Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:30
Online: 149
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Sport «    ( 2 / 14 )    »
Champions League 2010-2011

Lapenoshit

klein negerke ?
04/08/10 14:54
kweliknie

:D
04/08/10 15:56
Tristan

Gent: "Willen in 2015 vaste waarde in CL zijn"

Seriously, de laatste jaren geraakt er amper een Belgische club in de champions league.
Tis zeker niet de moment om nu met die ambities te komen, laat ze eerst een match winnen.
En trouwens, ging Lierse tegen 2015 ook niet meedoen om de CL te winnen?
05/08/10 11:59
Wakkie

*giechel*
05/08/10 15:18
PremierxLove

:D ach ja Lukaku... het blijft een raadsel
tegen zo'n ploegske van TNS ist wel gemakkelijk :p
Gent? lol :p
05/08/10 16:41
mattike

Zo'n dingen weet je nooit op voorhand. Daar nu mee lachen is dan ook voorbarig. Geef Gent 1-2 superspelers bij en die kunnen meedoen voor het kampioenschap en dus ook CL.

De voorzitter van Beveren is in 2000 (als ik mij niet vergis) op het plein gekomen na een overwinning, en zei 'Binnen 5 jaar spelen wij Europees!'. Heel België lachte ons uit, zelfs eigen supporters lachten ermee. Maar 4 jaar later speelden we de finale van de Beker van België tegen Brugge, dat toen 2de was geëindigd waardoor Beveren het Europa-cup ticket kreeg. Wij zijn toen tot in de poulefase geraakt (eerst jaar dat er in poules werd gespeeld trouwens), wat even ver was als Standard en Brugge! Beveren heeft toen zelfs in 2 van de 4 matchen gescoord! Tegen Dinamo Zagreb en Stuttgart ( link , geniale goal van Romaric).

Als Beveren zoiets kan, dan kan Gent binnen 5 jaar op het begin staan een vaste waarde te vormen in de CL.
05/08/10 18:52
yveske23

met alle respect, maar uefa of CL... Klein verschil.
05/08/10 23:07
mattike

Quote door yveske23
met alle respect, maar uefa of CL... Klein verschil.
En Beveren en Gent... Klein verschil.
06/08/10 11:43
yveske23

awel ja, een ploeg die niet meer bestaat nu en dan Gent dat net een opflakkering kent :)
06/08/10 12:13
mattike

Partizan Belgrado, oei, dat zie ik nog foutlopen. Was zeker niet de makkelijkste loting.
06/08/10 12:15
ElPibe

Anderlecht tegen Partizan Belgrado... ik denk dat iedereen daar vrede mee kan nemen!
06/08/10 12:16
ElPibe

@ Matikke: Waarom zie je dat fout aflopen? Brugge won er vorig jaar vlot tegen en Standard ging er het jaar voordien ook winnen. Partizan heeft sinds vorig seizoen ook nog eens hun twee beste spelers (Tosic en Llajic) verloren, in de plaats kwam Smiljanic die de ploeg op hoger niveau kan brengen.
Het moet zeker en vast doenbaar zijn!
06/08/10 12:18
Tristan

Standard won twee jaar geleden tegen Partizan, Brugge won vorig jaar twee keer tegen Partizan. Anderlecht is het dus minstens aan zijn status verplicht om de Champions League te bereiken.

Rosenborg en Salzburg waren op papier een pak lastiger geweest, en op verplaatsing beginnen is ook mooi meegenomen. Maar soit, vanzelf gaat het nooit. Ze moeten maar bewijzen dat ze het echt willen.
06/08/10 12:49
kweliknie

Kheb nog maar zelden zo'n tamme ploeg gezien op Club als Partizan vorig jaar. Daar zat helemaal NIETS in, zelfs toen ze 2-0 achterstonden bleven ze gewoon statisch op hun eigen helft wachten, ze zetten geen druk, ze maakten geen acties, ze bleven allemaal staan
06/08/10 13:33
mattike

Anderlecht was het al zoveel aan zijn status verplicht te winnen maar deed het toen ook niet. Partizan is nu ook niet de makkelijkste die ze konden treffen hé.
06/08/10 15:04
ElPibe

Ik denk dat Anderlecht tegen Rosenborg, Dynamo Kiev of Salzburg (hoewel die hun topspits Janko zagen vertrekken, en dus mogelijk ook serieus verzwakt zijn) veel minder kans zou gemaakt hebben om door te stoten! Liefst zag ik hun tegen Sheriff Tiraspol, maar Zilina en Partizan zijn ploegen die ze aan moeten kunnen. Partizan vond ik tot twee jaar geleden ook een grote naam. En met alle respect voor de club en geschiedenis van Partizan, maar ze zijn helemaal niet meer zo sterk als vroeger hoor! Het is nog steeds een kweekvijver van Servische talenten, maar de meeste grote talenten vertrekken tegenwoordig al op jonge leeftijd naar Engeland of Italië.
06/08/10 16:02
mattike

Quote door ElPibe
Ik denk dat Anderlecht tegen Rosenborg, Dynamo Kiev of Salzburg (hoewel die hun topspits Janko zagen vertrekken, en dus mogelijk ook serieus verzwakt zijn) veel minder kans zou gemaakt hebben om door te stoten! Liefst zag ik hun tegen Sheriff Tiraspol, maar Zilina en Partizan zijn ploegen die ze aan moeten kunnen. Partizan vond ik tot twee jaar geleden ook een grote naam. En met alle respect voor de club en geschiedenis van Partizan, maar ze zijn helemaal niet meer zo sterk als vroeger hoor! Het is nog steeds een kweekvijver van Servische talenten, maar de meeste grote talenten vertrekken tegenwoordig al op jonge leeftijd naar Engeland of Italië.
Net zoals Anderlecht dan in België?
06/08/10 18:14
PremierxLove

jup @ tristan
06/08/10 18:53
PremierxLove

Boussoufa verdiende donkerrood :s wel mooie goal van Lejcaks :D
18/08/10 22:56
PremierxLove

maar RSCA zal het thuis wel afmaken zeker :) dat mag geen probleem worden
18/08/10 23:18
«    ( 2 / 14 )    »