| |
|
| Champions League 2010-2011 |
Lapenoshit
|
Dinsdag spelen AA Gent en Anderlecht hun eerste Champions League wedstrijd. AA Gent speelt uit tegen Dynamo Kiev (Oekraïne). Anderlecht speelt ook eerst uit, tegen The New Saints (Wales). De terugmatchen worden gespeeld op 3 augustus.
|
25/07/10 17:05
|
Addison
|
Rsca olé olé. Vds heeft vandaag beloofd dat we gaan winnen.
|
25/07/10 17:46
|
Lapenoshit
|
't zou erg zijn moesten ze door zo'n ploegje uitgeschakeld worden..
voor Gent vrees ik een beetje
|
25/07/10 17:47
|
a7x
|
boeiend
|
25/07/10 17:47
|
Bendert
|
Meestal als Anderlecht zegt dat ze gaan winnen krijgen ze 5 goals binnen, hopelijk voor het Belgisch voetbal is dat dit jaar anders, al zou uefa cup voor het coëfficiënt wel beter zijn, denk ik... En Gent, mja, wordt een leuk wedstrijdje voor die Oekraïners, dunkt me.
|
25/07/10 19:03
|
Lapenoshit
|
Mja, The New Saints nu, niemand da die ploeg kent.
Maar dan nog , ik kende Bate ook nie
|
25/07/10 19:06
|
kweliknie
|
Ben eens benieuwd
Ook nog On-topic, ik weet niet of er dit jaar ergens iets aan Barca te doen zal zijn nu Villa daar nog eens bijkomt en misschien Fabregas
|
25/07/10 23:07
|
PremierxLove
|
Fabregas niet denk ik Iniesta raadt het hem af
Barcelona heeft al genoeg toppers
ok Villa is er nu, maar kunnen ze nu ook als team spelen en winnen
|
25/07/10 23:11
|
MenPreferBlondes
|
Ehm...de laatste jaren hebben ze niets anders gedaan dan gewonnen en als een team gespeeld?
Fabregas zal er niet meer komen. Arsenal wil hem absoluut houden en vraagt een onmogelijke prijs.
Buiten Villa en Giovanni onlangs zie ik geen spelers meer bijkomen.
|
26/07/10 11:37
|
PremierxLove
|
Ehm...de laatste jaren hebben ze niets anders gedaan dan gewonnen en als een team gespeeld?
niet alles... CL halve finale tegen Inter afgelopen seizoen
|
26/07/10 12:12
|
Tristan
|
Indien Anderlecht zich weet te kwalificeren voor de groepsfase van de champions league, dan belanden ze in de derde bokaal. Dus dan zou er theoretisch een 'makkelijkere' tegenstander uit de 4de bokaal bijzitten, en is er uitzicht op een eventuele 3de plek, inclusief Europees overwinteren. Allemaal nog vrij hypothetisch natuurlijk, maar dat van die derde bokaal is wel een feit (meer info: Klikken en naar beneden scrollen )
|
27/07/10 21:43
|
Lapenoshit
|
Geen verrassingen denk ik voor de Belgische ploegen, Anderlecht liet zich toch niet verrassen, ondanks een mindere tweede helft.
En jammer voor Gent dat de laatste 2 doelpunten nog zo laat vallen.
|
28/07/10 12:59
|
Disaccord
|
hopelijk kan Anderlecht zich kwalificeren voor de groepsfase
eerste helft was goed gisteren, tweede helft iets minder
maar ik zie het wel in orde komen
|
28/07/10 23:46
|
Lapenoshit
|
The New Saints kunde nu ook nie bepaald tegenstand noemen
|
28/07/10 23:48
|
Disaccord
|
The New Saints kunde nu ook nie bepaald tegenstand noemen
zoals hier al ergens gezegd
da dacht ik vorig jaar van BATE Borisov ook
da soort wedstrijde zijn dikwijls de moeilijkste voor Anderlecht
|
29/07/10 00:00
|
Disaccord
|
dat zei ik zelf
oei, nie gezien
|
29/07/10 14:38
|
Disaccord
|
Indien in de terugmatchen geen abnormale uitslagen te noteren vallen, krijgt Anderlecht één van deze ploegen als tegenstander: Rosenborg (Noo), Salzburg (Oos), Litex Lovech (Bul), Dinamo Zagreb (Kro) en Partizan Belgrado (Ser).
Indien er één van deze ploegen wegvalt, kunnen Lech Poznan uit Polen, Zilina uit Slovakije en BATE Borisov uit Wit-Rusland in de plaats komen.
de groepsfase zou haalbaar moeten zijn voor Anderlecht, denk ik
|
29/07/10 14:40
|
mattike
|
Dan scoort ge eens, De Sutter zijnde, dan komt dat klein negerke erop en die pot er twee...
|
03/08/10 23:13
|
| |
|