Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 15:53
Online: 82
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 2 / 2 )    »
Ervaringen met malariatabletten

Marikska

ik heb nu geen last van diarree en overgeven alleen van hallucinaties en jeuk
25/03/10 12:41
vleejzbanananaan

Ik heb Malarone genomen, geen last van, ze zijn wel vrij prijzig, maar da moet je er maar voor over hebben? Ik ken verschillende mensen die Lariam namen, op 1 na had niemand er last van (hallucinaties enzo) Wel ook oppassen met Lariam dat je da ni vergeet in te nemen, omda ge er ni zoveel van moet pakken eh :)
03/04/10 21:19
LiggenInHetGras

Quote door Vivisplekkie

Deze week nog een arts dat horen zeggen dat er een heleboel mensen zijn die die symptomen niet op tijd doorhebben en daardoor ernstig in de problemen komen. Hij had onlangs nog een piloot die vluchten naar Afrika deed en die dacht dat ook en 't is helaas niet goed afgelopen.

Ik besef dat dit een paar maanden te laat komt, maar misschien kan dit nog interessant zijn.

Stoppen met Malarone wanneer je nog in malaria gebied zit is inderdaad een slecht idee. De aanwezigheid ervan in je bloed belet namelijk dat de parasiet zich in je lever vestigt. Afhankelijk van welke malaria parasiet je geïnfecteerd heeft (Plasmodium vivax bv B) , kan je jaren later nog malaria aanvallen krijgen omdat die latent aanwezig blijft. Opnieuw Malarone nemen stopt enkel de parasieten in het bloed.

Bron: Tropisch Instituut in Antwerpen.

22/09/10 17:42
pridekills

Zowel lariam als malarone reeds genomen, zonder enige bijwerking.

Maar best steeds even langs tropisch instituut (of gelijkwaardig) passeren.

B)
05/12/10 18:00
Vierge

Quote door Marikska
bijna elke dag diarree, overgeven (of voelen dat je moet overgeven), zwak voelen, geen eetlust en soms voelde ik mij erg ăfwezig. Mijn reisgenootje slikt niks. Ik heb gewoon meteen Malarone gekregen van de GGD. De zorgverzekering heeft alles vergoed maar ik vind het zonde om ze dus niet te gebruiken. Ik ga er straks maar weer 1 innemen aangezien ik morgen naar Cambodja vertrekt. Als ik me weer ziek voel dan zal ik toch moeten nadenken om te stoppen

Ben je zeker dat het een bijwerking is, of heb je gewoon 1 van de overbekende reisziektes die typisch zijn voor azië en veel maag/darmlast veroorzaken? (waardoor ik bv in het ziekenhuis terecht ben gekomen in thailand)
06/12/10 11:37
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.027311 seconden.