Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 16:28
Online: 93
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 1 / 1 )    »
De Mens @ Depot

Datum : 29/04/10  20:00
Type : Optreden

Aanwezigen : 3 

annelise  , Fernando  , Janjanjann     

annelise

Meer dan 600 succesvolle optredens en songs die iedereen kent en zingt; van Jeroen Brouwers tot Dit Is Mijn Huis en van Irene tot Ergens Onderweg. De Mens bestaat maar liefst 18 jaar en heeft 10 albums op zijn naam staan. Voeg daarbij de wilde chemie van een trio dat elkaar én het podium steeds beter kent en je krijgt het recept voor een onvergetelijk concert. Momenteel werkt De Mens aan een nieuwe plaat Is dit mijn hart? De titel vertelt de helft van het verhaal, de muziek doet de rest; Frank Vander linden klinkt emotioneler dan ooit. De Mens volgt op de voet. Noem het hedendaagse gevoelsmuziek, moderne rock à la Interpol of Editors, maar dan wel: in het Nederlands. Live zet het trio Vander linden/Dirk Jans/Michel De Coster al meer dan vijftien jaar de norm. Trots en met hun gebruikelijke vuur stellen ze hun elfde verzameling songs voor, met titels als Ik Droomde Dat Ik Sliep, Buiten Spelen, Ambulancier en DJ Wanhoop. In de lente starten de mannen aan een heuse clubtournee in Vlaanderen. Drie individuen met slechts 1 doel: Het Depot doen rocken op 29 april!

Tickets: Bestel je tickets online!
Prijs: €14/€16 (VVK/Kassa)
Voordeel: Cultuurkaart KUL €13 - €15
Voorverkoop: Fnac, JJ Records Leuven, Het Depot (info@hetdepot.be, 016 22 06 03)
Deuren: 20:00
www.hetdepot.be
28/03/10 17:32
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.047908 seconden.