| |
|
| easter came in a breakdown w/ earn your scars (dk), unchained breathing (nl) + support! |
| Datum : |
03/04/10 15:00 |
| Locatie : |
JOC de Lommert, Norbert neeckxlaan 50, 3920 Lommel |
| Type : |
Optreden |
| |
|
Dominiqueconvents
|
03/04/2010 a punch to the fucking nose!*
entré: €4 || booze: €1
earn your scars (dk) || hxc to the bone, make a fucking dance!!||
http://www.myspace.com/earnyourscars
unchained breathing (nl) || this dutch cheese is back and ready to destroy belgium again!! ||
taste of anger || local pride, angry and loud as never before!! ||
no need for introductions (nl) || exclusive show in belgium of these brutal motherfuckers!! ||
dawn by sunset || melodic and slightly different than all the rest, check them out!! ||
everything burnt down || first appearance, support them and discover some refreshing talent!! ||
eerste persoon aanwezig vanaf 15:00u krijgt gratis:
earn your scars cd / the world is yours!
|
29/03/10 12:04
|
Dominiqueconvents
|
Er waren afgelopen zaterdag blijkbaar mensen die het nodig vonden om vanalles aan het JOC af te breken.
Bij deze, als dit nog eenmaal voor komt, organiseren we er geen enkele show meer.
Heb nog nooit zo'n onrespectvol en kinderachtig gedrag meegemaakt als daar.
Komende zaterdag zal er dus ook meer toezicht gehouden worden door het JOC zelf, wie ze betrappen heeft het aan zijn broek.
Hopelijk komen sommigen onder jullie een beetje bij jullie verstand.
Cheers
|
29/03/10 13:19
|
MoreTimeToKill
|
Ai ai...
Ma in het JOC zijn ze idd onrespectvol.
Mag niet gerookt worden maar toch blijkt niemand daar rekening mee te houden.
En als je ze buitengooit voelen ze zich geviseerd...
|
29/03/10 13:38
|
Dominiqueconvents
|
Yup en achterdeuren proberen in te breken, gat in toiletdeur, overal bier in het rond gooien, overal ligge roke of smore, met stoelen liggen gooien, klink van de voordeur met een briquet probere te versmeulen.
Sorry ma de eerste die ik daar nog eens mee betrap zet ik persoonlijk af aant flikkenbureau, als ik die al nie ga inlichte om een oogske in het zeil te komen houden
Mss kunnen die sommigen wel wat heropvoeden.
Anyways, hoop da er dit maal fantsoenlijker volk komt!
Cheers!
|
29/03/10 13:59
|
MoreTimeToKill
|
I'll be there this time
Fatsoenlijk genoeg ? haha
|
29/03/10 15:02
|
downofthefall
|
Yup en achterdeuren proberen in te breken, gat in toiletdeur, overal bier in het rond gooien, overal ligge roke of smore, met stoelen liggen gooien, klink van de voordeur met een briquet probere te versmeulen.
Sorry ma de eerste die ik daar nog eens mee betrap zet ik persoonlijk af aant flikkenbureau, als ik die al nie ga inlichte om een oogske in het zeil te komen houden
Cheers!
dat is inderdaad wel vies klote, wtf jong
|
29/03/10 17:56
|
kinkytoyarmy
|
Jammer, want we hebbe op zich een vette venue.
|
29/03/10 19:39
|
FreshPrince
|
jammer da sommige rotte appels het verpesten
|
29/03/10 23:50
|
yourtreasure
|
Cheers!
gaat erover, ze mogen blij zijn dat er showkes georganiseerd worden in lommel
mss ben ik er
|
30/03/10 19:47
|
FreshPrince
|
paar jaar geleden toen ikzelf en vrienden dingen organiseerden int joc (cameleon concerts, unbreakable concerts, down under concerts) waren er die problemen nog ni, kga nu ni zeggen da het aan de organisatie ligt, helemaal ni ma het volk is verandert!
vooral jonger volk komt nu na de showkes en die permitteren zichzelf ontzettend veel!
heel jammer
gwn heel kort op de bal spelen!
|
30/03/10 21:42
|
microdermal
|
dus nu wilt ge zeggen dat jonger volk nie mag komen? Allé als gij geld wilt verliezen. Doe zo verder dan... Tis toch aan jonge volk waar ge u geld mee verdient hé...
Nie persoonlijk opnemen, das gewoon zever... Ik ga sinds mijn 13e na showkes, ik heb nog nooit is gemold. Zo vriendelijk ben ik dan ook weer wel hoor...
|
02/04/10 15:47
|
TheRip
|
ik heb daar showkes georganiseerd en ik had soms ook problemen met kinderen (14-15 jaar)! ik veralgemeen hier niks ma ik denk ni da 20-jarigen dingskes liggen af te branden enal!
kzeg het u, t zijn gwn een paar rotte appels!
ma toch feesje dus!
|
02/04/10 17:07
|
Dominiqueconvents
|
dus nu wilt ge zeggen dat jonger volk nie mag komen? Allé als gij geld wilt verliezen. Doe zo verder dan... Tis toch aan jonge volk waar ge u geld mee verdient hé...
Nie persoonlijk opnemen, das gewoon zever... Ik ga sinds mijn 13e na showkes, ik heb nog nooit is gemold. Zo vriendelijk ben ik dan ook weer wel hoor...
Da werd toch nie gezegd?^^
Jonger volk kunne we nie zonder, sterker nog, we doen het net voor de jeugd...
Ma de mensen daar keken ook niet naar verbod of roken en vlamme et bier in het rond.
Dus het waren niet enkel een 'paar' rotte appels
Nuja, deze page is eerder een discussiepunt geworde.
Ge zou beter allemaal kome ipv u hiermee te amusere^^
Cheers!
|
03/04/10 10:45
|
microdermal
|
Da bier rondgooien kunt ge makkelijk oplossen: prijs omhoog.
Betwijfel dat ze nog zo snel gaan rondgooien met een pint van €1.80
En misschien aanwezig vanavond om wat foto's te maken, eerst nog vervoer naar huis vinden.
edit: Zus was precies nog aangemeld, ik ben dus insidem normaal
|
03/04/10 12:08
|
TheRip
|
de pinten duurder maken is sowieso minder winst !
en dan spreekte uzelf een beke tegen!
maar, feest!
|
03/04/10 12:19
|
megasdetitas
|
spijtig dat er zo weinig volk was, unchained breathing was echt vet!
|
04/04/10 13:51
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|