Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:35
Online: 142
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Aankondigingen «    ( 1 / 19 )    »
Aantal veranderingen in profiel opmaak

Ypsilon

Er zijn een aantal dingen aangepast in het profiel opmaak systeem. Het is de bedoeling dat die nieuwe dingen wat vlotter in gebruik zijn, en dat zou dus ook moeten lukken zonder veel uitleg erbij. Dit was eerst een topic waarin die dingen getest werden, dus de meeste oudere reacties ivm foutjes en bugs zijn niet meer zo relevant omdat die ondertussen opgelost werden. Mochten er nog dingen niet duidelijk zjin of niet goed werken, post het gerust achteraan in de topic.

kort samengevat zijn dit de veranderingen
- school/richting en postcode selectie verbeterd
- fotopagina : betere layout, kleinere thumbnails, simpelere manier van rondklikken, bewerken en uploaden
- profiel layout/skin/kleuren : hopelijk ook gemakkelijkere manier, meer veranderingen die 'live' gebeuren op het profiel
- mogelijkheid om meerdere opmaak schemas te bewaren, snel af te wisselen, terug te gaan naar vorige versies als een verandering je niet bevalt, en mogelijkheid om layout/skin/kleuren voor profielen van vrienden te bewerken en hen dit aan te bieden als een schema
- bewerkopties : alles van inhoud en opmaakvariatie in één keer bewerken, gbposts/vrienden/tags/nieuws verwijderen zonder dat het iedere keer herlaadt, etc etc

Als er echt vanalles niet duidelijk is bij die nieuwe opties, dan zal ik bij de specifieke dingen wel een beetje meer tekst zetten of het anders opbouwen zodat het wel duidelijk is, maar ik denk dat het wel gaat meevallen. Verder is het gewoon een verderzetting van de algemene site vernieuwing en stijl aanpassing zoals die in juli is gedaan, kwestie van het ook consequent door te voeren op de profielen.

En ook : als je profiel echt anders lijkt, kijk dan eerst eens in het bovenste deel van 'bewerkopties'. Daar staan een aantal dingen (ivm titels en zo) waarmee je je vanalles kan aanpassen waarmee je vaak je profiel zo kan krijgen zoals het vroeger was. Sommige van die opties zijn gewoon anders en nieuw, waardoor het niet mogelijk was om die volledig mee over te brengen.

09/08/10 19:21
thefearinyoureyes

Ik ben er persoonlijk best wel tegen dat de optie "grote banner bovenaan" bij de skins weg is..
voor de rest, vind ik de aanpassingen goed!
09/08/10 19:38
ShockedByYourBeauty

Dat lettertype. :|
09/08/10 19:46
homecoming

idd @ shocked...
09/08/10 19:49
Ypsilon

dat lettertype is nochtans exact hetzelfde ? bij de titels en het menu staat het een pixel groter, zodat het wat meer gelijkloopt met de titels en het menu van de rest van de site.
09/08/10 19:51
EmptyHeartbeat

Er is niks meer gecentreerd.
En mijn tekst is blauw, terwijl ik nergens blauw heb staan bij mijn instellingen? En ik krijg het ook niet weg. :(
En terug reclame. :|
09/08/10 19:53
Sstig

raar om zo nieuws te posten, precies een pm!
09/08/10 19:55
Sstig

en die 'lievelingskleur, muzieksmaak, films etc..'
staan gecentreerd, buite dijen uitleg ni. das ni zo heeeeel mooi vind ik
09/08/10 19:56
lecrazyhorse

eihh, lelijke zwarte randen rond mijn titels? :(

edit: ok nvm :p
09/08/10 19:57
Sstig

kvind de zwarte randen wel cool :D buiten dat muzieksmaak, films enzo gecentreerd staan niet!
09/08/10 19:58
Ypsilon

Quote door EmptyHeartbeat
Er is niks meer gecentreerd.
En mijn tekst is blauw, terwijl ik nergens blauw heb staan bij mijn instellingen? En ik krijg het ook niet weg. :(
En terug reclame. :|

centrering : ok, zal ik nog eens nakijken, kan idd dat paar van die instellingen niet goed werden over gebracht

blauw :zie ik negens op je profiel, wel iets met skin instellingen die je tekst zo doorzichtig maken dat het niet goed leesbaar lijkt. Maar dat kan je zelf gemakkelijk aanpassen als dat systeem op heel de site gebruikt wordt, al is het wel de bedoeling dat er zo veel mogelijk dingen vanzelf aangepast worden en de profielen zo veel mogelijk hetzelfde blijven.

reclame : dat is op de oude site ook al sinds een paar maanden. Soms zie je dat voor een tijd, soms niet. Dat is niks nieuws.
09/08/10 19:59
Sstig

kvind da die kleine foto'tjes vanonder moete blijven staan, en degene da ge aant zien zij vanboven. (als ge begrijpt wat ik bedoel, bij het bladeren van de foto's dus)
09/08/10 20:05
lecrazyhorse

Quote door Sstig
kvind da die kleine foto'tjes vanonder moete blijven staan, en degene da ge aant zien zij vanboven. (als ge begrijpt wat ik bedoel, bij het bladeren van de foto's dus)

ow ja
09/08/10 20:06
thefearinyoureyes

oei ja, da vind ik ook maar ne minderen..
kunt ge die thumbnails nie terug onder die foto zetten?
nu moet ge altijd scrollen om de foto te kunnen zien
09/08/10 20:08
EmptyHeartbeat

Quote door Ypsilon

blauw :zie ik negens op je profiel, wel iets met skin instellingen die je tekst zo doorzichtig maken dat het niet goed leesbaar lijkt. Maar dat kan je zelf gemakkelijk aanpassen als dat systeem op heel de site gebruikt wordt, al is het wel de bedoeling dat er zo veel mogelijk dingen vanzelf aangepast worden en de profielen zo veel mogelijk hetzelfde blijven.

Ik heb mijn skins + kleuren aangepast, alles blijft gewoon blauw voor mij en voor de rest onzichtbaar.
Vreeeeemd. Achja, dan maar afwachten tot alles is doorgevoerd.
09/08/10 20:09
lecrazyhorse

oh, en bij karakter worden de lege karaktervelden bij mij wél getoond,
hoewel bij instellingen duidelijk staat dat ik dat niet wil :(
09/08/10 20:11
Sstig

Quote door lecrazyhorse
oh, en bij karakter worden de lege karaktervelden bij mij wél getoond,
hoewel bij instellingen duidelijk staat dat ik dat niet wil :(

ja bij mij ook :( :(
09/08/10 20:12
Ypsilon

Quote door Sstig

de reden waarom ze vanboven staan : de foto herlaadt nu zonder dat heel de pagina herlaadt. Dat is op zich wel een iets rustiger effect hoop ik, maar het nadeel is dat je browservenster ook gewoon ter plekke blijft hangen. Dus als je fotos hebt met afwisselende hoogtes, dan verschuift je profiel daaronder ook iedere keer mee. Dat is niet zo erg als je enkel maar naar fotos aan het kijken zijn, maar als die kleine fotos onder de grote foto zouden staan, dan zouden die ook constant verschuiven. En dat is niet zo handig.
09/08/10 20:13
Ypsilon

nuja, als je de bovenste thumbnails aanklikt, dan moet je sowieso nog naar onder scrollen blijkbaar. Want als je er echt heel veel hebt, dan neemt dat ook een heel scherm in. Daar moet nog iets op worden gevonden
09/08/10 20:22
lean

Hoe komt het dat ik op zicht moet klikken om nieuws te posten? Of is dat normaal? Die foto's vind ik ook niet zo leuk by the way. :( Het is een beetje irritant dat die zo eronder staat inderdaad.
09/08/10 20:25
«    ( 1 / 19 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.022639 seconden.