| |
|
noxiE
|
geregisseerd door Joey Stewart
met Marc Donato, Jascha Washington en Whitney Hoy
Dane is een student die een hoop ellende meegemaakt heeft. Hij is erg wraakzuchtig en heeft zelfmoordneigingen. Samen met een groep andere vernederde studenten besluit hij de populaire studenten eens flink aan te pakken, en ze te laten boeten voor wat ze hen aangedaan hebben. De studenten worden meegenomen naar een afgelegen huis bij een meer. De martelingen volgen...
zotte film
|
06/08/10 13:45
|
Hanimal
|
wa voor reactie verwacht ge nu?
geef dan op zen minst ne link na nen trailer
|
06/08/10 13:51
|
noxiE
|
www.youtube.com ---> the final , moeilijk he
maar allee voila
|
06/08/10 13:52
|
komantaar
|
fel gerief doet mij wel aan Saw denken ...
|
06/08/10 13:58
|
BRANDNEWSTART
|
ziet er wel cava uit ma ik versta echt ni wa die met z´n masker zegt
|
06/08/10 14:13
|
noxiE
|
slechte geluidskwaliteit , als je de film zelf ziet versta je het wel
|
06/08/10 14:54
|
lean
|
Beuh
|
06/08/10 16:56
|
Witwicky
|
ziet er nie slecht uit, ma smaken verschillen en dit is niet meteen een film die ik zou kijken
|
06/08/10 20:45
|
Morthagg
|
"Zotte film" is een redelijk povere filmrecentie he. Allee, waarom is hij dat?
Aan de trailer te zien weet ik niet echt of ik hem goed ga vinden. Ik ben alleszins niet in de mood, dus nu wil ik hem uitlachen. Misschien dat hij beter is dan hij eruit ziet, maar als er een probleem gaat zijn met die film zijn het gegarandeerd de acteerprestaties van de tieneracteurtjes.
|
06/08/10 22:50
|
Genezis
|
Mijn mening: lame.
|
07/08/10 02:34
|
catonthewall
|
www.youtube.com ---> the final , moeilijk he
maar allee voila
Met die redenering hoeft ge enkel maar de titel van de film te vermelden en kunt ge al de rest wel vinden met google...
|
08/08/10 14:14
|
HalfxAxSoul
|
Ik heb het gevoel dat alle 'beste stukken' al getoond zijn in deze trailer.. en veel opbouw naar spannende stukken is er blijkbaar ook niet echt.. Niet echt een film waarbij ik bij het zien van de trailer iets heb van; "Oeh wauw, die móet ik zien!"
|
08/08/10 15:15
|
noxiE
|
Ik heb het gevoel dat alle 'beste stukken' al getoond zijn in deze trailer.. en veel opbouw naar spannende stukken is er blijkbaar ook niet echt.. Niet echt een film waarbij ik bij het zien van de trailer iets heb van; "Oeh wauw, die móet ik zien!"
dat dacht ik ook
|
08/08/10 16:42
|
Rockwitch19
|
Ik heb hem gisteren gezien en die was echt beter dan dat ik verwacht had. Tis gewoon zeer spannend en qua expressie van de 'moordenaars', scoort deze film voor mij hoog. Toch zeker wel opmerkingen wat typisch is in horrorfilms:
- Ene moet er niet bijhoren en is meestal 'de neger'
- 'We moeten een plan maken om te vluchten'
- 'Het spijt me'-toestanden.
Maar toch, ik vond hem zeker goed gemaakt en een sterk verhaal.
Het is voor de helft realistisch. De slachtoffers van pesten die wraak nemen. Het komt ook voor in de reëele wereld. Dan wel of niet op deze manier, dat maakt niet uit. Soms kan het gewoon TEveel zijn
|
20/11/11 16:36
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|