorbij zijn want ze hebben nu alleen Elia,Affelay,Babel en VDW als echte talenten
Als 3de doelman voor na het WK te gaan zou ik kiezen voor Bailly of Gillet
Bailly:ik weet dat hij veel blunders heeft begaan en dat hij ons eigenlijk het Ek heeft gekost in Oostenrijk,maar als Bailly ooit terug zijn beste niveau haalt het niveau dat hij de eerste jaren had bij Monchengladbach dan is Gillet geen concurrentie voor hem als 3de doelman,dan kan hij zelfs strijden me Mignolet voor de plaats als 2de doelman,anders zou ik voor Gillet kiezen,hij is toch een betrouwbare ervaren keeper.
Waarom geen Van Buyten en Simons,als je kijkt centraal achterin hebben we spelers als Kompany,Vermaelen,Lombaerts,Vertonghen en Alderweireld dan hebben wij Van Buyten niet nodig,en hij heeft bij de nationale ploeg nooit echt een grote indruk gelaten die dat hij bij Marseille en Bayer Munchen wel gelaten heeft,en als je kijk op de positie van verdedigende middenvelder hebben we met Vertonghen,Defour en Nainggolan 3 jonge talentvolle spelers,en dat is ook naar de toekomst toe Simons zal dan 38 zijn en zal het niveau gewoon weg niet meer aankunnen,ik heb enorme respect voor de Carrière dat Simons en vooral Van Buyten hebben gehad maar het is tijd om afscheid te nemen van de nationale ploeg en de jonge spelers echt een kans te geven het is alleen zo dat we naar het WK kunnen gaan en daar ook een grote rol kunnen spelen.
ik denk zelf dat van de jonge keepers dus onder de 25 jaar alleen Neuer en Lloris beter zijn dan hem.
Neuer is al 25. Zet daar De Gea ook maar bij...
VDB: domme vergelijking, kwil het eerst nog zien
Kompany: hij in de toekomst samen met Piqué en Chiellini de beste cv kan worden.
je hebt het dan over zijn generatie? mss wel ja
Dembélé: nog steeds niet overtuigd, dat hij eerst naar een echte topclub gaat en
dan zien we nog wel.
Op zijn plaats zou ik daar Mertens zetten, echt superspeler. Heeft ongeveer dezelfde kwaliteiten als Moussa maar net nog iets beter.
Lukaku: speelt wel bij de beloften van Chelsea (3-4 goals) maar voorlopig nog te vroeg
als hij na januari ofzo wat meer speelt in 1ste elftal en goed presteert kunt ge hem mss opstellen
nog niet doorgebroken ze
Vossen is veel efficiënter op die plaats
over de rest vrijwel akkoord
op uw bank zitten er paar sukkelaars ze
zoals Pocognoli, Odoi (nog niet bevestigd, speelt die wel nog?)
Chadli (kan nie veel en is nie constant genoeg)
conclusie:met Courtois,VDB,Kompany,Witsel,De Bruyne,Hazard,Lukaku,Dembele hebben we spelers die echt wereldtop kunnen worden...
de toppers als Engeland, Nederland, Spanje, Duitsland hebben al wereldtop van spelers. Dat is het verschil met België
uw laatste alinea klopt ook wel ^^
De Rode Duivels spelen trouwens tegen Nederland in de zomer van 2012 dacht ik
kben es benieuwd
ik denk zelf dat van de jonge keepers dus onder de 25 jaar alleen Neuer en Lloris beter zijn dan hem.
Neuer is al 25. Zet daar De Gea ook maar bij...
VDB: domme vergelijking, kwil het eerst nog zien
Kompany: hij in de toekomst samen met Piqué en Chiellini de beste cv kan worden.
je hebt het dan over zijn generatie? mss wel ja
Dembélé: nog steeds niet overtuigd, dat hij eerst naar een echte topclub gaat en
dan zien we nog wel.
Op zijn plaats zou ik daar Mertens zetten, echt superspeler. Heeft ongeveer dezelfde kwaliteiten als Moussa maar net nog iets beter.
Lukaku: speelt wel bij de beloften van Chelsea (3-4 goals) maar voorlopig nog te vroeg
als hij na januari ofzo wat meer speelt in 1ste elftal en goed presteert kunt ge hem mss opstellen
nog niet doorgebroken ze
Vossen is veel efficiënter op die plaats
over de rest vrijwel akkoord
op uw bank zitten er paar sukkelaars ze
zoals Pocognoli, Odoi (nog niet bevestigd, speelt die wel nog?)
Chadli (kan nie veel en is nie constant genoeg)
conclusie:met Courtois,VDB,Kompany,Witsel,De Bruyne,Hazard,Lukaku,Dembele hebben we spelers die echt wereldtop kunnen worden...
de toppers als Engeland, Nederland, Spanje, Duitsland hebben al wereldtop van spelers. Dat is het verschil met België
uw laatste alinea klopt ook wel ^^
De Rode Duivels spelen trouwens tegen Nederland in de zomer van 2012 dacht ik
kben es benieuwd
Dembele is echt wel beter als Mertens alleen zie je dat nu niet omdat Mertens alle weken echt presteerd maar vergeet niet dat Mertens in de Eredivisie speelt en Dembele in de PL, en Dembele speelt elke week tegen de beste verdedigers ter wereld zoals Kompany,Vidic,Terry en Ferdinand en in mindere maten Vermaelen en Ivanovic,en in de eredivisie heb je alleen Douglas en Vertonghen die echt goed zijn,Dembele heeft alles in huis om het te maken bij een echte topploeg,en ik kan je verzekeren als hij elke week gaat presteren en regelmatig gaat scoren word hij een echte topper.
Lukaku:tegen 2014 word hij onze vaste nr 9,en tegen dan is hij zonder twijfel een vaste waarde bij Chelsea fc.
Poco en Odoi:er zijn geen andere alternatieven als back up voor VDB en Tshimanga.
En vergeet Argentinie,Brazilie en Frankrijk niet die hebben ook echte toppers,en dat is wel waar we hebben eigenlijk op dit moment maar 1 wereldtopper en dat is Kompany die bevestigd dat bij de RD en bij een topploeg als Manschester city,Hazard moet bij de RD nog beter presteren en Witsel en Courtois ook,maar die laatste moet zijn kans nog eerst krijgen als 1ste keeper,Dembele,VDB,De Bruyne en Lukaku moeten bij hun club en bij de RD regelmatig goed presteren voor ze als wereldtop kunnen gezien worden.
Dembele is echt wel beter als Mertens alleen zie je dat nu niet omdat Mertens alle weken echt presteerd maar vergeet niet dat Mertens in de Eredivisie speelt en Dembele in de PL,
*presteert. Dat is juist de definitie van een topper: elke week presteren. Voorlopig speelt hij nog in NL ja, maar die blijft daar ook nie. Als hij naar bv Spanje gaat, speelt hij ook tegen de beste verdedigers ter wereld (ik hoef geen namen te noemen) Daarnaast zie ik Dembélé bij geen grotere ploeg spelen. Ja als hij meer gaat scoren, maar wanneer? die garantie heb je niet... Hij heeft het mss in huis, maar het komt er niet uit en da is zijn probleem.
Poco en Odoi:er zijn geen andere alternatieven als back up voor VDB en Tshimanga.
grote schande voor een ploeg dat de WK-winst ambieert
1-1 in Griekenland
niet veel wijzer geworden
wa een flaters bij die 1-0
pijnpunt is nog altijd de linksback. Lombaerts speelt duidelijk niet op zijn plaats
slechtste man op 't veld en pakt nog (licht?) rood ook...
tzal tussen Pocognoli of Tshimanga gaan
Chadli scoort gelukkig nog de gelijkmaker
voor de rest maar een saaie match..
Leekens was dan nog content met wat hij zag
dan stel ik mij daar toch veel vragen bij of Georges wel geschikt is al bondscoach
Preud'homme en Gerets zijn spijtig genoeg te duur anders was het 1 van de 2 geweest, ja
dan kies je toch wel automatisch voor Vercauteren,hij is een goeie coach die oog heeft voor talent,anders is er ook nog Marc Wilmots die ik het niet zo slecht zie doen als bondscoach.
ik hoop in ieder geval dat de nieuwe bondcoach voor vernieuwing zorgt en Simons afscheid laat nemen van de nationale ploeg,met alle respect voor hem maar hij kan niemeer mee,en Van Buyten mag hij wel oproepen want die zullen we misschien nog nodig moeten hebben als supersup maar aub nietmeer in de basis 11.
En vervolgens gewoon de beste laten spelen
Met deze ploeg en onder leiding van kapitein Kompany moeten we naar Brazilie kunnen gaan en daar voor de 3de plek gaan, dat zou een fantastische prestatie zijn en deze generatie is er tot in staat,al blijf ik realistich en zou de kwartfinale ook een mooie prestatie zijn,en voor de mensen die denken da wij de finale kunnen halen of zelfs Wereldkampioen kunnen worden moeten realistisch blijven want met ploegen als Brazilie (altijd favoriet en nus pelen ze dan nog eens in eigen land) Argentinie (met de beste speler ter wereld) Spanje (de beste ploeg ter wereld) Duitsland (schitterende ploeg die van iedereen kan winnen) zal dat heel moeilijk worden wij kunnen bij de outsiders horen dat wel samen met Nederland,Frankrijk,Engeland en Italie.
Bank
Mignolet
Alderweireld
Van Buyten
Lombaerts
Tshimanga
Nainggolan
Defour
Fellaini
Vadis
Mertens
Legaer
Chadli
Vossen
Tchité (als hij Belg word)
Benteke (die ik toch wel beter zie worden als de Camargo of Vleminckx)
voor de verduidelijking dit is een 4-3-3 met op het middenveld de punt naar achter en Witsel tussen Vertonghen en De Bruyne,en met Hazard en Dembele op de flanken wel met een vrije rol,dat ze naar binnen kunnen komen en plaats kunnen maken voor de opkomende backs Poco en VDB
Ik was mij aan het voorstellen hoe een werldploeg we zouden hebben moesten Belgie en Nederland samengaan dan zouden we de beste ploeg van de werled hebben
check mijn ploeg :
Stekenlenburg
VDB (in vorm)________Kompany (c) _________ Vermaelen _________________Drenthe _______________________
________________________________De Jong ______________________________________________
VDW (als VDB zijn dag niet heeft is hij een heel goed alternatief)
Douglas (als hij Nederlander word)
Lombaerts
Heitinga
Alderweireld
Poco
Vertonghen (moet op termijn De jong uit de ploeg spelen,ik schat dat hij binnen 2 jaar beter is als De Jong)
Defour
Strootman
Van der Vaart (Van der Vaart had ik normaal gezien op 8 gezet maar dan heb je geen evenwicht meer in de ploeg en daarom zet ik Witsel daar,die is echt fenomenaal en kan zowel aanvallen als verdedigen maar Van der Vaart is op dit moment wel beter
Fellaini
Vadis
Emanuelson
De Bruyne (moet op termijn Sneijder uit de ploeg spelen,ik schat dat hij binnen 2-3 jaar beter is als Sneijder)
Wijnaldum
Maher
Affelay
Elia
Mertens
Huntelaar (als supersu
Lukaku (moet op termijn Van Persie uit de ploeg spelen,ik zeg wel op termijn dus binnen 5 jaar dan)
Met deze kern onder leiding van Kapitein Kompany en met een Bondscoach als Johan Cruijf,Guus Hiddink,Louis Van Gaal of Bert Van Marwijk kunnen wij verschillende keren Europees en Wereldkampioen worden.
Schrijnend wat ne Defour en Fellaini al bankzitters zijn geworden
Als de volgende bondscoach - wie dan ook - dit tot een draaiende machine kan omtoveren zijn we enorm sterk en lijkt een kwart finale me inderdaad mogelijk.
VDB in vorm, daar zeg je zo iets....
En de aanvoer naar voren + spitsen blijft me ook zorgen baren.
Dat komt omdat Fellaini eigenlijk een nr 8 is en Witsel is gewoon veel beter en Defour is een nr 6 of 8 en Vertonghen en Witsel zijn ook veel beter als hem.
Inderdaad daar heb je gelijk in en zoals ik het zei eens dat die machine draait moeten we gaan voor die 3de plaats.
Ik hoop echt dat VDB ooit zijn klink kan maken,en eindelijk gaat beseffen dat hij 1 van de beste rechtsachters ter wereld kan worden, want echt waar hij is een even groot talent als Kompany.
De aanvoer zal geen probleem zijn met Dembele,Witsel en vooral Hazard en De Bruyne zal dat geen probleem worden in de toekomst,en als Lukaku volgend seizoen echt gaat doorbreken bij een europese subtopper dan hebben wij eindelijk de killer die wij al zolang nodig hadden.
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen