| |
|
| ffwd vi ft. borgore (cancelled!!!!!!!!) - von d (fr) - science - th |
| Datum : |
16/04/10 22:00 |
| Locatie : |
Nijdrop, Opwijk. |
| Type : |
Fuif |
| |
Aanwezigen : 17
|
Ashanty , Brun0 , Cgr , deatheyesseenofuture , dubfire , ForMyEnemy , Hellogloomy , improperburial , JrocksYourSocksOff , kenzovinchi , klorgoroth , Scrolldown , skyeatsairplane , SuicidalDreams , TheSecondTimeIDie , umke , yhc
|
|
|
|
Takemeintoyourskin
|
Al de 6de editie van onze ffwd-reeks. Na Martyn, Dorian Concept, 16 bit, Nero, Cooly G, Nosaj Thing, Daedelus is het nu de beurt aan Borgore uit Tel Aviv, Von D uit Parijs en onze eigen Science en TH om de boel op stelten te zetten. Na de wonky beats editie op de laatste ffwd trekken we deze keer volledig de dubstep-kaart.
Absolute headliner is Borgore, het alias van dubstep producer Asaf Borger uit Israel. Zijn releases brengt hij uit via Shift Recordings, Terminal Dusk, Trill Bass & Mad Decent. Hij is ook drummer van de death metal band Shabira (en dat hoor je ook in de Borgore-sound). Zijn specifieke ‘gorestep’ stijl maakt hem een graag geziene gast op stevige dubstep-feestjes.
Von-D is een Parijzenaar die zijn nieuwe album lanceerde op het Blackacre-label. ‘Coquine 12' is een solide plaat die je omver blaast met aanhoudende, donkere basslijnen gecombineerd met breakbeats en hoge riffs. Meer dan aparte tracks, is deze plaat één grote soundscape die je niet los laat. Check ook zijn guestmix voor Skream's "Stella Sessions", subliem!
Science is een Antwerps beloftevol dubstepproducers/dj-duo waar we veel van verwachten in 2010. Check hun mix voor stubru op hun myspace.
Lokale held TH brengt de draaitafels op temperatuur.
INOM: 5 euro (voorverkoop), 7 & 8 euro (kassa)
BORGORE = GEANNULEERD, Feestje gaat door.
De nijdrop betaald uw ticket ticket terug als je dit wilt, mee info op hun site.
Ik weet niet hoe de timetable er nu uitziet maar ik veronderstel dat de andere dj's gewoon wat langer gaan draaien.
VRAAG UW GELD NIET TERUG, KOM GEWOON!
|
22/03/10 23:44
|
Scratchcardglory
|
22 > 23u: TH
23 > 0:30: Von D
0:30 > 2: Science
2 > 3:30: Borgore
3:30 > 4:30: TH
|
27/03/10 15:07
|
MiamiBITCH
|
amai jongen das ier efkes bij de deur!
|
27/03/10 15:29
|
Flork
|
jepla!
|
29/03/10 20:31
|
umke
|
m m mmm
|
31/03/10 09:44
|
Hellogloomy
|
ik denk dat ik deze ga doen ipv brugge
|
09/04/10 23:38
|
ganapatitantra
|
shit, dag erna om 10 uur werken, skip dus
Lukt toch?
|
14/04/10 12:45
|
bokkie
|
daaamn 5euro voor borgore
|
14/04/10 18:54
|
improperburial
|
Alé, Borgore komt niemeer, woehoew! Chase & Status ticket verkocht voor niks. Feeest
|
16/04/10 11:16
|
skyeatsairplane
|
chase and status zal het ook wel moeilijk hebben met te komen door die VULCANO ASH CLOUD zeker?
ochja, da komt ervan door met een vliegtuig te toeren, ipv met een bus zoals DE NIET DECADENTEN doen
whatever, ik kom dezen avond en ik ga feesten, I DONT CARE
|
16/04/10 13:45
|
improperburial
|
chase and status zal het ook wel moeilijk hebben met te komen door die VULCANO ASH CLOUD zeker?
ochja, da komt ervan door met een vliegtuig te toeren, ipv met een bus zoals DE NIET DECADENTEN doen
Amen to that.
|
16/04/10 13:59
|
Takemeintoyourskin
|
JOEYTJE! Borgore kan niet met de bus komen. Die man woont in Israel Voor de rest groot gelijk.
|
16/04/10 17:55
|
| |
|