Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 20:23
Online: 143
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Sport «    ( 2 / 83 )    »
Jupiler Pro League 2010-2011

Onvoorspelbaar

Genk degradeert, waar blijven toch die transfers
13/07/10 17:52
NoMoreHeroes

Quote door EternalScream
En wat doen de topploegen dit jaar

voetballen i guess

win
13/07/10 18:31
yveske23

Quote door Onvoorspelbaar
Genk degradeert, waar blijven toch die transfers

Genk gaat zeker niet degraderen. Speelden een goede playoffs met die ploeg eh. :)
13/07/10 20:02
DeatCabForCutie

Quote door yveske23

Genk gaat zeker niet degraderen. Speelden een goede playoffs met die ploeg eh. :)

Ja, met die ploeg speelden ze ook een barslecht seizoen. :)
13/07/10 22:15
BBQezel

Quote door DeatCabForCutie

en totaal onterecht europees in plaats van stvv dat ervoor gespeeld had
13/07/10 22:37
kweliknie

Ik zie A'lecht niet zo gemakkelijk kampioen worden. Als ze CL spelen heeft dat altijd een terugslag in de competitie. Als ze geen CL halen zie ik wel iemand van Juhasz-Boussoufa-Biglia vertrekken.

Standard zal volgens mij Defour, Mbokani & Witsel verliezen (nu nog of in de winterstop) en wordt het toch lastig voor de titel

Gent draait niet nog zo'n seizoen als vorig jaar, Dury lijkt me ook niet de ideale coach voor Gent.

Genk wordt volgens mij samen met Lokeren de verrassing. Genk voor de top-3, Lokeren in Play-off 1. Vercauteren heeft vorig jaar al zijn stempel gedrukt en volgens mij kunnen ze verrassen. Bij Lokeren zitten er veel spelers zoals bij Kortrijk dit jaar: afgeserveerd bij hun vorige ploeg en ze hebben nu revanchegevoelens.

Eupen ken ik niet genoeg & Lierse lijkt me wel een ploeg die zich weer zal manifesteren in eerste.

Chalala & KVK krijgen het volgens mij moeilijk dit seizoen, SVZW & STVV vallen terug naar de middenmoot.

& over Club kan ik geen objectief oordeel geven, ik denk ieder jaar dat ze kampioen zullen worden :D

Tot zover mijn verwachtingen voor dit seizoen :)
13/07/10 23:15
PremierxLove

Björn Vleminckx zou dicht bij een transfer naar Brugge staan
en ze willen ook nog Mohammed Sarr heb ik gelezen
13/07/10 23:19
kweliknie

Sarr willen ze al lang maar Standard wil meer dan wat Club wil geven, maar Sarr moet weg. Is hij niet weg ergens midden augustus dan zal Standard zijn prijs wel laten zakken en komt hij wel :)

Vleminckx wordt ook al erg lang genoemd maar zonder uitgaande transfer zie ik die niet komen, ze zijn voor Scepovic gegaan omdat Vleminckx zijn looneisen te hoog waren. Met een eventueel vertrek van Damahne of Akpala zit het er wel nog in.

Ik verwacht ook zeker nog 1 uitgaande transfer
13/07/10 23:58
PremierxLove

anderzijds zei Jonckheer dat ze geen speler meer gaan kopen...
ook 1 van de redenen waarom ik hem nog niet zie komen idd

14/07/10 00:16
Onvoorspelbaar

Quote door BBQezel

Sorry hoor, maar Genk heeft die competitieformule niet uitgevonden eh, dat wist je op voorhand.

14/07/10 01:19
kweliknie

Ja maar je moet een bestuur nooit geloven pxl :p Gewoon een manier om Standard te doen geloven dat ze Sarr niet meer willen zodat zijn prijs zou zakken want Club heeft het geld voor Sarr + de ruimte voor zijn loon opzij staan.

14/07/10 09:46
PremierxLove

haha kweliknie :p dat kan ook ja
14/07/10 11:22
yveske23

Quote door DeatCabForCutie

zonder trainer ;)
14/07/10 22:04
x3T4x

Quote door BBQezel

Agree, & voor mij is het seizoen van STVV geslaagd als we thuis van Genk winnen !
15/07/10 03:27
yveske23

Dat van Lierse als we ons redden en minstens 4/6 pakken tegen KV ;)
15/07/10 10:37
Onvoorspelbaar

Quote door x3T4x

Agree, & voor mij is het seizoen van STVV geslaagd als we thuis van Genk winnen !

idem @vorige reactie, dan had je maar 2x van Genk moeten winnen. Nogmaals Genk heeft deze formule niet uitgevonden, Genk kan er niets aandoen dat je zelfs las je voorlaatst eindigt , toch nog kans op europees maakt. Denk je nu echt dat een Genk suppporter tevreden was met het seizoen van Genk?
15/07/10 11:57
yveske23

als ik uw reacties hier zo las niet nee ;)
15/07/10 12:08
x3T4x

idem @vorige reactie, dan had je maar 2x van Genk moeten winnen. Nogmaals Genk heeft deze formule niet uitgevonden, Genk kan er niets aandoen dat je zelfs las je voorlaatst eindigt , toch nog kans op europees maakt. Denk je nu echt dat een Genk suppporter tevreden was met het seizoen van Genk?

Maar Genk profiteert er wel van, ze hebben idd een slecht seizoen gespeeld maar ze mogen in tegenstelling tot STVV die wel een fantastisch seizoen gespeeld hebben Europees spelen.
Maar dat is eigenlijk wel de fout van de bond.
15/07/10 13:14
josxhetxduffexei

Jamaar het punt is dat Genk totaal onterecht Europees mag spelen, wiens schuld dat is maakt niet uit (in dit geval: de bond idd) maar het IS totaal onterecht :D
15/07/10 18:07
Undertaker

De hervorming is er wel gekomen op vraag en door het uitvoeren van druk door de G5
15/07/10 19:01
«    ( 2 / 83 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.024385 seconden.