Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te
leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.
Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.
Ja weinig op aan te merken denk ik.
Ik ben wel blij dat die wedstrijd zo vlot en clean verlopen is. Da's wat anders dan dat opgefokt gedoe met Mourinho en Real.
Totaal andere sfeer en ge ziet wat dat oplevert...
Toch wel de verdienste (en het gevolg..) van Man U dat ze wilden voetballen, maar da zit er in. Dat blijven werken was ook mooi, zag je Rooney lopen achter alles?
Dat blijven werken was ook mooi, zag je Rooney lopen achter alles?
dat werken is mooi ja, tuurlijk heb ik Wayne zien lopen. Maar als Ferguson zegt dat hij vooraan moet
blijven, is dat toch een werkpuntje. Discipline!! daar zijn andere goeie spelers voor om dat op te vangen en steun te geven.
er haalden teveel Mancunians hun niveau niet en dat was ook een groot verschil.
da was 1 van de slechtste, samen met Giggs en Valencia
haha ja da viel echt op he zoveel offsides 't was zijn dag niet zeker
ik zou die toch al aan de rust vervangen ofzo
1 match zegt niet veel ze, mja 't was natuurlijk wel een heel belangrijke
Berbatov had ik er in de rust opgezet. Die zou wel kunnen opboksen tegen Mascherano en Piqué, waardoor Rooney veel gevaarlijker ging kunnen zijn, samen met Valencia en Giggs.
Ik vond Ferguson eigenlijk tactisch de mist ingaan gisteren.
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen