Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:35
Online: 142
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Sport «    ( 2 / 34 )    »
Rode Duivels

Panicinmypants

Quote door Panicinmypants
------------------------Proto ( omdat bailly gekwetst is )

Van damme ---- kompany --- Vermaelen --- Gillet

--------------defour--------verthongen-------- ------
----------------------fellaini
carcela--------------------------------------- --hazard

-------------------Lukaku

dit is volgens mij de best ploeg , die momenteel fit is

ik zou tegen Duitsland in ieder geval defensief spelen en hopen op een flits van hazard / lukaku op de counter
26/08/10 01:51
PremierxLove

En Van Den Borre op rechts
daar staat hij toch als vervanger?

Daarboven ben ik van het idee dat een speler op dezelfde plaats moet staan als waar hij speelt bij zijn club.
dat moet niet per sé voor mij
bepaalde spelers doen het bij de Rode Duivels beter op een andere positie als bij hun club

En Fellaini verdient geen plaats in de Nationale ploeg imo
26/08/10 11:46
Wakkie

Quote door PremierxLove
En Van Den Borre op rechts
daar staat hij toch als vervanger?

Daarboven ben ik van het idee dat een speler op dezelfde plaats moet staan als waar hij speelt bij zijn club.
dat moet niet per sé voor mij
bepaalde spelers doen het bij de Rode Duivels beter op een andere positie als bij hun club

En Fellaini verdient geen plaats in de Nationale ploeg imo

Jong jong jong. Wie zijn kracht en kopbalsterkte gaat het anders doen?
Tegen den Duits hebt ge wel veel aan die vent.
26/08/10 11:51
Freakske

Gillet
Kompany-Van Buyten-Vermaelen-Van Damme
Defour-Fellaini-Vertonghen
Hazard-Lukaku-Mirallas

Ik zet Gillet in de goal, Italiaanse competitie is toch nogaltijd iets sterker. Vier verdedigers met internationale ervaring lijkt mij ook nodig. Die op het middenveld moeten ervoor zorgen da Ozil, Khedira en Schweini niveel kunnen uitrichten, dus ik zet er drie met verdedigende kwaliteiten. Vanvoor moet ge zowizo me Hazard, Mirallas en Lukaku spelen als ze in form zijn. Vooral bij Mirallas twijfel ik daar aan, anders moeten ze De Bruyne maar een kans geven.
26/08/10 11:53
PremierxLove

de competitie is mss wel sterker maar is Gillet beter dan Bailly? ik denk het niet
en hij speelt al in Duitsland, dus hij kent het voetbal ook al goed

@wakkie: oke Fellaini wisselen met Defour
kopbalsterkte.. de Duitsers spelen technisch over de grond, niet in de lucht ze
26/08/10 12:05
mattike

Quote door VanOrshaegenR

CV: Simaeys (hij zit niet in selectie ma soit) (van buyten is versleten)
Hahahaha :D
Kompany (vaste waarde bij Manchester City), Lombaerts (vaste waarde bij Zenith), Van Buyten (vaste waarde bij Bayern) en Alderweireld (vast waarde bij Ajax) zijn niet beter dan Simaeys (bankzitter bij Club Brugge), dat is waar.
26/08/10 12:08
PremierxLove

haha grap van de week :D
VB vaste waarde als hij niet geblesseerd is
26/08/10 12:11
kweliknie

Ik begrijp echt niet wat iedereen nog altijd in VB ziet. Iedere middelmatige spits loopt hem eraf. Prachtige mentaliteit, dat wel
26/08/10 12:14
PremierxLove

azo nen beir :D in duel klopt ge hem moeilijk op kracht, eerder op snelheid wel
26/08/10 12:15
kweliknie

Ja wel, tegen dit Duitsland ...
26/08/10 12:30
mattike

In een 5-mans verdediging met 2 snelle, wendbare spelers (Kompany en Vermaelen) naast hem is hij zeker een meerwaarde. Ge kunt hem als de wissels op zijn nog als targetman gebruiken ook (deed Van Gaal ook soms).

Quote door PremierxLove
haha grap van de week :D
VB vaste waarde als hij niet geblesseerd is

Ge kunt geen vaste waarde zijn als ge geblesseerd zijt hé, dat geldt voor iedereen...
26/08/10 12:42
Wakkie

Dembélé zou eens altijd TOP moeten zijn.
Dan hebben we nog wa vonken.
26/08/10 13:34
kweliknie

Carcela trouwens naar Marokko dus iedereen mag hem schrappen uit zijn opstelling :s Dit is de fout van Advocaat, hij riep hem al eens op maar liet hem niet spelen. Spelers met 2 nationaliteiten moet je echt oproepen en desnoods maar 1 minuut laten spelen, dan ben je tenminste zeker
26/08/10 14:14
nick2

zou graag Tchité nog eens in de spits zien lopen naast Lukaku, maar tegen die Duitskes zal het eerder vanachter zijn waar de lamp gaat branden :D
26/08/10 16:10
AdrianHealey

Quote door mattike

-------------------- Bailly --------------------

--- Kompany - Van Buyten - Vermaelen ---

Gillet --------------------------- Van Damme

---------- Fellaini --- Vertonghen -----------

---- Dembélé ----------------- Hazard ------

----------------- Lukaku ---------------------

(...)

Geen dank, Georges, geen dank.

Normaal hou ik mijn hart vast als iemand begint met een hele uitleg te typen 'om het eens goed uit te leggen', maar hier moet ik inderdaad zeggen dat het een goed beargumenteert, consistent geheel is. 'k weet niet of ik Defour van de bank zou houden ten voordele van Dembele, maar voor de rest: goed werk.

Er is echter 1 klein probleem: integenstelling tot wat velen denken, is 'zomaar' even een 5-3-2 (of 3-5-2; 't is maar hoe je het bekijkt) niet zo eenvoudig om te switchen, als speler. Het vereist een andere manier van voetballen en als speler 'verlies' je een deel kwaliteiten als je in een opstelling moet spelen die je niet gewend bent, omdat de ruimte etc. anders is, dus ook de manier waarop je moet voetballen.

We 'hebben' inderdaad de spelers voor deze opstelling, maar gegeven het kwaliteitsverlies dat er noodzakelijk met zoiets gepaard gaat, ben ik niet zeker of dit wel de beste opstelling.

Maar zeker een goede poging; maar 'k zou toch eerder opteren voor een opstelling met 4 verdedigers, simpelweg omdat geen van onze verdedigers in een team spelen die zo speelt, zover ik weet.
26/08/10 16:39
Undertaker

Carcela is een overroepen voetballer. Roep dan Mertens op, die is veel beter
26/08/10 16:45
Lapenoshit

Idd, kvind da die hem echt wel al bewezen heeft
En tenminste nog is een volledig echte belg ook
26/08/10 16:48
mattike

Quote door AdrianHealey

Normaal hou ik mijn hart vast als iemand begint met een hele uitleg te typen 'om het eens goed uit te leggen', maar hier moet ik inderdaad zeggen dat het een goed beargumenteert, consistent geheel is. 'k weet niet of ik Defour van de bank zou houden ten voordele van Dembele, maar voor de rest: goed werk.

Er is echter 1 klein probleem: integenstelling tot wat velen denken, is 'zomaar' even een 5-3-2 (of 3-5-2; 't is maar hoe je het bekijkt) niet zo eenvoudig om te switchen, als speler. Het vereist een andere manier van voetballen en als speler 'verlies' je een deel kwaliteiten als je in een opstelling moet spelen die je niet gewend bent, omdat de ruimte etc. anders is, dus ook de manier waarop je moet voetballen.

We 'hebben' inderdaad de spelers voor deze opstelling, maar gegeven het kwaliteitsverlies dat er noodzakelijk met zoiets gepaard gaat, ben ik niet zeker of dit wel de beste opstelling.

Maar zeker een goede poging; maar 'k zou toch eerder opteren voor een opstelling met 4 verdedigers, simpelweg omdat geen van onze verdedigers in een team spelen die zo speelt, zover ik weet.
Da's waar, maar je ziet dat Anderlecht, als ze het moeilijk krijgen (Europees dus) dat ze dan ook naar een 5-mansverdediging overschakelen. De nationale ploeg heeft zo ook al een paar keer gespeeld. En als ze daar een aantal keer op trainen moet dat er toch inzitten. Maar dat is misschien het probleem, dat een nationale ploeg de tijd niet heeft om bepaalde tactieken heel goed te trainen. Daar was de vorige campagne eigenlijk perfect voor, de uitschakeling was al rap een feit dus experimenteren en trainen kon men à volonté, maarja...

Beter een goede opstelling, waarin je al je sterke kanten benut en zwakke kanten kan verhelpen, dan steeds maar blijven zoeken naar spelers die in je 4-4-2systeem passen. Ik vind het raar dat bepaalde coaches hun eigen lievelingsopstelling overal willen uitvoeren. Is trainer zijn niet net de juiste opstelling vinden voor je ploeg, en niet je ploeg tegen wil en dank kneden naar 'jouw' favoriete opstelling?
26/08/10 17:25
PremierxLove

Ge kunt geen vaste waarde zijn als ge geblesseerd zijt hé, dat geldt voor iedereen...
ja duh da weet ik ook wel hé

beargumenteert
-> beargumenteerd

Carcela is een overroepen voetballer.
omdat hij voor Standard speelt ofwa?

Roep dan Mertens op, die is veel beter
dat kan je proberen ja, maar dat is mss een risico
omdat die nog geen match bij de Duivels speelde

hij heeft hem al bewezen in de competitie, maar op internationaal
niveau ( en dan nog tegen Duitsland) is toch nog iets anders
maar ge kunt hem een kans geven natuurlijk
26/08/10 17:46
Undertaker

Ik vind het bovendien echt triestig dat Cercela de jeugdreeksen doorloopt van België en dan gaat beslissen om voor een ander land te spelen. Beschamend zelfs dat hij nog durft zeggen dat hij enkel voor de beloften van België wil spelen, weg ermee voor mijn part!

30/08/10 22:41
«    ( 2 / 34 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.050213 seconden.